Ahoj. Nevíte někdo při kolika stupních by mělo spínat čidlo na spínání ventilátoru chladiče, co je v horní hadici u motorů zetec (1.6,1.8MKVII)?
Mám totiž Mercedesa ML, původně to mělo vrtuli na vizkospojku,která moc nefungovala. Nechtěl jsem kupovat novou,..když se mi tu válí plno dodbrejch dílů z Fordů
U mě je tohle normální,do každýho auta se musí dát něco z Forda. dřív jsem měl ToyotuFord teď mam MercedesFord
..takže tam mám saharu z mondea, pár drátů, čokoláda, relátko...paráda- je to jak origo, udělal jsem si to pro jistotu i na spínač, ale zatim to právě musim furt zapínat tim spínačem. To Escorťácký čidlo mi připadá že moc nefachá a nebo jestli nespíná až při vyšší teplotě. Na budíkách to neni moc přesně znázorněný, připadá mi že to vylejzá občas tak na 90-95stupňů. Pak to sice ještě má před chladičem klimy dva ventilátory který se spínaj právě až při týhle vyšší teplotě, takže vysloveně uvařit bych to stejně neměl, ale myslim si že ty ventilátory jsou spíš jako taková pojistka, proto spínaj při tý vyšší teplotě, ale nechci aby to zbytečně lezlo až na těch90-95 stupňů a furt zapínat růčo a hlídat mě nebaví..
Mam tu čidlo jak dvoupinový z Escortů bez klimy (to mam teď na autě,ale nevim jestli je na100%funkční), tak i čtyřpinový z Escortů s klimou...tak jestli by třeba nespínalo dřív to 4pinový