fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prestavba Brzd, vpredu vetsi vzadu kotouce misto bubnu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=18&t=8311
Stránka 1 z 1

Autor:  NTI [ 11 pro 2006 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Prestavba Brzd, vpredu vetsi vzadu kotouce misto bubnu

Zdar hledam nekoho kdo to delal a kdo taky resil rozdeleni brzdneho ucinku mezi predni a zadni napravou, pokud mozno bez ABS :)

Teoreticke znalosti mam, ale rad bych pobral i nejake ty prakticke zkusenosti.

Predevsim mi jde o doladeni ucinku zadnich brzd :o

Autor:  futura [ 11 pro 2006 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim, ze tohle tady nikdo nedelal, aspon jsem nic takovyho nezaznamenal. Ty mas problem s vyvazenim ucinku, nebo chces mit moznost dat na zadek vic?
Mas vzadu jeste bubny, nebo uz taky kotouce? Pokud bubny a nechces mit moznost prebrzdit zadek, ale jen vyvazenej ucinek, kopni tam RS zadky a tutove to bude akorat.

Autor:  NTI [ 11 pro 2006 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

aktualni stav:
Brzdovy valec prumer 22,2mm
"ABS" odstraneno
predni 4pistkovy pevny trmen s pistky 2x 36mm a 2x40mm
predni ventilovane kotouce prumer 278mm
zadni 2pistkovy pevny trmen s pistky 2x33mm
zadni neventilovane kotouce prumer 270 (proste zadek z RS2000)
Load sensing proportioning valve na zadni naprave

Uz jsem s tim jel a jako brzdi to :o ... jen pedal je mekci a kamosovy se zase zda ze to moc nebrzdi ... momentlne je to v nepojizdnem stavu

jde mi o optimalni vyladeni zadku ad to zbytecne nebrzdi vzadu malo ale zase se mi nesmi blokovat kola :)

Autor:  futura [ 11 pro 2006 15:53 ]
Předmět příspěvku: 

hmm, zvlastni, ja mam prakticky totez, akorat vepredu pistky, 44,45 a seriovy omezeni tlaku na zadek ventilama u valce a nejak mi to pripada akorat. Takze tady koncim, mozna bude nekdo vedet vic na AHF nebo Tuning, tam je par lidi, ktery jdou do hloubky.

Autor:  NTI [ 11 pro 2006 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

Podle tech ventilu u valce odhaduju ze jsi mel verzi bez ABS ze? ... ja ty valecky nemam, z brzdoveho vlace sli dve trubicky do "ABS" a z neho do rozdelovacich kostek, ted je "ABS" venku a jde to z vlace primo do tech rozdelovacich kostek, takze jediny omezeni tlaku je na zadni naprave kde jsou ty ventily co se reguluji podle zatizeni zadni napravy

Autor:  futura [ 11 pro 2006 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, no potom by to mohlo bejt tim. To by potom mohlo stacit v pripade normalnich naroku dat brzdovej valec z jiny fiany bez ABS, nebo holt pritvrdit a soupnout Tiltona, nebo neco podobnyho.Kazdopadne Higgiho reseni poustet na zadek tolik se mi zda spis pro individualni styl jizdy, nez pro bezny pouziti, ale je fakt, ze kazdy auto ma jinak rozlozenou vahu a tim i jiny ladeni.

Autor:  NTI [ 11 pro 2006 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

Higgi ma hnanej zadek takze jine rozdeleni brzdneho ucinku, takze pokud posilil predek neni divu ze zadek uz muze mit bez omezeni

Co ze tyce toho valce, v tomhle pripade by mi bohate stacili ty ventily co mas u valce, akorat bych je dal k tem rozdelovacim kostkam :o

A ty teda vubec nemas ty regulacni ventily co jsou u zadni napravy (obr. , moc tam toho videt neni) ??

U me by to jima slo doladit, ale to budu potrebovat zajet nekam kde mi zmeri jak mi to brzdi :)

Autor:  futura [ 11 pro 2006 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam ventily primo na valci, jinak treba ma bejvalka XR mela ty ventily trosku jiny velikosti a provedeni na podbehu kola vedle brzdovyho valce. Takze funkce stejna, akorat provedeni jiny.
Jinak asi mas pravdu, ze pedal je mozna trosku mekci, ale nepripada mi to zase az tolik, abych to resil, davkovat to jde krasne a naplno to brzdi taky. Ta instalace Tiltona u seriovyho auta je na muj vkus moc velkej opruz, zvlast, kdyz by to melo bejt nekde v dosahu, ty mas speciala, tam uz by to mohla bejt takova tresnicka.

Autor:  NTI [ 11 pro 2006 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

No ja bych s nim uz nehejbal (Tritonem myslis nejaky typ regulatoru tlaku?) ... jednou nastavit na optimum a nesahat, nejsem zadnej zavodnik abych mel potrebu to neustale korigovat :o

Autor:  futura [ 11 pro 2006 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, jenze prave ty ventily jsou delany hlavne na presuny ucinku, aby se to dalo treba i nozni pretacet, ale pevny nastaveni a nesahat, to taky. Ale pokud nechces pro zacatek vic investovat, asi bych zkusil ty seriovy ventily treba i z vrakace,pro predstavu by to mohlo stacit a podle vysledku by se videl dalsi postup.

Autor:  NTI [ 11 pro 2006 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

jj nejdriv s tim chci zajet nekde ke mi to zmeri a pak si eventulene pohrat z tema ventilama co jsou na zadni naprave ... pokud to nepomuze tak az teprve pak nejaky dodatecny stelovaci :o

Autor:  NTI [ 16 dub 2009 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

zatim jsem s tim moc nenajezdil/nenabrzdil, ale kazdopadne po serizenit tech zadnich ventilu to vypada uplne v pohode, rozhodne lepsi nez bez serizeni :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/