fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Oživení otáčkoměru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=32463 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | anthAn [ 27 bře 2011 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Oživení otáčkoměru |
Swapnul jsem si do expressa (MKV) palubku z MKVII a nedaří se mi přinutit otáčkoměr ke spolupráci.
Nemá někdo nějakej nápad jak to rozchodit? |
Autor: | Walker [ 27 bře 2011 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Nevim kde pánešek pojal dojmu, že mu otáčkoměr z motoru řízenýho EEC- V pojede s výstupem střídavýho napětí, ale už z výsledků je vidět, že je vedle jak ta jedle...ale taková přístrojovka z RFD či RFK bz vedla k úspěchu....a to proto, že pouze ručička a ciferník činí oba otáčkoměry podobnými...užít by šla i z 1,8D mk VII s otáčkoměrem (je identická s EDC lucas TD zmíněnými výše) ale těch je jako panen v nevěstinci... |
Autor: | anthAn [ 27 bře 2011 23:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Takže když si seženu budíky z RFK/D tak tam natáhnu kabel od W na altíku do S v budíkách a pojede to? |
Autor: | Walker [ 28 bře 2011 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | Walker [ 28 bře 2011 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Ještě mě tak napadlo, že když ses stal expressním zvěroprzničem, tak bys měl nastudovat přetěsnění čerpadla snadno a rychle...mastné omega 3 kyseliny odesílají gumičky do hoven tempem poklesu ekonomiky Czurakistánu... ![]() |
Autor: | Karel [ 28 bře 2011 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
anthAn:napis AceMajkymu, on to resil nejakym prevodnikem ci cim, po vyndani jednotky.Jeho stranky uz bohuzel nefunguji. |
Autor: | anthAn [ 28 bře 2011 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Dam rovnou nový čerpadlo ne ![]() Hledal jsem repas kity a nic jsem nenašel a jelikož já mam na ty věci štěstí, takže čekam, že to čerpadlo tak do tejdne začne téct ![]() ![]() EDIT: Špatně jsem hledal ![]() http://www.dieselsend.de/800726pumps.shtml |
Autor: | Walker [ 28 bře 2011 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Jak vidno, teorii teoretický přípravy máš teoreticky zvládnutou... ![]() |
Autor: | anthAn [ 28 bře 2011 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Jasně, je to banalita. Shodim rozvody, vyndam čerpadlo, rozeberu do šroubku, propláchnu naftou, dam všechny gumičky nový, složim, namontuju, nasadim rozvody a po roce se jezdí dál ![]() ![]() ![]() |
Autor: | anthAn [ 29 bře 2011 00:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Jiank na ostrově se tenhle problém s otáčkoměrem řeší celkem často, tady jsem našel angl. návod. http://www.escortevolution.co.uk/forums ... opic=85816 |
Autor: | Jenda080 [ 29 bře 2011 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Co tak nejak vim tak bosaci tecou ze shora z krytu od tech hridelek kdyby jsi potreboval nasel by jsem kontakt na cloveka co se tim zivy taky jsme u nej kupovaly kraviny na cerpadla ale Praha... ![]() |
Autor: | ACEMajky [ 29 bře 2011 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Vzal sem na escortikoj signal z altiku (W) a napichnul na itackomer, na volnobeh to melo ukazovalo asi 4800ot, tak mi jeden manik z Prahy z fora dieselpower, s kterym sem to konzultoval vyrobil nejaky delic pulzu a tim sem to srazil na spravne otacky - veslo se to do krabicky od tic tacu |
Autor: | cézar [ 30 zář 2013 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Zdravim, nechci zakládat nové téma jen kvůli jedné otázce.... Mám esco 1.8 D 44kW rok 96 bez otáčkoměru. Sehnal jsem si TD desku s otáčkoměrem ale pořád nikde nevidím to D co by tam mělo být vyražené... nerad bych zbytečně tahal kabel a celý to kuchal a pak zjistil že se nic neděje... Nemáte někdo foto jak by měla vypadat aby na 100% byla kompatibilní? Díky moc ![]() |
Autor: | ACEMajky [ 08 říj 2013 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Jaky D mas namysli? |
Autor: | anthAn [ 08 říj 2013 12:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
![]() D asi dva centimetry nad osou ručičky otáčkomšru |
Autor: | ACEMajky [ 08 říj 2013 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
priznam se, ze ani nevim, zdali sem tam nejaky D mel |
Autor: | cézar [ 08 říj 2013 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
takže natáhnu akorát kabel z altíku do kabiny a připojim na konektor a hotovo? Jestli jsem to dobře pochopil |
Autor: | ACEMajky [ 08 říj 2013 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
ja musel mit jeste delic pulzu - psal sem to vyse |
Autor: | anthAn [ 08 říj 2013 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
a to proto, že jsi měl jiný budíky ![]() |
Autor: | ACEMajky [ 09 říj 2013 08:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Oživení otáčkoměru |
Jasne, puvodne byli napojeny na RJ a ja je pak pichnul primo na altik - byli to origo z 1,8TD 66kW |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |