fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 lis 2024 00:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ÚSPĚCH
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 07:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
mrazik píše:
Takže jsem snad vyhrál nad občas zlobícím volnoběhem a tím, že motor dávkoval benzín i při brzdění motorem. Pokud měl Escortík špatné období, měl jsem při diagnostice v paměti 122 - nízké napětí na klapce a proto jsem se napojil těsně za senzor a k řídící jednotce a byl tam rozdíl !!!! Takže jsem v podstatě natáhnul nový kabel a FUNGUJE. Vše je teď 100% v pořádku.

Aha, zlomený či nalomený kabel, častá to závada Escortů, už jsem to párkrát taky měl.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 08:07 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Taky přispěju možná trochu kuriózní závadou volnoběhu, kterou zatím nemám odstraněnu. Takže pokud by někdo věděl, čím to může být, nechť se ozve.
Stává se mi, ne pokaždé, ale často, že když se motor po ujetí nějaké vzdálenosti zahřeje, zůstávají mi při přeřazování viset otáčky nebo hodně pomalu klesají. Stejně tak při dobržďování motorem je dávkován benzín, aniž by otáčky spadly pod 2000. Takových problémů je tady popisováno dost, sám jsem si myslel, že jsem to vyřešil podzimní výměnou volnoběžného ventilu a ventilu odsávání klikové hřídele. Ale to nejlepší teprve přijde. Pokud při projevu této závady vypnu motor a znovu ho nastartuju, závada se neopakuje a otáčky jsou odteď při zahřátém motoru OK. Stejně tak, když provedu reset ŘJ, závada se určitou dobu (14 dní až měsíc) neprojevuje. Původně jsem si myslel. že je to pozůstatek po vadném termostatu, jelikož jsem hned po jeho výměně neprovedl reset ŘJ, ale jak mi jarní provoz ukázal, tím to nebylo.
Jinak teplotu na budíku mám vcelku OK. Napadá mě čidlo teploty pro ŘJ, ale proč po znovunastartování teplého motoru se závada přestane projevovat ???

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 08:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Toko píše:
Taky přispěju možná trochu kuriózní závadou volnoběhu, kterou zatím nemám odstraněnu. Takže pokud by někdo věděl, čím to může být, nechť se ozve.
Stává se mi, ne pokaždé, ale často, že když se motor po ujetí nějaké vzdálenosti zahřeje, zůstávají mi při přeřazování viset otáčky nebo hodně pomalu klesají. Stejně tak při dobržďování motorem je dávkován benzín, aniž by otáčky spadly pod 2000. Takových problémů je tady popisováno dost, sám jsem si myslel, že jsem to vyřešil podzimní výměnou volnoběžného ventilu a ventilu odsávání klikové hřídele. Ale to nejlepší teprve přijde. Pokud při projevu této závady vypnu motor a znovu ho nastartuju, závada se neopakuje a otáčky jsou odteď při zahřátém motoru OK. Stejně tak, když provedu reset ŘJ, závada se určitou dobu (14 dní až měsíc) neprojevuje. Původně jsem si myslel. že je to pozůstatek po vadném termostatu, jelikož jsem hned po jeho výměně neprovedl reset ŘJ, ale jak mi jarní provoz ukázal, tím to nebylo.
Jinak teplotu na budíku mám vcelku OK. Napadá mě čidlo teploty pro ŘJ, ale proč po znovunastartování teplého motoru se závada přestane projevovat ???


Jo jo, někdy se mi toto taky stane a restartu auta :D se to spraví.
Někdy mi to dělá i tom, že když zapnu klimu, zvýší se volnoběh (to je OK) a pak po delší době vypnu, někdy motor pořád drží zvýšený volnoběh (nemůže se chudák z toho vzpamatovat). Po restartu auta je to většinou OK.
Ford má asi dobrý programátory řídících jednotek :-)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 08:28 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Dodo: Tak to už mi začíná připomínat vizi budoucnosti "Microsoft Windows řídí auta", pokud chcete restartovat auto: otevřete levé dveře, vystupte z auta, znovu nastupte a zavřete dveře. ;-) :D :D

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 08:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já mám taky takovej pocit, že třeba vypnu motor a hned znovu nastartuju, tak to jede líp než předtím (nebo naopak). Asi skutečně jak se podaří nabootovat :)

