fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 kvě 2024 11:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 15:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
teď se na tu klapku vyprdni s dej tam novej volnoběžnej ventil

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 16:09 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Já bych nejdřív rozchodil klapku, aby se vracela až na doraz, kterej má určenej z fabriky a zde je evidentně první a zásadní chyba - pootevřená klapka. Pak třeba zjistíš, že nový volnoběžný ventil není potřeba. Ale je to na Tobě ;-)

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 16:46 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
já bych se taky orientoval spíše na tu klapku to ale nemění fakt že ten volnoběžák jsem se chystal a budu kupovat.. jen je problém s tou škrtící klapkou že jak říka wizzi že je to zalité..

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 17:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
mněl jsem poprvé za to, že tam je plastová, ale tady je kovová, tak to je d pohodě, sundej jí, pak jícelou prolej někým rozpouštědlem, třeba čistič na brzdy a pak vše zase namazat

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 18:15 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
martin993 píše:
já bych se taky orientoval spíše na tu klapku to ale nemění fakt že ten volnoběžák jsem se chystal a budu kupovat.. jen je problém s tou škrtící klapkou že jak říka wizzi že je to zalité..

Právě proto, že je to nastavené a zaaretované epoxidem, tak je teď vidět, že je tam něco špatně. Jak psal Wizzy, je to seřízené tak, aby opravdu jen lehce klapka dovírala a nesekala se. To vše ale v případě, že se otočný segment díky vratné pružině opírá o tenhle fabricky nastavený doraz. Ty dva milimetry, o které Ti to nejde dovřít až k tomu dorazu znamenají celkem velké množství vzduchu, které Ti pak takhle zvedá volnoběh. Odpojením voln. ventilu v Tvém případě docílíš jen uzavření obtokové šachty volnoběhu a vzduch jde jen nedovřenou klapkou, což navozuje dojem správného volnoběhu.
A druhak tohle celé poukazuje na to, že pokud odpojíš voln. ventil a otáčky spadnou, tak ventil funguje ;)

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 18:23 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
no ale já nechápu co by na té klapce mohlo být špatně.. doraz se právě opírá o ten zalitý šroub a pružinka nevypadá nějak seknutá a dal uz s tim nijak hnout nejde :/

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 18:50 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Takže se o něj opírá? Ten šroubek je "doraz". Já to pochopil tak, že mezi šroubkem a ovládáním klapky je cca 2mm mezera, jak jsi mi psal v sz. Tak jedině, že to máš špatně poskládané a saje to někudy falešný vzduch, když Ti to před čištěním nedělalo.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 19:00 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
nn mezera je jak je na jedné fotce videt od té zarážky.. no nevím těsnění tam je jakési gumové a tak nevim kde by tam mohl bejt problém.

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 20:27 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Já tam toho moc nevidím :(
Zkus to znovu rozhodit a složit, jestli někde není skříplý těsnění, nakřivo přitažená příruba nebo tak...

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 20:43 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2012 20:51 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Jo, toho vymačkaného obrysu jsem si taky všimnul. Ale spíš jsem hledal na té fotce, jestli někde uvidím, jak se páčka opírá o dorazový šroubek...ale to by bylo spíš vidět kdyby to bylo focené z boku.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 09:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Standa píše:
Klapka může být trochu pootevřena ale jen tak, aby při teplém motoru a odpojeném konektoru od volnoběžného ventilu, točil motor max 700 ot. Při odpojení volnoběžného ventilu při studeném motoru musí zhasnout.


Jestli při studeném motoru točí 900 bez volnoběžáku, tak klapka pouští moc vzduchu, nebo ti jde vzduch přes odvětrání. Ten dorazový šroubek se každopádně dá seřídit i při běžícím motoru, je tuším na 2 imbus. Sám jsem s volnoběhem dosti laboroval dosti dlouho a až po připojení na Forddiag jsem zjistil, že zvýšený volnoběh mám vždy když diagnostika píše pootevřená klapka a přitom je zavřená. Koupil jsem i ve fordu originál nový TPS a problém přetrvával. Nakonec to dělal ten velký konektor kde jde signál od TPS dále k ŘJ. Stejný problém měl i mrazík, který pak od TPS natáhl novy drát přímo k ŘJ.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 10:25 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
zkusím to ještě dnes vše projít když přestane lejt... pak ten konektor a ten dorazovej šroubek zkusím jestli s tím půjde něco dělat..

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 10:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Na šroubek bych šahal až v poslední řadě. Pokud je origo zakáplej, tak bych ho nechal být.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 11:46 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
Tak chlapi tady je fotka že skrz klapku je skutečně vidět. A ted otázká má to tak být nebo né ? Podotýkám že je ten mechanizmus opřený o dorazový šroubek viz druhé foto.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 12:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Mezera je opravdu dost velká, já bych nastavil doraz na menší vzdálenost, tak aby klapka nezachytávala po obvodě tělesa, ale průhled byl minimální.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Naposledy upravil Standa dne 13 zář 2012 12:33, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 12:19 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
stando přesně to jsem udělal :) a výsledek ? Otáčky už nevysí a krásně padají :D při studeném startu vylítly na 1800 jako mi to dělalo dřív.. pak na 1500 tam se chvíly drželi a pak už padali na 900.. při jízdě si drželi 1100. Jen nechápu jak to předtím mohlo s takhle vytáhlym šroubkem fungovat...

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 12:29 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Poněvadš ta mezera, co je tam teď tam nebyla, byla zalepená sajrajtem. Bude problém v tom plastovém táhle, nejspíš už je vymačkané a nedovírá. Což už je jedno, když jsi to došteloval šroubkem. Tak vidíš, nedovírající klapka :wink:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 12:34 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
no právě mi přijde že to nebyl plast což je na tom to nejdivnější :D snad to teď bude frčet :) Hlavně bych Vám všem chtěl poděkovat za nápady, rady a hlavně ochotu :) díkes všem ! 8)

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2012 12:39 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Mám na mysli to táhlo, co převádí pohyb z otočného segmentu plynového lanka na osičku klapky, to je z plastu, ne?
Toto :arrow: Obrázek

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz