fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 čer 2024 22:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 03 bře 2011 20:08 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2011 00:31
Příspěvky: 2
zdar hosi...paravdepodobne ma caka vymena palivoveho cerpadla lebo moj escort 1.6 16V je doslova nepojazdy auto zajazdy cuka a ked dam trosku viacej otacok tak zrazu auto prestane mat absolutne tah mozem pridavat kolko chcem vobec nereaguje plynovy pedal a po chvili potom zhasne...myslim ze je to cerpadlo lebo vydava zvlastne zvuky a teda asi vhana malo benzinu...mohol by to byt mozno aj palivovy filter ale ten som nedavno menil tak to vylucujem a vylucujem ajMAF pretoze ked ju odpojim stale to robi...takze sa chcem spytat ci sa to da kludne aj doma vymenit???...a ci treba zhodit aj nadrz???...a prosim o nejaky postup od niekoho kto to uz menil lebo ja to idem robit prvy krat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 03 bře 2011 20:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
způsob A) Sundat nádrž a vyměnit.
B) Já to dělal, že jsem pod sedačkama zvětčil otvor v podlaze a vyměnil ho tudy, protože povolovat ty zarezlý šrouby u nádrže se mi fakt nechtělo.

Obrázek Obrázek

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 03 bře 2011 21:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
nevíš náhodou jaký průměr má to palivové čerpadlo?

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 04 bře 2011 20:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
tak to nevim, neměřil jsem ho.

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2011 02:11 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2011 00:31
Příspěvky: 2
no takze vymenil som to cerpadlo tak ako kenny lebo sa mi tiez nechcelo zhadzovat nadrz...ale co ma dost zarazilo ze to stare cerpadlo bolo dost zanesene malymi ciastockami hrdze a to bol aj pravdepodobne dovod preco nestihalo cerpadlo cucat benzin...potom som to isiel vyskusat a odstranilo sa skapinanie a nereagovanie plynoveho pedalu ale cukanie zostalo tak som skusil odpojit vahu vzduchu a zrazu slo jak hodinky potom som ju naspat zapojil a tiez zatial ide ako ma naozaj zetec to je nevyspitatelne cudo:)....no ale tak ci tak budem musiet co najskor zhodit nadrz a vycstit ju aby sa mi aj toto cerpadlo nezanieslo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011 12:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahoj, směle využiji toto téma. Máte někdo ponětí, jak se u MKIV dieselu řešilo čerpání paliva z nádrže? Já u 1.6D v nádrži čerpadlo nemám - saje to až vstřikovací, v Microcatu je však zobrazena i varianta s elektrickým čerpadlem v nádrži. Mám problém s tím, že po vypnutí motoru mi trochu spadne nafta - v hadici z filtru do nádrže se objeví asi 10cm dlouhá bublina. Nevím jak to líp odvzdušnit, díra tam asi nikde není, to by to spadlo celý. Dle mého mínění se tím prodlužuje start motoru, proto si hraju s myšlenkou, že případné el. čerpadlo by to tam nafutrovalo ještě před startem a bylo by po problému. Resp. z jakého důvodu tam to elektrické začali dávat? Díky moc za postřehy :o)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2011 17:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
nevím co je v mikrokradu, ten už jsem před pár lety zrušil coby zmatečnej soft, ale nikde jsem v reálu neviděl dieselovou nádrž s čerpadlem uvnitř a to ani na netu...a to že to někde netěsní je jistý, fyzika funguje...a připojit jentak čerpadlo na hadici bude asi ořech, musel bys pořešit jeho regulaci tlaku a dodávanýho množství...vstřikovací čerpadlo je stavěný jako sací, pokud by bylo dokrmovaný dalším mohlo by se stát, že pvní šlápnutí na plyn by bylo i poslední s náležitým černým kocourem z výfuku....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2011 23:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Díky, přesně něco takovýho jsem potřeboval slyšet a nejlíp ještě dostat pár facek :D tak jdu študovat dál jak odvzdušňovat, těsnit a nevymejšlet kraviny ;o) Jinak v tom microcatu je to u diesla do 86tého bez čerpadla a od 86 s čerpadlem, ale je možný že se mi tam ty motory nějak míchaj :)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2011 23:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
jj, třeba od roku 1986 montovali CommonRail :-D :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2011 11:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
No tak prototyp CR byl vyvinut již v 60. letech :wink:

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 04 říj 2011 08:25 
Offline
Nováček

Registrován: 04 říj 2011 08:07
Příspěvky: 6
Zdravím, mám podobný problém. mám Forda Escorta IV 1.6D (3dv.)z roku 88.
a mám stejné příznaky jako se píše v prvním příspěvku. Ale jak se píše dám, tak v nádrži nemám palivové čerpadlo. Jdou mi hadičky z nádrže přez palivový filtr přidělaný ze strany k motoru a potom do čerpadla. Nacucnul jsem tam naftu z kanistru, tak se bojím jestli tam nebyl nějakej bordel (nelil jsem ji přes sítko, protože když ji tam liju z kanistru trychtýřem, to chvíli jde než se mi naplní trubka od víčka do nádrže, potom musím čekat, než to klesne(probublá) a když bych plnil celou nádrž, tak bych to měl tak na 1,5hodiny). Myslíte, že bude stačit vyměnit pouze palivovej filtr, nebo jak zjistím, že je zasran*j?
Děkuji za odpovědi :smt006
Slava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 04 říj 2011 22:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Rozkucháš ho :-D

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 04 říj 2011 23:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Pokud se ti to nezavdušňuje (mně se za jízdy třeba povolila záslepka na na konzoli palivovýho filtru a dlouho jsem se modlil než jsem na to přišel - zase je ale dobrý, že ta nafta nikde nechčije a prostě steče do nádrže) tak buď ucpané sítko v nádrži, nebo filtr, nebo podtlak v nádrži. Filtr vyměň, nic to nestojí a vyplatí se. Pak jdi dál.

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 říj 2011 06:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
S jistotou můžu říct, že v nádrži žádný sítko není, tedy alespoň co se týče dotazovaný mk IV....vyrovnání tlaku je tam vyvedený trubičkou shora, s tím jsem neviděl nikoho mít problém, nehledě na to, že pokud není nová nádrž, tak ta dobová už jistě má několik vlastních odvětrávacích otvorů...pokud je to živeno ze stáčenejch konrezerv, nelze vyloučit zanešení sacího labyrintu zánětem kanystritidy...filtr logicky ano, výměna neuškodí, ediný co mi tu schází je info, kterejžto systém to má, Bosch či Lucas CAV, ona kombinace Lucasu a Bosch filtru není při zavzdušnění zrovna moc startoidní....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 říj 2011 07:27 
Offline
Nováček

Registrován: 04 říj 2011 08:07
Příspěvky: 6
Zdravím,
tak doplňující info: filtr je Bosch, ale kde zjistím ostatní??? ... tozn. jakej filtr mám koupit???
a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli má někdo stejný problém s dolíváním z kanistru??? , nebo mám ucpanou nějakou hadičku??
(když tam liju naftu z kanistru trychtýřem(se sýtkem), to chvíli jde než se mi naplní trubka od víčka do nádrže, potom musím čekat, než to klesne(probublá) a když bych plnil celou nádrž, tak bych to měl tak na 1,5hodiny)
děkuji za info...
Slava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 říj 2011 10:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Nechci odporovat samotnému Walkerovi, ale já teda v nádrži sítko mám. Nasávací trubka je u dna vsazená do plastového sacího koše s pružinkou, těsněním a jemným sítkem...ve kterým jsem osobně prostříhal díry o průměru trubek. To odmontovaný vlevo:
Obrázek

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 22:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
tak to vypadá, že to s tou jistotou nemám tak jistý, osobně tohle to co máš na fotce vidím prvně...sítko bych chápal u benzínový nádrže s externím čerpadlem, kde chrání čerpadlo ale u nafty bzch ho nečekal už proto, že ztuhlá nafta se přes něj nedostane, s tímhle může bejt cesta v mrazu s blbou naftou docela dobrodružná...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 22:30 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Aby to třeba nemohlo být tak, že někdo měnil nádrž nebo ten plovák.U nafty to doopravdy nedává tak moc smysl.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 06 říj 2011 22:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
No tak zebyftombyltygl? Protože se zamrzáním nafty jsem vždy bojoval a strastiplnou cestou došel k názoru, že to dělá přesně to sýtko a proto jsem v něm udělal ty díry a jestli mi to tímto potvrzujete, tak jsem na sebe poprvé pyšný :D Jak to tam má být správně? Nemáte někdo podobnou fotku z diesla?

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivove cerpadlo
PříspěvekNapsal: 11 říj 2011 09:55 
Offline
Nováček

Registrován: 04 říj 2011 08:07
Příspěvky: 6
vyměnil jsem palivový filtr a chvíli to bylo dobré, ale zase mi fordík kucká a chcípe....
sundám nádrž, vymeju, vysušim, jestli stihnu, tak sem dám foto...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz