fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Oživení otáčkoměru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=32463
Stránka 1 z 2

Autor:  anthAn [ 27 bře 2011 22:46 ]
Předmět příspěvku:  Oživení otáčkoměru

Swapnul jsem si do expressa (MKV) palubku z MKVII a nedaří se mi přinutit otáčkoměr ke spolupráci.
  • MKV elektrika k budíkum měla jeden kabel(zelenej) navíc, kterej ani neměl "protipól" na budíkách, budíky byly bez otáčkoměru, tuším, že ten má být k otáčkoměru.
  • MKVII budíky maji navíc 3 dráty, který vedou do takovýho malýho tišťáčku (asi 3 diody, tranzistor, asi 2 rezistory) zkoušel jsem tam různě zapojovat ten zelenej, ale nic. Samotnej otáčkoměr má 3 kontakty (takový železný čtverečky) na jednom je +, na jednom je - a poslední je značenej S (zřejmě signál, podle toho jak jsem to okoukal u teploměru a palivoměru). Jinak tenhle otáčkoměr byl živenej z řídící jednotky.
  • Na alternátoru jsem našel koukat štěft, u kterýho je napsaný W, ale nic k němu připojený nebylo. Zkoušel jsem si na něj namotat drát a připojovat ho na ty tři dráty a i přímo na otáčkoměr na kontakt značenej S (signal), ale zase se nic nedělo.

Nemá někdo nějakej nápad jak to rozchodit?

Autor:  Walker [ 27 bře 2011 23:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Nevim kde pánešek pojal dojmu, že mu otáčkoměr z motoru řízenýho EEC- V pojede s výstupem střídavýho napětí, ale už z výsledků je vidět, že je vedle jak ta jedle...ale taková přístrojovka z RFD či RFK bz vedla k úspěchu....a to proto, že pouze ručička a ciferník činí oba otáčkoměry podobnými...užít by šla i z 1,8D mk VII s otáčkoměrem (je identická s EDC lucas TD zmíněnými výše) ale těch je jako panen v nevěstinci...

Autor:  anthAn [ 27 bře 2011 23:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Takže když si seženu budíky z RFK/D tak tam natáhnu kabel od W na altíku do S v budíkách a pojede to?

Autor:  Walker [ 28 bře 2011 00:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

:smt045 :smt045 :smt045

Autor:  Walker [ 28 bře 2011 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Ještě mě tak napadlo, že když ses stal expressním zvěroprzničem, tak bys měl nastudovat přetěsnění čerpadla snadno a rychle...mastné omega 3 kyseliny odesílají gumičky do hoven tempem poklesu ekonomiky Czurakistánu... :D ...za uspořenou libru už začni schánět repset kity....

Autor:  Karel [ 28 bře 2011 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

anthAn:napis AceMajkymu, on to resil nejakym prevodnikem ci cim, po vyndani jednotky.Jeho stranky uz bohuzel nefunguji.

Autor:  anthAn [ 28 bře 2011 22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Dam rovnou nový čerpadlo ne :-D http://www.eliteauto.cz/vstrikovaci-cer ... dlo-22934/ ....

Hledal jsem repas kity a nic jsem nenašel a jelikož já mam na ty věci štěstí, takže čekam, že to čerpadlo tak do tejdne začne téct :( Ty určitě máš přehled na kolik ta sranda vyjde... ;-)

EDIT: Špatně jsem hledal :-D
http://www.dieselsend.de/800726pumps.shtml

Autor:  Walker [ 28 bře 2011 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Jak vidno, teorii teoretický přípravy máš teoreticky zvládnutou... :)

Autor:  anthAn [ 28 bře 2011 23:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Jasně, je to banalita. Shodim rozvody, vyndam čerpadlo, rozeberu do šroubku, propláchnu naftou, dam všechny gumičky nový, složim, namontuju, nasadim rozvody a po roce se jezdí dál :-D :-D :-D

Autor:  anthAn [ 29 bře 2011 00:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Jiank na ostrově se tenhle problém s otáčkoměrem řeší celkem často, tady jsem našel angl. návod.

http://www.escortevolution.co.uk/forums ... opic=85816

Autor:  Jenda080 [ 29 bře 2011 20:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Co tak nejak vim tak bosaci tecou ze shora z krytu od tech hridelek kdyby jsi potreboval nasel by jsem kontakt na cloveka co se tim zivy taky jsme u nej kupovaly kraviny na cerpadla ale Praha... :?

Autor:  ACEMajky [ 29 bře 2011 20:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Vzal sem na escortikoj signal z altiku (W) a napichnul na itackomer, na volnobeh to melo ukazovalo asi 4800ot, tak mi jeden manik z Prahy z fora dieselpower, s kterym sem to konzultoval vyrobil nejaky delic pulzu a tim sem to srazil na spravne otacky - veslo se to do krabicky od tic tacu

Autor:  cézar [ 30 zář 2013 16:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Zdravim, nechci zakládat nové téma jen kvůli jedné otázce.... Mám esco 1.8 D 44kW rok 96 bez otáčkoměru. Sehnal jsem si TD desku s otáčkoměrem ale pořád nikde nevidím to D co by tam mělo být vyražené... nerad bych zbytečně tahal kabel a celý to kuchal a pak zjistil že se nic neděje... Nemáte někdo foto jak by měla vypadat aby na 100% byla kompatibilní? Díky moc 8)

Autor:  ACEMajky [ 08 říj 2013 11:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Jaky D mas namysli?

Autor:  anthAn [ 08 říj 2013 12:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Obrázek

D asi dva centimetry nad osou ručičky otáčkomšru

Autor:  ACEMajky [ 08 říj 2013 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

priznam se, ze ani nevim, zdali sem tam nejaky D mel

Autor:  cézar [ 08 říj 2013 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

takže natáhnu akorát kabel z altíku do kabiny a připojim na konektor a hotovo? Jestli jsem to dobře pochopil

Autor:  ACEMajky [ 08 říj 2013 22:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

ja musel mit jeste delic pulzu - psal sem to vyse

Autor:  anthAn [ 08 říj 2013 23:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

a to proto, že jsi měl jiný budíky :D

Autor:  ACEMajky [ 09 říj 2013 08:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Oživení otáčkoměru

Jasne, puvodne byli napojeny na RJ a ja je pak pichnul primo na altik - byli to origo z 1,8TD 66kW

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/