fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 led 2025 16:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 led 2010 11:24 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 01:05
Příspěvky: 6
Bydliště: MELCICE LIESKOVE
mam vysoku spotrebu ale auto nedymi a je zive tak si myslim ze mam preplavovyny motor neviem ale kde je snimac pre riadiacu jednotku motor v podpise.vdaka..pouzil som hladat ale nenasiel aj v knihe som hladal a nic..

_________________
MK VII HATCHBACK 1,4 LC-CVH-EFI rv97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2010 17:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Zive je subjektivny pocit,o spotrebe je tu toho vela,aku by si si predstavoval spotrebu?AKu spotrebu mas teraz?

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 led 2010 19:14 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 01:05
Příspěvky: 6
Bydliště: MELCICE LIESKOVE
mam motor 1,4 nie 1.6 , nechcem sa bavit o tom o co je lepsi 1.6, aj ja to viem :D to auto bolo za dobre peniaze a ani to nechcem riesit, voda sa my nestraca, olej tiez nie moja spotreba je 10litrov a jazdim s lahkou nohou, potrebujem poradit kde je ten snimac a nasledne ho vymenit temy s vysokou spotrebou citam aj tu aj na slovenskom fore ale ten snimac vsetci spominaju a nik nevie kde je..

_________________
MK VII HATCHBACK 1,4 LC-CVH-EFI rv97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2010 20:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2006 21:44
Příspěvky: 35
Bydliště: Kroměříž
Ten snímač najdeš,když si stoupneš před motor a strčíš ruku za motor pod hlinikovy parohy co jsou mezi motorovou příčkou a samotným motorem.Musíš pořádně natáhnout ruku,abys na něj došáhl.

_________________
Escort 1.4i CVH PTE,55kw, r.v.96, 5dv,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 09:59 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 01:05
Příspěvky: 6
Bydliště: MELCICE LIESKOVE
dakujem...

_________________
MK VII HATCHBACK 1,4 LC-CVH-EFI rv97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 11:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Hm,kym by som dal peniaze za snimac bez toho,ze naozaj nieje iste ci je zly,nemas moznost diagnostiky?10L je normalna spotreba,fordy proste zeru,v meste mas v tabulke na seriovych pneu cez 11L.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 12:54 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 01:05
Příspěvky: 6
Bydliště: MELCICE LIESKOVE
diagnostika v mojom pripade ked som hladal zavadu neukazala nic a bol som tam uz 2 krat, mam pocit ze skusenosti ludi z fora su uzitocnejsie diagnostika stala 2 krat po 10 e kolko bude stat nove cidlo neviem.. chodim po rovine ,ziaden kopec a v mestskej premavke som malo ,10l sa mi zda vela..a aj na dlhsie trasy stale 10l

_________________
MK VII HATCHBACK 1,4 LC-CVH-EFI rv97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 13:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Termostat je na tom ako?Rucicka teploty sa dostava do normalu?Hoci tie nase budiky su fakt orientacne.Ked nastartujes chyt hadicu do chladica ci neotvara skoro okruh chladenia.
Pred chladic daj karton,trochu to pomoze.Vyfuk je ok?

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 17:12 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 01:05
Příspěvky: 6
Bydliště: MELCICE LIESKOVE
a uz som z toho magor ,vcera vecer bolo minus 5 siel som do prace aasi 9km rychlostou 70 a teplota motora na budiku bola medzi bielim stvorcekom a pismenom N, predtym som na to nedaval nejak extra pozor ,na polceste, ale auto vyborne kurilo ako vzdy po 1500m-2000m zacne a po 3km ide horuci vzduch ked som prisiel do tn isiel som asi 50km teplota stupla na N..

rano bolo minus11 a siel som 50 asi po 2km bola teplota na N ale ked som nastartoval este som oskrabaval oknaasi 2-3min... potom drzalo teplotu na N az domov asi bude chyba v termostate ze skoro otvara.. ale kurenie je ok.

_________________
MK VII HATCHBACK 1,4 LC-CVH-EFI rv97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 15:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Daj ten karton pred chladic,idealne je mat moznost si vysledovat a porovnat teplotu diagnostikou kolko ukazuje ked mas rucicku pri N,mozno mas 90st.,preto je ten budik orientacny.Ked budes menit termostat,daj 92stupnovy.Ale tych 10l v zime je realnych.Este ked zapnes kurenie,tak si to tiez vezme cosi tepla z agregatu.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 00:28 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 01:05
Příspěvky: 6
Bydliště: MELCICE LIESKOVE
tak som ten snimac kupil 92 stupnovy v autostangli za 12E aj s gumennym tesnenim, v autokelly my chceli nahovorit ze iny ako 88 sa nevyraba,ked som dal stary do vody povarit s teplomerom aby som videl ci je zly tak sa otvoril pri 74 stupnoch a bol88 stupnovy, mohlo to zvysit tu spotrebu?ked ma otvarat pri88?

a este pre niekoho kto to bude robit ked som to zhodil tak tam bolo papierove tesnenie ktore som roztrhol takze som ho musel spravit.

_________________
MK VII HATCHBACK 1,4 LC-CVH-EFI rv97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 22:42 
Offline
Nováček

Registrován: 05 dub 2012 19:41
Příspěvky: 2
Zdravim potřeboval bych poradit s mým esíčkem pořád my skáče a škube děla to většnou po ohřátí mototru na provozní teplotu ale je to v rozmezí 1000-2500 otáček už si fakt nevím rady vyměnil jsme veškerá čidla,po přečtení pár příspěvku na fóru jsem se rozhod alespon z řídíci jednotky vyblikat chybové kódy vyšlomy 33 což je - Snímač teploty motoru (ECT) příliš nízké napětí ,ale nevím co si stím počnout,většnu kabelů jsem prošel jestli nejsou přerušené nebo alespoň porušené ale nikde nic předem děkuji za rady.Mám Ford Escort 1,4 4bod RV:96


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2012 18:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Presunuto
Kontroloval si konektor u cidla ? Jednou jsem resil uklepany dratek tesne u hrany konektoru. Idealne vyndat oba piny z konektoru, dratky zastrihnout a napajet.
Jeste me napadlo: tvoje auto uz ma 16pin diag konektor, ne ? (jestli je teda fakt z roku '96)
To by melo blikat uz 3mistne cisla.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz