fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 pro 2012 00:00 
Offline
Nováček

Registrován: 18 říj 2010 12:03
Příspěvky: 16
Zdravím, měl jsem moc rád escort zetec a tak jsem pořídil už svůj escort, ale ropák r.v. 1997 1.8 TD ENDURA - DE.
Zpočátku byla radost z auta, ale po dvou dnech prostě najednou nešlo nastartovat.

- Po otočení klíčku do druhé polohy se rozsvítí žhavení cca 5s (nechávám 2x - dle doporučení) a slyším zvláštní cvakání (odněkud z čerpadla) při startu motor točí, ale nedojde ke vznícení.
- Na žhavičích jsem naměřil 9.2 až 10,2 V i chvilku po otočení klíčkem do polohy II.
- K palivovému filtru mi nejde napumpovat naftu tlačítkem nahoře na palivovém filtru. (Kontrolováno na vysunuté hadičce nejvýše na palivovém filtru, která vede do čerpadla ve spodnější části. Pak je do čerpadla shora další hadička, ale ta jde mimo filtr tak jsem ji prohlásil za návratovou do nádrže. )
- Imobilizér se zdá funkční, neboť led dioda pod hodinama se rozsvítí a pokojně zhasne.
=> Z toho jako absolutní laik bez možnosti servisu z důvodu Vánočních svátků usuzuju, že by mohl být problém v hadičce před filtrem odkud prostě nemůžu dostat naftu :? .

Co před tím filtrem je? :?:
Je tam v nádrži u Ropáku palivové čerpadlo? ( Jestli jo, kde jej najdu, nebo lépe kde do něj pustit volty z Aku, aby nafta tekla proudem????? )
Je tam nějaká jiná komponenta, co mi sedí na přívodu nafty??
Mohl jsem tu palivovou část nějak zavzdušnit?? ( Jak a kde ji odvzdušnit? )

Předem díky za pomoc. Trávím tím Vánoční svátky a moc bych si přál slyšet spásný zvuk nastartovaného auta. :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2012 13:17 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
A kontroloval jsi dostatek nafty v nádrži? :D Žádný čerpadlo tam neni.Hadice rovnou do nádrže a toť vše.Taky by mohla být u tý ruční pumpičky vadná membrána, ale to by se to samo nezavzdušnilo.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2012 06:29 
Offline
Nováček

Registrován: 18 říj 2010 12:03
Příspěvky: 16
Antony píše:
A kontroloval jsi dostatek nafty v nádrži? :D Žádný čerpadlo tam neni.Hadice rovnou do nádrže a toť vše.Taky by mohla být u tý ruční pumpičky vadná membrána, ale to by se to samo nezavzdušnilo.

V nádrži je cca 25% paliva.
Pod zadní sedačkou za spolujezdcem byl otvor na něco jako čerpadlo vedl k tomu jeden vodič.
Co to bylo?


Odpojil jsem přívod paliva před předehřevem a velmi ztěžka profouknul a zapojil. Nafta se pak dala napumpovat k předehřevu. Dál ne. Další test selhal na absenci hadičky pro vedení paliva na filtr, nebo dál k čerpadlu :-(
Ale díky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2013 15:49 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
ten jeden vodic bude na plovak ne ?:)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 led 2013 11:28 
Offline
Nováček

Registrován: 18 říj 2010 12:03
Příspěvky: 16
To by mohl být.
Zatím mám pocit, že mám netěsnou pumpičku na filtru.
Problém je, jak to odvzdušnit a nevybít při tom aku., než seženu náhradu.
Někdy se to zavzdušní během pár hodin, jindy to jde třeba i dva dny bez jízdy,
ale vždy palivo zmizí zpět do nádrže. :?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2013 13:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
skus natahnout obyc hadici od palivoveho filtru k cerpadlu... dost často se setkavam stim že ty plastove nasouvaci koncovky netesni a saje si to prez ne luft ;-)

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz