fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Problém se startováním Escort RS turbo MK3(4) - Žluťák http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=33245 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | BohumilB [ 14 čer 2011 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Problém se startováním Escort RS turbo MK3(4) - Žluťák |
Ahoj pánové, těsně před Částkovicema se opět ozývám s dotazem, jestli mně na letišti budete opět roztláčet, nebo jestli už konečně najdu řešení mých problémů se startem Žluťáka. Takže popis .... zastudena nastartuju i s delší dobou nedobíjenou baterií, po půlhodině ježdění, asi jak se všecko ohřeje, tak když chci nastartovat znovu, tak se startér sotva pomalu otáčí, jakoby byla vybitá baterie, ta ale vybitá není, protože jsme už obratem zkusili připojit jinou. Přitom bohužel ani toto není pravidlem, jednou ze 20-ti pokusů se nastartovat podaří (pokud nevytluču baterii). Po zhruba hodině až dvou vychladnutí s tou samou baterií, na kterou to nejelo, tak bez jejího dobíjení nastartuju po vteřině bezproblémového rychlého startování. Zatím jsme přešli kostření od baterie až ke startéru, sponky na baterii, odpojovač, kabel + ke startéru .. vše by mělo být OK. Profíci mi tento startér prohlídli a prý mu absolutně nic špatného není. Taky jsme zkusili jiný startér z Mk4 a dělá to to samé. Jinak ještě info k elektrice - při běhu motoru máme v okruhu 13,3 V a za tepla, když rozsvítím světla a zapnu saharu, tak zhruba 12,2, měřeno multimetrem, palubní budík nám lže ještě o 0,5V míň. Pomůžete někdo? Poradíte? Nechci dohady, co by to třeba mohlo být, jen fakt raději něco reálného co řešit. Díky za rady .... Bohouš |
Autor: | 77milda77 [ 14 čer 2011 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s teplým startováním Escort RS turbo MK3(4) - Žluťák |
Asi napíšu blbost ale přesně toto dělal u naší 1,4 rozdělovač vyměnil se vnitřek ze sierry z benzinu a jelo to jak mělo.(odešel snímač otáček po zahřátí nešel nastartovat a za studena jel) |
Autor: | doubek [ 15 čer 2011 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním Escort RS turbo MK3(4) - Žluťák |
tenhle problém maj snad všechny cvh motory , já to vyřešil silnějším startérem, sežen si bud z rs 2000 nebo aspon 1,8 zeteca , mě to pomohlo, sice ten teplej start nebyl tak razantní jako u studeného motoru ale natočil jsem pak už vždycky |
Autor: | Luky.RS [ 15 čer 2011 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním Escort RS turbo MK3(4) - Žluťák |
RS mi delalo to samé, vyřešeno silnou baterií:)) Taky za studena OK a za tepla nic..Ani si to neškrtlo.. |
Autor: | Fulda [ 15 čer 2011 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním Escort RS turbo MK3(4) - Žluťák |
Přesně tak,tady pomáhá jedině startér z 1,8. |
Autor: | Hattanman [ 15 čer 2011 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém se startováním Escort RS turbo MK3(4) - Žluťák |
me to delalo Rs taky az do preletovani pojistkovky, od te doby klid |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |