fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Za studena líp jak za tepla....
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=28483
Stránka 1 z 1

Autor:  Schnelly [ 25 bře 2010 21:40 ]
Předmět příspěvku:  Za studena líp jak za tepla....

Zdravíčko pánové,potřeboval bych něco potvrdit nebo vyzvrátit.Já mám Esco.1.8TD r.v.96 66kw,a mám pocit že za studena to táhne líp než když to má provozku-myslím tím do 2000 ot/min,kamoš má to stejné,r.v.99 a jede to jak střela teplé neteplé,myslíte že by to mohlo být tím že je to novější typ?Počet km máme zhruba stejný?Dík za názory a rady :-)

Autor:  matus111 [ 25 bře 2010 22:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Mas moznost to pripojit na diagnostiku?Ine anomalie sa nevyskytuju pri
chode ako dojem,ze to az tak netaha?

Autor:  Schnelly [ 25 bře 2010 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

matus111 píše:
Mas moznost to pripojit na diagnostiku?Ine anomalie sa nevyskytuju pri
chode ako dojem,ze to az tak netaha?


No,jedna anomálie by byla ale jen při studeném startu,po nastartování jde z výfuku bílý kouř a kope se to nejspíš na 3 válce ale prošlápnu plyn na 2000ot a vše je ok.Žhaviče nové,tlaky dobré,pumpa a hadice taky tak nevím.Diagnostiku,nemám možnost.

Autor:  matus111 [ 25 bře 2010 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Skus toto

viewtopic.php?f=25&t=17777&p=201485&hilit=jede+na+3+valce#p201485

Autor:  Walker [ 25 bře 2010 22:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

co máš za typ motoru? RFK nebo RFS?

Autor:  Schnelly [ 25 bře 2010 22:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Jo kamaráde,to kdybych věděl :roll: Jak to zjistím?

Autor:  Schnelly [ 25 bře 2010 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

matus111 píše:


Super,nejspíš budu muset jít vylučovací metodou :cry: Asi mě z toho jebne............

Autor:  matus111 [ 25 bře 2010 22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Typ motora je zapisany v technickom preukaze.

Autor:  Schnelly [ 25 bře 2010 22:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Mám,tak je to RFS

Autor:  Walker [ 25 bře 2010 22:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Tak tam bych si to troufal odhadovat na vadu solenoidu řídícího časování předvstřiku...je to dost častá závada...

Autor:  Schnelly [ 25 bře 2010 22:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Walker píše:
Tak tam bych si to troufal odhadovat na vadu solenoidu řídícího časování předvstřiku...je to dost častá závada...


Kde to jak s tím ven a kde to seženu nebo zjistím jestli je to v háji? :shock:

Autor:  Walker [ 25 bře 2010 23:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Heh, jak to laicky popsat...je to ta boule s drátama trčící z těla čerpadla dopředu za chladičem...obvykle mívá takovej černej gumovej klobouček, pokud tam ještě je...jak to zjistit jestli je vadnej?...tvůj symptom bílýho a zřejmě štiplavýho kouře s hádavým chodem motoru tomu odpovídá, načasování vstřiku je v háji, nafta tam jde moc brzo před úvratí...proto to hulí a pere se to...odvborně to jde za nějakej peníz u forda přeměřit pomocí WDS2000 diagnostickýho přístroje, tam se porovnávaj signály z klikovky, odezva solenoidu a signály ze snímače zdvihu vstřiku...nebo se prostě sežene jinej ověřenej, ten se přehodí a vyzkouší se to...na činnost tohohle ventilu má vliv i čidlo klikovky (jeho disfunkce bejvá znát i na otáčkoměru) a ten snímač vstřiku...z toho řj EEC-V vyhodnocuje ten předvstřik...a co mě napadá, tak malou částí se na tom podepisuje i čidlo teploty pro řj...studenej motor má předvstřik nastavenej dřív...tím studeným se myslí 0 a méně...kde se to dá sehnat...na netu nebo v Lucas Delphi Diesel servisech, kde se tím zabývaj...

Autor:  Schnelly [ 26 bře 2010 21:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Walker píše:
Heh, jak to laicky popsat...je to ta boule s drátama trčící z těla čerpadla dopředu za chladičem...obvykle mívá takovej černej gumovej klobouček, pokud tam ještě je...jak to zjistit jestli je vadnej?...tvůj symptom bílýho a zřejmě štiplavýho kouře s hádavým chodem motoru tomu odpovídá, načasování vstřiku je v háji, nafta tam jde moc brzo před úvratí...proto to hulí a pere se to...odvborně to jde za nějakej peníz u forda přeměřit pomocí WDS2000 diagnostickýho přístroje, tam se porovnávaj signály z klikovky, odezva solenoidu a signály ze snímače zdvihu vstřiku...nebo se prostě sežene jinej ověřenej, ten se přehodí a vyzkouší se to...na činnost tohohle ventilu má vliv i čidlo klikovky (jeho disfunkce bejvá znát i na otáčkoměru) a ten snímač vstřiku...z toho řj EEC-V vyhodnocuje ten předvstřik...a co mě napadá, tak malou částí se na tom podepisuje i čidlo teploty pro řj...studenej motor má předvstřik nastavenej dřív...tím studeným se myslí 0 a méně...kde se to dá sehnat...na netu nebo v Lucas Delphi Diesel servisech, kde se tím zabývaj...



Moc dík,skočím se podívat do Forda.Jo našel jsem ten solenoid na netu,nějakej týpek za něj chce 2300kč,je to standartní cena?

JE TO ONO?
http://auto.bazos.cz/inzerat/5214233/So ... rpadla.php

Autor:  Walker [ 26 bře 2010 22:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Mělo by být...to co je na fotce je defakto ono...cena je víceméně dobrá...ford za to chce 12500, značkové nahrady jso kolem 5k a funkčně dobré náhrady jsou zhruba v týhle ceně...

Autor:  BATMAN [ 27 bře 2010 00:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Do Forda ani nejezdi.
Me ho nabizeli v Pentu za 4k bez DPH, cenu ve Fordu radeji ani nechci znat.

Co se tyce funkcnosti, nech si napsat cislo toho selenoidu z krabicky,nekde tu je seznam jaky cislo selenoidu by to melo byt.

Jinak da se objednat z UK pres E-bay cca za 1600+posta

Autor:  Schnelly [ 27 bře 2010 21:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Za studena líp jak za tepla....

Dík za typy,dneska jsem se chtěl do toho pustit ale normálně sednu do auta otočím klíčem,sešlápnu spojku a ................práásk,na levou nohu se mě vysypala hromádka zeleného plastu,toho kdo vymyslel tento spojkový systém toho bych kopl do prdele špicou boty ze předu...Mazec,nezbylo mě nic jiného než si to vyrobit s hliníku.....podělaná parta od fordu. :twisted:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/