fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ford escort 1.6 16v
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=57654
Stránka 1 z 1

Autor:  petr55 [ 23 lis 2014 18:47 ]
Předmět příspěvku:  ford escort 1.6 16v

Dobry den koupil jsem Ford escort 1.6 16v ghia r.v 1995.potřeboval bych poradit,motor za studena jede super ale jakmile se ohřeje na provozní teplotu Tak při seslapnuti plynu na podlahu se začne dusit,nejde do otáček.musím ubrat aby to vůbec jelo.zkoušel jsem odpojit lambda sondu,váhu vzduchu,vyměnit čidlo teploty pro ř.j resetovat ř.j a pořád to samé.může být v hájí celá ř.jednotka? Diky za řady a pomoc. petr

Autor:  Wizzy [ 24 lis 2014 08:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: ford escort 1.6 16v

S největší pravděpodobností lambda sonda. Případně čidlo pro teplotu, ale to by funkční lambda měla zkorigovat. Bacha na to, čidla pro teplotu jsou tam dvě - pro budík a pro řídící jednotku.

Autor:  petr55 [ 24 lis 2014 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: ford escort 1.6 16v

Vím ty dvě čidla.pro ř.j je nahoře a pro budík dole.měl jsem je odpojene i lambdu ale žádný efekt.fakt si nevím rady.za studena dobrý a ohřeje se a konec,pri plném plynu prostě nejde.

Autor:  Malfis [ 24 lis 2014 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: ford escort 1.6 16v

Co odpojit TPS? Na klapce čidlo polohy klapky.

Autor:  Walker [ 24 lis 2014 16:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: ford escort 1.6 16v

Asi by si to chtělo v hledání příčin udělat nějakej systém, náhodný vyměňování dílů je dost laborování a nejistým výsledkem...u skoro dvacet let starýho auta to může bejt cokoliv, ale na co bych se podíval jako první, je jestli ten motor vůbec může "dejchat", čili jestli je průchodnej výfuk, jestli když to sešlápnu, jestli to na konci adekvátně "fouká"...když ne, tak tak bych to viděl na přicpanej kat. Pak bych prošel sání na průchodnost a těsnost (stav filtru vzduchu), pak stav dodávky a tlaku paliva a nakonec svíčky a zapalování jako celek, pak věci kolem odvětrání klikovky a nakonec bych teprve řešil nějaký čidla...k nim bych si sehnal nějaký tabulky, TPS, MAF i čidlo teploty maj nějaký napájení a jelikož to povětšinou jsou odporový věci tak nějakou poměrnou část z něj vrací jako hodnotu do řj. Tyhle tabulky se dají získat z nějakýho Vivid Workshop klonu a pak stačí slušnej multimetr a někdo kdo ví jak se používá...Jedině takhle s případnou asistencí Tominovy diagnostiky se lze dobrat k konkrétní příčině danýho stavu...

Autor:  petr55 [ 26 lis 2014 07:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: ford escort 1.6 16v

Diky,jen jsem zkoušel namátkové těchto pár věci.zapoměl jsem jednu podstatnou věc , když se to začne dusit Tak stačí za jízdu vypnout a zapnout zapalování a dá to Tak 5 min pokoj.chtěl bych se zeptat,když odpojim maf nebo lambdu je poznat na chodu motoru nějaký rozdíl? Diky za postřehy a přípomínky petr.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/