Děkuji tomine ale mohl bys to přesněji popsat co vše
mimochodem aby jsi byl v obraze popišu ti co a jak to začalo:
1) v Neděli po ránu po noční směně jsem po cestě domu dojížděl nádrž nikoliv uplně ale trošku už to pocukávalo, odpoledne jsem dojel na nejbližší benzínku a tam natankoval po odjezdu z pumpy jsem jel delší trasu a při předjíždění náklaďáku mi to začalo pocukávat přibližně při 3000 otáčkách a jakoby se začal ztrácet výkon no tak jsem podřadil na nižší rychlostní stupeň abych ho popohnal do výšího výkonu vyšími otáčkami od té doby mi to pocukávalo při přidání plynu i při nižších rychlostech, když jsem přijel domu tak jsem probíral s dědou čím by to mohlo být a on mi řekl že podobný problém měl u svého opela a že to tam bylo způsobeno nějakou závadou na elektrice ale nenašli jí tak auto odepsal a dal ho do šrotu tak jsem nadtím přemýšlel celou další noční směnu a napadlo mne že to nemusí být konkrétně závada na vedení elektriky ale že to může být způsobeno zkorodovanými kontakty konkrétněji na některém z mnoha konektorových spojů v motorové části takže za
2) včera v pondělí odpoledne jsem poodpojoval všehny konektory ( alespoň ty které jsem oběvil ) a prostříkal jsem je sprejem pro elektrické kontakty
3) jsem to nechal trohu vyschnout a zbytek vytřel papírovými kapesníčky po znovuzapojení všech konektorů jsem to chtěl vyzkoušet tak jsem nastartoval
4) ihned po nastartování to chcíplo tak jsem si řekl že to jen trošku zlobí tak jsem to zkusil po druhé i s přidáním trochy plynu
po té se mi tam chvilku dohadovali otáčky kolem 2000 a ihned po té spadly pod 1000 a jakoby se to zadusilo, tak jsem to zkusil po třetí a prostě po každém nastartování nebo zastavení na jakékoliv křižovatce mi ihned spadnou otáčky a auto chcípne pokud ho nedržím pod plynem a jinak to cukání mi dnes ráno začalo se 4. zařazeným stupněm při 2000 otáčkách víc mne to nechtělo pustit zhruba cca. 5 - 10 vteřin a to už jsem měl plynový pedál až na podlaze
a když nad tím tak pořád přemýšlím tak si říkám že elektrikou konkrétně, benzínovím čerpadlem ani vedením to nebude - jelikož bych měl problémy už při startování,
jediné co mne tedy napadá je snímač otáček a dnes ráno mne napadlo i vedení vzduchu konkrétně špatný filtr (i když jsem ho čistil před měsícem) nebo snímač na hadici vzduchového vedení
co myslíš čim by to asi tak mohlo být a jak si to mohu ověřit?
Předem díky za rady a pomoc
_________________
[TUNING KARÁTY TAŤKY BADYHO]
Bývalé - FORD ESCORT VII 1.6 I, 16V ABL, 66 kw, 90HP, r.v. 98" - motor L1H Zetec - mám v plánu využít podvozek a motor na stavbu buggi na nějakej ten adrenalin
Nyní - ALFA ROMEO 156 932 1,9 JTD, 77 kw, 105HP, r.v. 99" - motor AR 32302 s přímím vstřikováním (Plnokrevní Italský Hřebec), automatická klimatizace, okna v el., El. ovládaná zrcátka, Hudba: 2x originál výškové repro a 4x ve dveřích (hrají krásně a čistě),
zesilovač 4 kanál modře podsvícený + 2x Subwoofer, Interiér ve světlé kůži s originálními sedačkami od MOMO modře nasvícen i s kufrem + interiérové doplňky SPARCO, Sportovní filtr + sport. Intercooler, P + Z destičky BREMBO, 16" litá kola na gumách Pirelli, chráněno dvou cestným alarmem Steelmate 898N2 s funkcí dálkového startu.