fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=29687
Stránka 1 z 1

Autor:  IGUSIK [ 26 čer 2010 22:40 ]
Předmět příspěvku:  FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

AK MATE AKEKOLVEK INFO, ALEBO SKUSENOSTI S RS-OM V MK IV PREVEDENI, POTESITE MA, AK SA PODELITE SO MNOU, NAHR. DIELY DO TOHOTO "ZVERSTVA"- LEBO, TO NIE JE AUTO, TO JE "ZVERSTVO"... :-D

VIE NIEKTO, NACO JE NA RS-E TA DRUHA KRABICKA POD KAPOTOU, V PRIESTORE ZA KURENIM? JEDNA JE RIADIACA JEDNOTKA OD KE-JETRONIC A DRUHA,JEJ VELMI PODOBNA, S NAPISOM "MOTORKRAFT", NACO JE TAM? VOPRED VDAKA ZA VASU OCHOTU!

Autor:  angličák [ 27 čer 2010 15:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

Doufam ze todle miki nenecha jen tak.... :-D

Autor:  ricci9 [ 27 čer 2010 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

Co jsem pochopil jedna jednotka je na vstřikování a druhá na zapalování.

Tyto motory bohužel jako většiny aut se sportovním duchem májí většinou dost zasebou tak se to sere, většina je jich na GO. Ale když to funguje tak to fičí moc pěkně. Ale pokud máš hlouběji do kapsy a ne moc pevné nervy tak se reději na to vykašly

Autor:  EwanS50 [ 27 čer 2010 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

Proč píšeš velkými písmeny? Zaprvé se to nedá číst a za druhé je to neslušné!

Autor:  IGUSIK [ 28 čer 2010 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

na nikoho sa nehnevam, nikoho neprovokujem, viem, co hovoria nepisane zasady chat-u, len som tak zvyknuty pisat, aby som nemusel tlaci preradovac, pri osloveniach ako Ty, Tebe, atd..., lebo tiez, napisat oslovenie s malym pismenom, je neslusne, naucil som sa tak pisat za davnych daven na chatboad-e mobilneho telefonu a zostalo mi to...

ke jetronic vstrekuje priebezne, teda stale, aj ked je saci ventil zavrety a to na zaklade mechanickych hodnot, elektornika to len analogovym "pocitacom", cez elektrohydraulicky clen, miestami aj inak, koriguje a ma k tomu dake to cidlo a snimac. pri vypadku elektroniky, ke jetronic, vcelku uspokojivo, bezi dalej aj bez elektorniky. zapalovanie ma rs turbo elektronicke, take iste, ako karburatorove fordy, napriklad tie s cvh motorom 1.4 a karburatorom weber 2v, len je doplnene snimacom impulzov, pre ke jetronic. (priebeh regulacie, samozrejme, bude asi iny, ale ziadnu riadiacku to nepotrebuje) tolko viem, ale zaujima ma, co je tam dalej, lebo rs-o mam tyzden a este sa s nim len zoznamujem. garaze mam dve a robilo sa tam uz vsetko, vratane vymeny pontonu na zhrdzavenom voze, takze kasna bola "prepilena" po "vodorovnej uhlopriecke". takze, dake to rs-o ma nemoze nastvat... :-D a hlboko do kapsy, nuz milionar nie som, ale ked sa chce, tak sa da... ;-)

Autor:  Lauer [ 13 črc 2010 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

Fotooo. Ty jsi zapoměl. Nahod pár pro kochání

Autor:  IGUSIK [ 19 črc 2010 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

Cosi mam nafotene, hodim to do albumu na net a dam link... Aj tak je momentalne v zubozenom stave... :-( Ale, takyto voz sa kupuje vtedy, ked sa da kupit, nie vtedy, ked je cas ho robit... :-D

Autor:  IGUSIK [ 12 říj 2010 20:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

Ano, dik, tak je... Druha krabicka je regulacia zapalovania, lebo TURBO RS ma sice rozdelovac, ale nema podtlakovu a odstredivu regulaciu, tu robi elektronika v krabicke, na ktoru som sa pytal.

Autor:  mariS [ 20 říj 2010 16:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

neco malo o nem vim.. ale fakt jen malo :-) a nejakej dil se taky jeste po garazi da najit

a jednotky jsou jak uz je tady napsano ke vstrikovani a k zapalovani.. lepsi neresit jak to cely funguje a modlit se at to funguje :-) jsem uprime rad, ze sem to z auta vyndal, protoze ten motor je prokletej.. zlatej zetec, kterej nedela tolik problemu

Autor:  IGUSIK [ 20 říj 2010 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD RS TURBO S2 (mK IV.) -VSETKO, CO O NOM VIETE.

Jeden tento "CVH" agregat som uz mal tu cest zadriet (vid moj prispevok k loziskam na fore), Talian predal pridrety voz a ked som ho potom, nevediac o tom, "prichytil" dost stuha, tak mi hned bolo jasne, preco bol v Taliansku cerstvo meneny olejovy tlakovy spinac (tzv. "policajt")... Ale to uz je minulost, prebrusilo sa, prekruzkovalo, chodi... Zatial s tym nebo problem... Dakych 25 tisic to uz ma natocene po GO. Je pravda, ze to nebol tento turbo motor, bola to atmosfericka 1.4, ale co sa tyka konstrukcie, je to to same, ako RS Turbo, len v mensom...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/