fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nestartoval za tepla, zahraty, ted uz nestartuje vůbec :-(
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=57863
Stránka 1 z 1

Autor:  Scottie [ 05 kvě 2015 14:00 ]
Předmět příspěvku:  Nestartoval za tepla, zahraty, ted uz nestartuje vůbec :-(

Ahoj všem, prosím o radu kde bych měl hledat závadu. Pokud zde byl již můj problém zmíněn, omlouvám se. Prohledávám forum týden a podobný problém jsem sice našel ale ne identický. A jsem laik, takže se omlouvám za laický popis :-)
Úvod je za mnou, takže k popisu jak se to chová:
Nejdřív se mi stalo, že jsem ujel cca 80 km, chtěl po půlhodině odjet a nepovedlo se nastartovat. Starter točil, ale bylo to jako by nebyla jiskra nebo benzín. Když to stálo další hodinu, pak jsem normálně na první škytnutí nastartoval jako obvykle a odjel. Říkal jsem si, že mám problém se startem při teplém motoru.
Totéž se mi stalo několikrát, jenom jsem si všiml, že to dělá pouze když svítí sluníčko (je tepleji). Takže se změnila definice = nestartuje při teplém motoru, při pěkném počasí. Začal jsem hledat na foru "Nestartuje teplý, nestartuje za tepla apod) Víceméně se to pořád točilo kolem ventilu volnoběhu, nebo čidla teploty do ŘJ (myslím to spodní na termostatu). Zkoušel jsem je odpojovat, ale pořád stejný = tato varianta mi již nepřijde pravděpodobná. Třeba se mýlím.
Včera jsem po práci sedl do auta a nenastartoval už ani studený motor (svítilo sluníčko). Takže ho nanovo podezírám, že když je pěkně, chce se raději flákat, nezáleží na teplotě motoru.
Nenaběhlo to ani dnes ráno, když bylo pod mrakem a motor studený. No a teprve dnes jsem si všiml, že se při otočení klíčku nerozběhne palivové čerpadlo. Počítám, že proto to nestartovalo i dříve. Pojistkovka? Čerpadlo?
Postupně se to prostě zhoršilo až do tohoto stavu.
Dříve před tímto mi to nikdy nechcíplo za jízdy, občas zakolísaly otáčky na volnoběh pod 500ot/min. Zřídka zavisely kolem 2000 až do zastavení nebo vypnutí a zapnutí motoru během jízdy. Což tedy je nejspíš ventilem volnoběhu, ale se současným problémem to již nespojuji - při odpojení čidel je to stejné jak jsem psal výše. Proto jsem vyloučil víceméně ten volnoběžný ventil a čidlo teploty vody pro ŘJ. Co tedy zbývá, neměl někdo podobný problém? Může to dělat pojistkovka, když za studena to doteď fungovalo? O kolik se může lišit teplota v autě po ránu a po jízdě na sluníčku a může ten rozdíl teplot mít vliv na pojistkovku? Nebo imobilizér? Fakt netuším a budu vděčný za jakýkoli nápad.

Autor:  Ford [ 05 kvě 2015 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartoval za tepla, zahraty, ted uz nestartuje vůbec :

klasický problém pojistkovka spoustu lidí stím mělo problémy někomu se to projevovalo postupně jako tobě a někomu to zdechlo z minuty na minutu

přepájet pojistkovku a bude to zase fungovat

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/