fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Záměna motoru rs http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=28924 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | r.s.2000 [ 21 dub 2010 22:51 ] |
Předmět příspěvku: | Záměna motoru rs |
zdravim sehnal sem motor rs ale nekoukl sem se předem na typ, po příjezdu sem zjistil že motor je krapet odlišný než můj N7A 110kw 150PS zjistil sem tedy že je to motor N9B 92kw 125PS, a chci se zeptat, když prohážu veškerý komponenty k motoru ze svého motoru aby mi to tam páslo, zda to pojede na mou řídící jednotku či nikoli,nebo zda je motor jen bržděn původní jednotkou na 125PS a po zapojení do mého vozu bude fungovat jako 150PS jako by se motor čipl díky |
Autor: | fonz [ 22 dub 2010 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | tomin [ 22 dub 2010 00:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
N9B ? N9C je 2.0 DOHC Sierra/Scorpio (8 ventilu !) N9A je to same, ale bez katalizatoru |
Autor: | Krtek-NA [ 22 dub 2010 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
Taky netuším co by to mělo být za motor, ale n9 řada jsou 8 ventilový motory EDIT tak jsem to našel, N9B je 8mi ventilová stříkajda ze Scorpia MKI, má 125 koní |
Autor: | r.s.2000 [ 22 dub 2010 07:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
eště radši kouknu jednou na motor, ten motor podle mě neni 8 ventil, vypadá uplně stejně jako moje N7A zkusim sundat víko ventilů a kouknu kolik těch ventilů je, a co sem koukal tak blok je stejnej z venku jen s rozdílem že má alternátor, servo a altík vzadu, hodil sem na motor svoje komponenty, a normálně tam sedí, musel sem měnit držáky za svoje ale obávám se olejové vany ta je otočená, na víku je psaný 2000 DOHC jako u mého motoru |
Autor: | fonz [ 22 dub 2010 08:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | r.s.2000 [ 22 dub 2010 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
tak sem se byl eště jednou podívat a oprava je to motor N9C hlava normálně 16V jako na mém N7A koukal sem jen skrz sací a výfukové otvory a je jich 16 těch ventylů, otázka zní pojede či nepojede?? abych zbytečně netahal ven svůj motor barva deklu cívek je červená |
Autor: | r.s.2000 [ 22 dub 2010 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
takže koukam podle elitu na díly a motor má jiný sací potrubý, takže moje dedukce na motor je nasazená hlava jako má N7A blok bude N9C hlava N7A tudíž z 8ventyla 16ti ventyl, motor prý byl ježděnej, otázka jestli pojede i mě nechci to zbytečně měnit jelikož to budu dělat na parkovišti takže si každej asi svede představit tu pakárnu |
Autor: | angličák [ 22 dub 2010 08:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
Nemotej jabka s hruskama....jaky sani na tom motoru momentalne je? Ten motor tam jen tak nedas jestli je ze skopka, potazmo 2.0 16V skopkove ma jinou hlavu a vacky...sani ti taky nesedne...atd blok je vzdy opticky"stejny", jak pro N7a tak pro dalsi motory vcetne 8V DOHC... |
Autor: | fonz [ 22 dub 2010 08:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | Krtek-NA [ 22 dub 2010 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
r.s.2000 píše: tak sem se byl eště jednou podívat a oprava je to motor N9C hlava normálně 16V jako na mém N7A koukal sem jen skrz sací a výfukové otvory a je jich 16 těch ventylů, otázka zní pojede či nepojede?? abych zbytečně netahal ven svůj motor barva deklu cívek je červená Jenže n9C je dvoulitrová sirka 8V, měl jsem ji |
Autor: | r.s.2000 [ 22 dub 2010 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
Jenže n9C je dvoulitrová sirka 8V, měl jsem ji [/quote] Nj ale hlava je 16V dnes sem jí sundal, jen blok je jinej, takže z motoru sem si vzal hlavu a tu dám na svůj blok, rozhodně hlava bude v lepšim stavu než ta má co dostala čoudy tou teplotou před poruchou, co sem koukal, tak moje písty jsou zvrchu hladký a na tom motoru N9C maj v sobě menší zářezy pro ventyli, tak snad se mi po nasazení té hlavy nebudou potkávat s mímy písty, projistotu vyzkouším protočit motor ručně abych písty neprorazil |
Autor: | be3ch [ 22 dub 2010 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
Ted si me trochu vydesil. Koupil jsem od stejneho cloveka ten druhy RS motor a je pravda, ze typ na bloku jsem si taky nezkontroloval. Ted jsem se na to byl pro jistotu podivat a na hlave je N7A a na bloku N7. Tesneni pod hlavou vypada, ze je puvodni. Takze u me snad dobry. Pokud je to ale tak jak pises, tak te ten clovek pekne podelal |
Autor: | r.s.2000 [ 23 dub 2010 07:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
nene člověk o tom taky nevěděl, celou dobu měl za to že sou oba motory stejné N7, taky netušil že je to jiný blok, a když sem se mu o tom zmínil byl z toho paf, a už sme se mezi ssebou tak nějak dohodly jak to bude dál, takže rozhodně proti dotyčnému nic zlého, je pravda že mě to hodně zaskočilo po příjezdu, jelikož na první pohled to opravdu poznat nebylo že je motor jiný teda aspoň pro lajka jako sem já, po debatě s Angličákem sem zjistil že motor tam nepude nebo spíš že by byly komplikace s montáží, olejová vana je jiná takže neprojdou svody na výfuk, spojka bude taky jiná 240mm, a blok má posunutou měrku oleje v jiný pozici, sice mam dnes narozeniny ale ztrávim je u auta budu pokračovat v montáži |
Autor: | be3ch [ 23 dub 2010 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
Aha, tak to potom jo. Tak at to hlavne das nejak dohromady |
Autor: | r.s.2000 [ 23 dub 2010 22:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
dnes sem montoval 12 hodin a vypadá to že se mi podařilo i ty rozvody nastavit uvidim zejtra, na protočení rukou běží motor normálně, tak uvidim co se bude dít až to začnu startovat naostro, eště musim nadadit chladič a vzduch a příde chvíle napětí buď se vztekem nebo radostí |
Autor: | r.s.2000 [ 25 dub 2010 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
takže radost se nedostavila, rozvody sou nastavený zprávně ale moje písty nemaj výřezi pro ventyl takže ventily lehce po nastartování klapou, nasadil sem zpátky svou hlavu a na tu nenastartuju takže moje hlava je poškozená, dnes jdu na třetí pokus sundat hlavu dam z5 tu co cvakala, a zkusim eště jednu věc, snad to zabere |
Autor: | zde. [ 25 dub 2010 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
Tobě to auto teda dává.. |
Autor: | fonz [ 25 dub 2010 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | dj.DEKL [ 25 dub 2010 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Záměna motoru rs |
A jak vypadaj písty a ventily po tom nastartování? |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |