fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomoc volnobeh a nizké ot. u XR3i
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 00:14 
Mám menší problém. Mám esc. XR3i r.v. 86 . Při nastartování, když je motor studený nechce šlapat na volnoběh a otáčky klesají až to chcípne. Pak když jezdím v nízkej otáčkách a mám ve stejný poloze nohu na plynu tak dochází k děsnýmu cukání. Kámoš to odvez někam do servisu s tím že tam bude špatnej předstih ale oni mu tam řekli, že se u toho předstih nedělá. Tak fakt už nevím co s tím a k tomu ještě v motorech jsem totální laik. Díky za rady.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 02:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
zkus se mrknout na vzduchovy filtr a vymenit palivovy... taky by neskodilo napsat, jaky tam mas motor, podle toho se da pak premylset dal

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnobeh.....
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 12:23 
Právě chci vyměnit vzduchovej a palivovej filtr a jsem zvedav co to udělá.
S tím motorem si nejsem jist vůbec. Ted na tom dělá kámoš tak se nemůžu mrknout ale je to 1.6 66Kw/90koní. Je to sice XR3i ale vůbec nevím jestli tam je mechan. vstřikování nebo jednobodové nebo snad jestli to je pouze karburátor? Nikdo mi to není schopnej říct. Je tam spoustu kabelů nezapojenejch tak jestli to ten předemnou nepředělal jen na karburátor.Fakt nevím. Jo a ještě jedna věc když teda stratuju za studena a aby to nechcípalo tak výtáhnu sitič ale to vůbec nepomáhá. A taky při volnoběhu když to protlápnu tak jako by to chtělo střílet z výfuku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 14:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tvůj motor má vstřikování Bosch K-Jetronic, pokud to teda minulý majitel nepředělal.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 15:33 
To si myslím taky že mám vstřikování K-Jetronic ale ten předemnou se asi v tom štoural tak nevím co s tím dělal. A navíc to muselo být taky pěkný prase podle jeho práce. Ještě by stálo za zmínku, že na volnoběhu mám cca 500ot. a to se mi zdá hodně málo. Taky to chípá ze začátku. Nevíte někdo kde se dají zvyšit otáčky na volnoběh ? Zatím budu teda měnit svíčky,olej a filtry a uvidí se jaká bude změna. Do pátku dám vědět jak to dopadlo :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 18:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
a nemáš někde vypadlou hadičku na podtlak nebo prasklou

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:35 
tak to se podívám. Můžeš to přibližne popsat kde přesně bych měl hledat?
Když jsem to auto koupil nestacil jsem se divit co tam vede hadicek naslepo. Tak treba jedna byla ucpaná sroubem fakt nepochopím koho to napadlo. Kdybych vedel aspon odceho tam je :D Můžu vám klidně i to celý nafotit aby jste byli trochu v obraze. Díky všem za rady.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: XR3i
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:41 
a ještě dodat, že ten motor má najeto min. 230 000Km.
Původně z Německa. Takže má už asi úmrtní list propadlej :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Vyfot motor a hod to sem, nebo mi ho posli mailem... na phweb@seznam.cz

Kazdopadne, motor 1,6 66kW neni ani nikdy nebyl K-Jetronic mechanicke vstrikovani, ale KE-Jetronic elektronicky rizene mechanicke vstrikovani... uz ma i ridici jednotku, dokonce dve.
Pak se do xr3i MK4 vyroba 06/86-91 montovaly 74kW EFi, a 77kW K-Jetronic. 66kW je motor stejne jako v "normalnim" 1,6 Escu.

A jeste panove odbornici... uz jste nekdy videli strikacku s cucakem????

Jestli tam mas cucak, tak je tam motor z buhvi ceho a pokud origo, tak predelany na karbec.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: XR3i
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:49 
počkat co je to cucák? No nejzpíš to bude předělaný na ten karbec. Dnes se uz k autu nedostanu ale zejtra to detailne nafotim a poslu ti to. Diky PH


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: XR3i
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Bouky píše:
počkat co je to cucák? No nejzpíš to bude předělaný na ten karbec. Dnes se uz k autu nedostanu ale zejtra to detailne nafotim a poslu ti to. Diky PH

Cucak je sytic... jinymi slovy, pokud ho tam mas, tak tam strikacka neni

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:53 
To PH : Ještě mi řekni. Jsem totiž elektrikář. Když to je elektricky řízené vstřikování tak co teda znamená mechanické a jaké je ještě jiné než mechanické ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:57 
A ha. Tak teda Cucák tam mám. Ten když výtáhnu (není automatickej) tak vůbec nepomáhá po nastartování a pokud nedržím nohu na plynu tak to chcípne. Když se to ohřeje tak ne ale vždy to tak kucká a padjí otáčky, že tomu stejně nevěřím a bojím se že mi to někde na křižovatce chcípne.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Bouky: tak pokud je elektronicke vstrikovani (treba EFi), tak to ridi ridici jednotka (tedy pocitac) a ciste mechanicke je rizeno mechanicky (presne jak se me neptej, nejsem mechanik ani elektrotechnik) bez ridici jednotky. KE-Jetronic, ktery ma byt povodne v Tvem aute je takovy jakysi hybrid... je to mechanicka strikacka, ale je rizena elektronicky za pomoci ridici jednotky (dokonce ma dve) pojedei bez elektroniky, ale potrebuje ji...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Bouky: mozna bude stacit seridit karburator, treba jen postelovat volnobezne otacky, ale jak na to, to opravdu netusim, neorientuju se poradne ani ve svem motoru, natoz abych steloval karbec

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
no asi bude nejrozumnější když to vyfotíš a pošleš nějak sem ztratil představu o čem se bavíme ta mechanická stříkačka je docela krám blbě se to seřizuje a bejvá to už celkem vyběhané zlatej karbec u té mech stříkačky sou takové červené hadičky máš to tam někde

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
bibo píše:
no asi bude nejrozumnější když to vyfotíš a pošleš nějak sem ztratil představu o čem se bavíme ta mechanická stříkačka je docela krám blbě se to seřizuje a bejvá to už celkem vyběhané zlatej karbec u té mech stříkačky sou takové červené hadičky máš to tam někde

cervene hadicky vstriku jsou jak u K-Jetronic, tak u KE-Jetronic... takze z toho zase houby poznas, ale podle me je tam prekopany karbec

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:39 
Ok. Někdo mi dokoce říkal, že to bude jako když dělali první favority v 93 to byli prý podobný stříkačky. No kámoš cice dělá furt karburátory šádovky a tak ale na tohle taky koukal jak puk.

Tak tedy pokud někdo ví jak poštelovat karbec ozvěte se

Taky jsem slyšel, když blbne sitič je dobré vyčistit trysky nebo co.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:48 
To bibo and PH :

Jak říkám auto uvidím až zítra. Ale jak tak přemýšlím byli tam červené hadičky co vedly přímo na svíčky tak jestli myslíte tohle. Pošlu vám na mail fotky nebo pokud tady to forum není omezeno velikostí tak i sem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
foto pošli klidně do mailu a pošli fotku i se sundaným futrálem na vzduchový filtr

:shock:

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz