fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
pomoc s ozubenými koly na hlavě http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=28764 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | r.s.2000 [ 12 dub 2010 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | pomoc s ozubenými koly na hlavě |
zdravim tak sem sundal hlavu koupil těsnění a hlavu nasadil z5, mam ale problém, nevim jak stlačit napínák řetězu nebo co to na tý hlavě je a kvůli tomu tam nemohu dostat druhý ozubený kolo do polohy kterou sem si předtim označil, zkrátka nejde mi vpasovat na vačkovou hřídel protože mam naplej moc řetěz díky |
Autor: | Michal Ševeček [ 12 dub 2010 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
To tady někde najdeš myslím že angli se o tom už někde bavil |
Autor: | r.s.2000 [ 12 dub 2010 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
no tak at hledam jak hledam nemůžu tu o tom nic najít |
Autor: | Michal Ševeček [ 12 dub 2010 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
taky to hledám a taky nic nemužu najít |
Autor: | miki21 [ 12 dub 2010 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
ani já ne a tu už je v p... |
Autor: | Ford [ 12 dub 2010 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
ten hydronapínak jde stlačit ve svěráku a origo když je nový je zajištený takovým drátkem což by neměl být problém to zajistit nasadíš řetež jak má být vložíš napínák zpátky na své místo a vytrhneš ten drátek tím to odjistíš a dopne se ti řetez |
Autor: | r.s.2000 [ 12 dub 2010 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
takže to musim tu hlavu zase sundat?? a jak dostanu ven ten hydronapínák?? ten je jen posazenej nebo se nějak šroubuje?? hlavu se mi moc sundavat zase nechce |
Autor: | Ford [ 13 dub 2010 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
k tomu napínaku by ses měl dostat po oddeklování řetězu rozvodu a napínak by tam měl být jenom vložený dělal jsem to na sieře 2.0 DOHC a galaxy ale podle mě by ty motory měly být stejné |
Autor: | r.s.2000 [ 13 dub 2010 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
napínák je teda vyndanej, ted ho potřebuju stlačit a potřeboval bych vědět čím ho zajistit to mi nějak neni furt jasný, koukal sem že na tom hydroštelu je z boku díra a pak je díra na vrchu hydroštelu, kam tedy vložit něco aby nevyjel?? |
Autor: | r.s.2000 [ 13 dub 2010 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pomoc s ozubenými koly na hlavě |
hydroštel sem vyřešil, ted mam zas jinej problém, jak byl volnej řetěz když byla sundaná hlava tak mi zřejmě přeskočily rozvody protože mi vůbec nesedí značky co sem si udělal když sem hlavu demontoval, jelikož sem eště rozvody nikdy nedělal tak mě zastavila hned jedna věc, nemam schéma originálního značení a záchytnejch bodů pro správné nastavení rozvodů, a nemám stahovák na řemenici abych mohl dole rozvody odkrejt, to znamená že auto jde do depozitu už na to nemam nervy to skládat na rychlo, takže půjdou rozvody a vše ostatní nové, vyjedu až to bude vše ok, vzhledem k týhle situaci bych byl rád kdyby se udrželo toto téma protože budu potřebovat s opravou nebo spíš GO motoru hodně pomáhat jelikož s tim eště nemam zkušenosti, každou radu rád uvítám a vezmu v úvahu její uskutečnění, na opravu již nespěcham a chtěl bych tímto požádat kdyby se někomu naskytl Blok motoru N7A i hlava válce v dobrém do poslední chvíle ježděném stavu bez poškození, kdyby se mi ozval určitě se dohodnem, metoda pokus omyl už mě štve, nevim zda můj motor je ok po tom co se po zimě přihodilo, na druhou stranu nechci vozidlo nechat likvidovat, na díly se hodí,na nový nemam, když se zamění pár věcí ikdyž finančně náročných mohl by být v budoucnu zas krasavec, když nebudou peníze tak se bude svařovat a když se peníze naskytnou půjdou do věcí motorovejch, převodovejch i podvozkovejch, nechystam tuning, chystam renovaci na origo RS, snad mi s tímto pomůže více lidí myslim samozřejmě zkušenostně ne finančně od vyvařování kastle až po výkon RS je mi jedno zda to bude hotový za 3roky nebo za 10 let ale chci tenhle tip vozu udržet živý i pro mladší generace, kdo vý třeba právě můj syn si zalíbí pro něj už starý RS |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |