fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

palivove cerpadlo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=32214
Stránka 1 z 2

Autor:  Roman2606 [ 03 bře 2011 20:08 ]
Předmět příspěvku:  palivove cerpadlo

zdar hosi...paravdepodobne ma caka vymena palivoveho cerpadla lebo moj escort 1.6 16V je doslova nepojazdy auto zajazdy cuka a ked dam trosku viacej otacok tak zrazu auto prestane mat absolutne tah mozem pridavat kolko chcem vobec nereaguje plynovy pedal a po chvili potom zhasne...myslim ze je to cerpadlo lebo vydava zvlastne zvuky a teda asi vhana malo benzinu...mohol by to byt mozno aj palivovy filter ale ten som nedavno menil tak to vylucujem a vylucujem ajMAF pretoze ked ju odpojim stale to robi...takze sa chcem spytat ci sa to da kludne aj doma vymenit???...a ci treba zhodit aj nadrz???...a prosim o nejaky postup od niekoho kto to uz menil lebo ja to idem robit prvy krat...

Autor:  kenny [ 03 bře 2011 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

způsob A) Sundat nádrž a vyměnit.
B) Já to dělal, že jsem pod sedačkama zvětčil otvor v podlaze a vyměnil ho tudy, protože povolovat ty zarezlý šrouby u nádrže se mi fakt nechtělo.

Obrázek Obrázek

Autor:  Ford [ 03 bře 2011 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

nevíš náhodou jaký průměr má to palivové čerpadlo?

Autor:  kenny [ 04 bře 2011 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

tak to nevim, neměřil jsem ho.

Autor:  Roman2606 [ 08 bře 2011 02:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

no takze vymenil som to cerpadlo tak ako kenny lebo sa mi tiez nechcelo zhadzovat nadrz...ale co ma dost zarazilo ze to stare cerpadlo bolo dost zanesene malymi ciastockami hrdze a to bol aj pravdepodobne dovod preco nestihalo cerpadlo cucat benzin...potom som to isiel vyskusat a odstranilo sa skapinanie a nereagovanie plynoveho pedalu ale cukanie zostalo tak som skusil odpojit vahu vzduchu a zrazu slo jak hodinky potom som ju naspat zapojil a tiez zatial ide ako ma naozaj zetec to je nevyspitatelne cudo:)....no ale tak ci tak budem musiet co najskor zhodit nadrz a vycstit ju aby sa mi aj toto cerpadlo nezanieslo...

Autor:  Micko [ 02 kvě 2011 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Ahoj, směle využiji toto téma. Máte někdo ponětí, jak se u MKIV dieselu řešilo čerpání paliva z nádrže? Já u 1.6D v nádrži čerpadlo nemám - saje to až vstřikovací, v Microcatu je však zobrazena i varianta s elektrickým čerpadlem v nádrži. Mám problém s tím, že po vypnutí motoru mi trochu spadne nafta - v hadici z filtru do nádrže se objeví asi 10cm dlouhá bublina. Nevím jak to líp odvzdušnit, díra tam asi nikde není, to by to spadlo celý. Dle mého mínění se tím prodlužuje start motoru, proto si hraju s myšlenkou, že případné el. čerpadlo by to tam nafutrovalo ještě před startem a bylo by po problému. Resp. z jakého důvodu tam to elektrické začali dávat? Díky moc za postřehy :o)

Autor:  Walker [ 03 kvě 2011 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

nevím co je v mikrokradu, ten už jsem před pár lety zrušil coby zmatečnej soft, ale nikde jsem v reálu neviděl dieselovou nádrž s čerpadlem uvnitř a to ani na netu...a to že to někde netěsní je jistý, fyzika funguje...a připojit jentak čerpadlo na hadici bude asi ořech, musel bys pořešit jeho regulaci tlaku a dodávanýho množství...vstřikovací čerpadlo je stavěný jako sací, pokud by bylo dokrmovaný dalším mohlo by se stát, že pvní šlápnutí na plyn by bylo i poslední s náležitým černým kocourem z výfuku....

Autor:  Micko [ 03 kvě 2011 23:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Díky, přesně něco takovýho jsem potřeboval slyšet a nejlíp ještě dostat pár facek :D tak jdu študovat dál jak odvzdušňovat, těsnit a nevymejšlet kraviny ;o) Jinak v tom microcatu je to u diesla do 86tého bez čerpadla a od 86 s čerpadlem, ale je možný že se mi tam ty motory nějak míchaj :)

Autor:  anthAn [ 03 kvě 2011 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

jj, třeba od roku 1986 montovali CommonRail :-D :-D

Autor:  Micko [ 04 kvě 2011 11:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

No tak prototyp CR byl vyvinut již v 60. letech :wink:

Autor:  SlavaXP [ 04 říj 2011 08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Zdravím, mám podobný problém. mám Forda Escorta IV 1.6D (3dv.)z roku 88.
a mám stejné příznaky jako se píše v prvním příspěvku. Ale jak se píše dám, tak v nádrži nemám palivové čerpadlo. Jdou mi hadičky z nádrže přez palivový filtr přidělaný ze strany k motoru a potom do čerpadla. Nacucnul jsem tam naftu z kanistru, tak se bojím jestli tam nebyl nějakej bordel (nelil jsem ji přes sítko, protože když ji tam liju z kanistru trychtýřem, to chvíli jde než se mi naplní trubka od víčka do nádrže, potom musím čekat, než to klesne(probublá) a když bych plnil celou nádrž, tak bych to měl tak na 1,5hodiny). Myslíte, že bude stačit vyměnit pouze palivovej filtr, nebo jak zjistím, že je zasran*j?
Děkuji za odpovědi :smt006
Slava

Autor:  miki21 [ 04 říj 2011 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Rozkucháš ho :-D

Autor:  Micko [ 04 říj 2011 23:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Pokud se ti to nezavdušňuje (mně se za jízdy třeba povolila záslepka na na konzoli palivovýho filtru a dlouho jsem se modlil než jsem na to přišel - zase je ale dobrý, že ta nafta nikde nechčije a prostě steče do nádrže) tak buď ucpané sítko v nádrži, nebo filtr, nebo podtlak v nádrži. Filtr vyměň, nic to nestojí a vyplatí se. Pak jdi dál.

Autor:  Walker [ 05 říj 2011 06:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

S jistotou můžu říct, že v nádrži žádný sítko není, tedy alespoň co se týče dotazovaný mk IV....vyrovnání tlaku je tam vyvedený trubičkou shora, s tím jsem neviděl nikoho mít problém, nehledě na to, že pokud není nová nádrž, tak ta dobová už jistě má několik vlastních odvětrávacích otvorů...pokud je to živeno ze stáčenejch konrezerv, nelze vyloučit zanešení sacího labyrintu zánětem kanystritidy...filtr logicky ano, výměna neuškodí, ediný co mi tu schází je info, kterejžto systém to má, Bosch či Lucas CAV, ona kombinace Lucasu a Bosch filtru není při zavzdušnění zrovna moc startoidní....

Autor:  SlavaXP [ 05 říj 2011 07:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Zdravím,
tak doplňující info: filtr je Bosch, ale kde zjistím ostatní??? ... tozn. jakej filtr mám koupit???
a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli má někdo stejný problém s dolíváním z kanistru??? , nebo mám ucpanou nějakou hadičku??
(když tam liju naftu z kanistru trychtýřem(se sýtkem), to chvíli jde než se mi naplní trubka od víčka do nádrže, potom musím čekat, než to klesne(probublá) a když bych plnil celou nádrž, tak bych to měl tak na 1,5hodiny)
děkuji za info...
Slava

Autor:  Micko [ 05 říj 2011 10:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Nechci odporovat samotnému Walkerovi, ale já teda v nádrži sítko mám. Nasávací trubka je u dna vsazená do plastového sacího koše s pružinkou, těsněním a jemným sítkem...ve kterým jsem osobně prostříhal díry o průměru trubek. To odmontovaný vlevo:
Obrázek

Autor:  Walker [ 06 říj 2011 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

tak to vypadá, že to s tou jistotou nemám tak jistý, osobně tohle to co máš na fotce vidím prvně...sítko bych chápal u benzínový nádrže s externím čerpadlem, kde chrání čerpadlo ale u nafty bzch ho nečekal už proto, že ztuhlá nafta se přes něj nedostane, s tímhle může bejt cesta v mrazu s blbou naftou docela dobrodružná...

Autor:  Antony [ 06 říj 2011 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

Aby to třeba nemohlo být tak, že někdo měnil nádrž nebo ten plovák.U nafty to doopravdy nedává tak moc smysl.

Autor:  Micko [ 06 říj 2011 22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

No tak zebyftombyltygl? Protože se zamrzáním nafty jsem vždy bojoval a strastiplnou cestou došel k názoru, že to dělá přesně to sýtko a proto jsem v něm udělal ty díry a jestli mi to tímto potvrzujete, tak jsem na sebe poprvé pyšný :D Jak to tam má být správně? Nemáte někdo podobnou fotku z diesla?

Autor:  SlavaXP [ 11 říj 2011 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove cerpadlo

vyměnil jsem palivový filtr a chvíli to bylo dobré, ale zase mi fordík kucká a chcípe....
sundám nádrž, vymeju, vysušim, jestli stihnu, tak sem dám foto...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/