fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Cena čidla teploty motoru? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=20&t=9520 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Stanley [ 25 bře 2007 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | Cena čidla teploty motoru? |
mám špatné čidlo a žere mi to jak prase.. ale na vrakáčích to nikde není, známý už to zhání přes měsíc a furt nic .. proto by mne zajímalo jestli nevíte kolik stojí originál, nebo zda se to vůbec dá samostatně koupit, nebo jestli čistě náhodou někdo o nejakém nevíte (na 1.4 r.v 10/90) |
Autor: | lobou [ 10 dub 2007 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám úplně stejnej problém a děsím se, kolik to bude stát. |
Autor: | Xan [ 10 dub 2007 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://obchod.autokelly.cz/?SRC=100&RowID=137846232 to by mohlo byt ono ne? nevim jak na 1.4 vypada konektor.... ![]() |
Autor: | Stanley [ 10 dub 2007 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
toš to nevím jestli je to ono... ono já se domníval že je to čidlo teploty motoru, ale nakonec ze z toho vyklubal potenciometr škrtící klapky ... podařilo se mi sehnat celý karburátor, ale ted jen trnu strachy aby my pasoval .... ![]() ![]() |
Autor: | Xan [ 11 dub 2007 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() |
Autor: | vendiik [ 12 dub 2007 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stanley píše: toš to nevím jestli je to ono... ono já se domníval že je to čidlo teploty motoru, ale nakonec ze z toho vyklubal potenciometr škrtící klapky ... podařilo se mi sehnat celý karburátor, ale ted jen trnu strachy aby my pasoval ....
![]() ![]() Jéééééé, on má na karburátoru máš potenciometr škrtící klapky? k čemu prosím tě? ![]() |
Autor: | Stanley [ 13 dub 2007 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
vendiik píše: Jéééééé, on má na karburátoru máš potenciometr škrtící klapky? k čemu prosím tě? ![]() nechápu... sháním to co mi řekly v servisu .. |
Autor: | vendiik [ 13 dub 2007 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stanley píše: nechápu...
sháním to co mi řekly v servisu .. Tak to se omlouvám, netušil sem, že se dělaly esca s řízením kaburátorem a katalyzátorem, myslel sem v prní chvíli, že máš stříkačku s jednou trysku pro všechny válce jako já, ale sem mimo. |
Autor: | Stanley [ 13 dub 2007 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
vendiik píše: Tak to se omlouvám, netušil sem, že se dělaly esca s řízením kaburátorem a katalyzátorem, myslel sem v prní chvíli, že máš stříkačku s jednou trysku pro všechny válce jako já, ale sem mimo. a v čem se to liší?? |
Autor: | vendiik [ 14 dub 2007 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stanley píše: vendiik píše: Tak to se omlouvám, netušil sem, že se dělaly esca s řízením kaburátorem a katalyzátorem, myslel sem v prní chvíli, že máš stříkačku s jednou trysku pro všechny válce jako já, ale sem mimo. a v čem se to liší?? Stříkačka má vstřikovací ventil(y), který pravidelně vstřikuje palivo do sání, délku otevření ventilu řídí počítač (pokud je elektronická, u mechanické to dávkuje samo vstřikovací čerpadlo) a tím se vytvoří směs o požadované bohatosti. Motory se vstřikováním nemají karburátor, pouze škrtící klapku a vstřikovací ventyly. Karbec snad víš, ten funguju na principu podtlaku, který nasává z trysek karburátoru množství paliva úměrné podtlaku vytvořeného nasáváním směsi motorem. Pokud je třeba, důvodem může být právě katalyzátor, tak může být karburátor řízený a pak je kolem něj i nějaká elektronika, což asi bude tvůj případ. Víc už ze mně nedostaneš, už víc taky nevím. ![]() |
Autor: | Stanley [ 14 dub 2007 09:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
stejnako se mi to zdá nejaké divné ... ty máš mkIV a máš tam vstřik, já mám mkV a nemám tam vstřik .... ale jinak dík za vysvětlení... já si dřív myslel že to karbec není v pravém slova smyslu, že se tomu u tych "novějších" motorů jen tak říká, ale patrně je to karbec v pravém slova smyslu .. což sem docela zklamán ![]() |
Autor: | Wizzy [ 14 dub 2007 11:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stanley píše: ...ale patrně je to karbec v pravém slova smyslu .. což sem docela zklamán
![]() Naopak, buď rád, stříkačka není vždycky výhra, hlavně na starších generacích. A hlavně karbec se dá mnohem snadněji ladit, než stříkačka ![]() |
Autor: | Tom114 [ 29 říj 2008 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevíte někdo kde by se dalo sehnat čidlo teploty pro řídící jednotku? jde mi o to sehnat levnější druhovýrobu protože se mi nechce vyhazovat 650,- u Forda |
Autor: | Ford [ 29 říj 2008 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
levněji ho asi neseženeš jelikož u kellyho stojí 630 |
Autor: | Tom114 [ 29 říj 2008 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
já už se právě díval všude a pořád stejná cena, plus mínus nějáký drobný. |
Autor: | Wizzy [ 30 říj 2008 09:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak potom jedině u fy Wreck&Go by Skaldal@Skořenice nebo u Schrothmaschinearbeit bei angliczak von Jehnitz. |
Autor: | Koci22 [ 04 úno 2009 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Nevím jake čidlo vybrat |
Nevíte jaké čidlo přijde do 1.8 16V zetec r.v. asi 97 čidlo na teplotu kapaliny. Jsou dva druhy závitů a ješte jsem to neměl rozdelany tak nevim jaky to je nevite? A čidlo teploty kapaliny chladíci a čidlo teploty motoru je to samé????? |
Autor: | Ford [ 04 úno 2009 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
jsou dva jelikož jedno je pro ŘJ a druhé pro budík |
Autor: | Koci22 [ 04 úno 2009 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to tedy asi to spodní je pro budík a vrchní pro řídíci jednotku???? |
Autor: | skaldal [ 04 úno 2009 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
áááno |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |