fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=36254 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | PH [ 03 kvě 2012 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Tak po dlouhé době jsem, se rozhodl mít zase jednou pojízdného Forda a protože potřebuji velké auto, bude to nejspíš Transit. Požadavky jsou rok 2001 a mladší, 9 míst (skousl bych i osm), středně dlouhý a vysoký, s klimatizací. Protože jsem Transita nikdy neměl a v tomhle typu snad ani nejel, chtěl bych sehnat co nejvíce informací, jaký motor vybrat, jak je na tom celkově se spolehlivostí, kolik tak cca. vydrží (nájezd) a na co si dát při koupi pozor. Budu rád za zkušenosti i případné tipy na zajímavé kousky k mání (tak do 130k). |
Autor: | angličák [ 04 kvě 2012 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Klasicky dát dobrý pozor na korozi a momentální stav vozu, existují v jádru jen auta provozované idioty a pak normálními lidmi, na motorizaci a čemkoliv nezáleží...můžeš mít sebelepší motor a idiot jej stejně odpraví.... |
Autor: | PH [ 04 kvě 2012 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
No právě proto, že nikdy nevíš co za zvíře v tom jezdilo předtím, tak jsem chtěl zjistit nějaké typické závady a hlavně který motor je "nejblbuvzdornější". Ostatně jaký rozdíl je mezi jednotlivými motory? TDCi, TDE, ... řemen/řetěz, spotřeba, náročnost na servis? Něco jako třeba že na 2,3 škopkovi se díváš primárně na sání, což by tě u jiného auta ani moc nenapadlo, nebo že se obloukem vyhneš dieslovému Saabovi a tak. Jo a taky kolik je bez větších potíží schopno takové auto najet, přece jenom, když se člověk podívá na 300tkm na tachometru a představí si z kolika to asi tak stáhli... |
Autor: | dj.DEKL [ 04 kvě 2012 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
TDDI+TDCI = řetěz - motor jako takovej nesmrtelnej... čerpadlo,turbo,vstřiky,spojka dle km a stylu jízdy... máme v práci TDDI s 350tkm a vše původní |
Autor: | Homik [ 04 kvě 2012 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Tak takovou volbu ti schvaluji. Já si před časem pořídil 9-ti místnýho Transita 2.0 DI 100 PS s klasickýma zadníma dveřmi. Výklopky jsem nechtěl, protože pak třeba paletu ještěrkou nenaložíš. Mno, teď mám všude koberec a pracovní už není. na co si dávej pozor, tak jsou lemy v předu, vzadu a rožky nad zadníma dveřima. Tam to hnije o stošest. Pár tisíc už jsem s tímto motorem najel a liju jen naftu. Spokojenost. Není to žádná závodnička, ale s plným počtem lidí jede pěkně (oproti našemu VW Transporter v obdobné motorizaci). Pokud budeš brát devítimístný, tak vzadu zřejmě budeš mít druhý topení. Tam často odcházi převod klapky teplý/studený luft. No a samozřejmě dej na chod motoru, ale to znáš. http://imageshack.us/photo/my-images/812/p2040137.jpg/ |
Autor: | PH [ 06 kvě 2012 03:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Tak nejzhavejsi kandidat je zatim 100FT300M, jediny problem, ze ma jen 5 sedacek a je dost daleko. Nevi nekdo, jaky je problem dostat do technicaku 3. radu? Auto je cele prosklene, druha rada ma bocni sedacku sklapeci, ma miste uchytu jsou krytky... A u Fordu mi bez VINu reknou kulovy. Prece jen 5 mist je na tak velke auto malo i kdyz potrebuju vozit spis naklad, nez lidi. Clovek ale nikdy nevi a je lepsi mit 3 sedadla navic v garazi. |
Autor: | Homik [ 06 kvě 2012 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Pokud je druhá řada sklopná, tak pokud vím, dávala se do devítimístného a nasvědčuje tomu i fakt, že je celý prosklený, takže je reálná šance, že v techničáku to bude OK, jen majitel třetí řadu neužil a dal tam krytky. |
Autor: | Lubak [ 06 kvě 2012 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Ono je to dost velký problém zapsat do TP další řadu sedaček, musíš zažádat o ofiko představu na 9 místné vozidlo což taky v banánové republice je nesmysl. Takže pořádně podívat do TP pokud je tam 6 místný tak je to tak a víc s tím neuděláš, a prosklená může být i 6 místná verze záleží jak si to zákazník objedná i taková varianta existuje. |
Autor: | PH [ 06 kvě 2012 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Co jsem patral po forech, tak treba u Transportera to jde, i kdyz je to u nej daleko slozitejsi po technicke strance (uchyty pasu a pasy). Proste vyjadreni od importera, pak behani po technicke, uradech a odpovidajici baksis. Tady je to otazka jednoho klice a osmi sroubu, nebo se pletu? Ale chapu, ze uredni siml si rad zarehta. Zajdu se na to zeptat prislusneho simla a uvidim. |
Autor: | Lubak [ 07 kvě 2012 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
všechno jde, záleží na koho prostě narazíš |
Autor: | PH [ 09 kvě 2012 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jakého Transita a na co si dát při koupi pozor? |
Tak dopsani vice sedacek se vyresilo nakonec samo, vyhlednute auto se prodalo. Aspon nemusim obehavat urady. Dalsi v poradi je 125T300 FWD, 9 mistny L2H2, najeto 250tkm (ale primo od Forda jako prvniho majitele, takze s pravidelnym servisem). Po tom, co jsem videl auta ve "velmi dobrem stavu" tady, tak bude urcite z Nemecka. Mimochodem, na jakem principu fungje to zadni topeni, jde pustit nezavisle a topi i pri stojicim aute (predpokladam, ze na vodu to nebude)? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |