fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cena čidla teploty motoru?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=20&t=9520
Stránka 1 z 2

Autor:  Stanley [ 25 bře 2007 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Cena čidla teploty motoru?

mám špatné čidlo a žere mi to jak prase.. ale na vrakáčích to nikde není, známý už to zhání přes měsíc a furt nic .. proto by mne zajímalo jestli nevíte kolik stojí originál, nebo zda se to vůbec dá samostatně koupit, nebo jestli čistě náhodou někdo o nejakém nevíte (na 1.4 r.v 10/90)

Autor:  lobou [ 10 dub 2007 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

Mám úplně stejnej problém a děsím se, kolik to bude stát.

Autor:  Xan [ 10 dub 2007 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=137846232
to by mohlo byt ono ne? nevim jak na 1.4 vypada konektor.... :(

Autor:  Stanley [ 10 dub 2007 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

toš to nevím jestli je to ono... ono já se domníval že je to čidlo teploty motoru, ale nakonec ze z toho vyklubal potenciometr škrtící klapky ... podařilo se mi sehnat celý karburátor, ale ted jen trnu strachy aby my pasoval .... :roll: :roll:

Autor:  Xan [ 11 dub 2007 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

:-D

Autor:  vendiik [ 12 dub 2007 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

Stanley píše:
toš to nevím jestli je to ono... ono já se domníval že je to čidlo teploty motoru, ale nakonec ze z toho vyklubal potenciometr škrtící klapky ... podařilo se mi sehnat celý karburátor, ale ted jen trnu strachy aby my pasoval .... :roll: :roll:


Jéééééé, on má na karburátoru máš potenciometr škrtící klapky? k čemu prosím tě? :-D

Autor:  Stanley [ 13 dub 2007 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:

Jéééééé, on má na karburátoru máš potenciometr škrtící klapky? k čemu prosím tě? :-D


nechápu...
sháním to co mi řekly v servisu ..

Autor:  vendiik [ 13 dub 2007 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Stanley píše:
nechápu...
sháním to co mi řekly v servisu ..


Tak to se omlouvám, netušil sem, že se dělaly esca s řízením kaburátorem a katalyzátorem, myslel sem v prní chvíli, že máš stříkačku s jednou trysku pro všechny válce jako já, ale sem mimo.

Autor:  Stanley [ 13 dub 2007 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

vendiik píše:

Tak to se omlouvám, netušil sem, že se dělaly esca s řízením kaburátorem a katalyzátorem, myslel sem v prní chvíli, že máš stříkačku s jednou trysku pro všechny válce jako já, ale sem mimo.


a v čem se to liší??

Autor:  vendiik [ 14 dub 2007 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Stanley píše:
vendiik píše:

Tak to se omlouvám, netušil sem, že se dělaly esca s řízením kaburátorem a katalyzátorem, myslel sem v prní chvíli, že máš stříkačku s jednou trysku pro všechny válce jako já, ale sem mimo.


a v čem se to liší??


Stříkačka má vstřikovací ventil(y), který pravidelně vstřikuje palivo do sání, délku otevření ventilu řídí počítač (pokud je elektronická, u mechanické to dávkuje samo vstřikovací čerpadlo) a tím se vytvoří směs o požadované bohatosti.
Motory se vstřikováním nemají karburátor, pouze škrtící klapku a vstřikovací ventyly.
Karbec snad víš, ten funguju na principu podtlaku, který nasává z trysek karburátoru množství paliva úměrné podtlaku vytvořeného nasáváním směsi motorem.
Pokud je třeba, důvodem může být právě katalyzátor, tak může být karburátor řízený a pak je kolem něj i nějaká elektronika, což asi bude tvůj případ.
Víc už ze mně nedostaneš, už víc taky nevím. :D

Autor:  Stanley [ 14 dub 2007 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

stejnako se mi to zdá nejaké divné ...
ty máš mkIV a máš tam vstřik, já mám mkV a nemám tam vstřik ....
ale jinak dík za vysvětlení... já si dřív myslel že to karbec není v pravém slova smyslu, že se tomu u tych "novějších" motorů jen tak říká, ale patrně je to karbec v pravém slova smyslu .. což sem docela zklamán :(

Autor:  Wizzy [ 14 dub 2007 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

Stanley píše:
...ale patrně je to karbec v pravém slova smyslu .. což sem docela zklamán :(

Naopak, buď rád, stříkačka není vždycky výhra, hlavně na starších generacích. A hlavně karbec se dá mnohem snadněji ladit, než stříkačka ;-) Není zaškrcenej nějakými přiblblými zelenými normami a podobně.

Autor:  Tom114 [ 29 říj 2008 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

nevíte někdo kde by se dalo sehnat čidlo teploty pro řídící jednotku? jde mi o to sehnat levnější druhovýrobu protože se mi nechce vyhazovat 650,- u Forda

Autor:  Ford [ 29 říj 2008 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

levněji ho asi neseženeš jelikož u kellyho stojí 630

Autor:  Tom114 [ 29 říj 2008 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

já už se právě díval všude a pořád stejná cena, plus mínus nějáký drobný.

Autor:  Wizzy [ 30 říj 2008 09:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tak potom jedině u fy Wreck&Go by Skaldal@Skořenice nebo u Schrothmaschinearbeit bei angliczak von Jehnitz.

Autor:  Koci22 [ 04 úno 2009 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Nevím jake čidlo vybrat

Nevíte jaké čidlo přijde do 1.8 16V zetec r.v. asi 97 čidlo na teplotu kapaliny. Jsou dva druhy závitů a ješte jsem to neměl rozdelany tak nevim jaky to je nevite? A čidlo teploty kapaliny chladíci a čidlo teploty motoru je to samé?????

Autor:  Ford [ 04 úno 2009 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

jsou dva jelikož jedno je pro ŘJ a druhé pro budík

Autor:  Koci22 [ 04 úno 2009 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

No to tedy asi to spodní je pro budík a vrchní pro řídíci jednotku????

Autor:  skaldal [ 04 úno 2009 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

áááno

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/