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 08:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Toko píše:
Taky přispěju možná trochu kuriózní závadou volnoběhu, kterou zatím nemám odstraněnu. Takže pokud by někdo věděl, čím to může být, nechť se ozve.
Stává se mi, ne pokaždé, ale často, že když se motor po ujetí nějaké vzdálenosti zahřeje, zůstávají mi při přeřazování viset otáčky nebo hodně pomalu klesají. Stejně tak při dobržďování motorem je dávkován benzín, aniž by otáčky spadly pod 2000. Takových problémů je tady popisováno dost, sám jsem si myslel, že jsem to vyřešil podzimní výměnou volnoběžného ventilu a ventilu odsávání klikové hřídele. Ale to nejlepší teprve přijde. Pokud při projevu této závady vypnu motor a znovu ho nastartuju, závada se neopakuje a otáčky jsou odteď při zahřátém motoru OK. Stejně tak, když provedu reset ŘJ, závada se určitou dobu (14 dní až měsíc) neprojevuje. Původně jsem si myslel. že je to pozůstatek po vadném termostatu, jelikož jsem hned po jeho výměně neprovedl reset ŘJ, ale jak mi jarní provoz ukázal, tím to nebylo.
Jinak teplotu na budíku mám vcelku OK. Napadá mě čidlo teploty pro ŘJ, ale proč po znovunastartování teplého motoru se závada přestane projevovat ???


Tohle se mi stava tak jednou za 2 mesice... nekde vyradim a otacky zustanou na 2-3 tisicich. taky jsem prisel na to, ze je nejlepsi chcipnout a nastartovat je to ok...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 14:53 
Mě se stávalo něco podobného s otáčkami plus kupa dalších věcí jako chcípnutí po nastartování studeného motoru občasné pomalé klesání otáček, které se projevovali někdy pravidelně a někdy nepravidelně. Po delším trápení a odpojování čidel jsem dospěl k čidlu teploty motoru pro řídicí jednotku. Tak jsem ho po třech měsících koupil a doufal. Mám ho tam zatím týden a je klid, volnoběh OK a chcípání studeného motoru taky pryč, i ten chod než se to zahřeje je lepší. Ale čas ukáže.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: volnoběžný ventil
PříspěvekNapsal: 02 črc 2005 13:29 
čest práci forďáci, zřejmě tento nešvar je problémem všech fordů, tak by se pánové od Fordu měli zamyslet nad touto skutečností. Do nedávna mi ten volnoběh šel, potom začal kolísat v rozmezí 500-1200 ot/min a předevčírem mi to odešlo úplně. Změřil jsem vinutí, mělo 10,8 ohmu, ale el. jistě budou vědět, že nezměřím tzv. závitový zkrat!!! Poté jsem měřil zda mi jde napětí do vol. ventilu a naměřil jsem hodnotu 12,24V. Včera jsem hio demontoval, vystříkal GT sprejem a vyčistil, poté jsem ho napojil na napětí a ejhle se ani nepohnul, čili je zřejmě v čudu vinutí, nebo nemám pravdu? Když připojím napětí na cívku mělo by ji protékat proud a následně měl by být vytvořena elektromag. síla, která vtáhne do vnitř ten magnet což se ovšem neděje. Jakou Vy máte skušenost, čest :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2005 21:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
fleury ano máš pravdu, má se to chovat jakjo elektromagnet, který dle napětí vtahuje ventil. Při klíčku ve 2. poloze, ale nenastartovano, tam musí jít cca 12V a při nastartovaném motoru si to řídí řídící jednotka, takže se napětí mění.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 14:46 
Cus fordaci,
Muze mít vyměna baterie vliv na volnobezne otacky?
Pred vymenou baterie slapal motor jako hodinky, ale ted kdyz je motor studeny tak po startu kolisaji otacky v rozmezi 600 - 2500 (jako kdybych ho turoval), otacky se pomalu zvysuji k 2500, a pak rychle spadnou k 600, ze div nezdechne motor, a pak zase nahoru a to dela nez se zahreje. Po zahrati je to OK.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 15:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Twaroh: může, protože výměnou baterie vymažeš paměť v řídící jednotce, kde jsou "naučený" hodnoty pro motor. Nejlepší bude jí znovu odpojit a proveď naučení podle návodu, kterej tu byl několikrát zmiňovanej.
Mně se to jednou taky stalo, že se řídící jednotka špatně naučila hodnoty - motor běžel dobře, ale po ohřátí vždy chcípnul (třeba při vyřazení). Znovu jsem proved reset ŘJ a pohoda.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2005 13:20 
Tak sem vyresetoval ŘJ, provedl sem učící jízdu, běží to líp, ale teď mi zase dlouho klesají otačky. např. když vyřadim ve 3000ot tak to vysí tak tři vteřiny na těch 3000, a pak až to začne klesat k volnoběžným otáčkám.
Snad se to ještě časem ustálí (po resetu mam najeto asi 30 km), a když ne tak to budu resetovat dokud to zase nepoběží jak má. Holt každej Ford má svoji duši, před další jízdou ho pohladim. :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 07:53 
M. píše:
Toko píše:
Taky přispěju možná trochu kuriózní závadou volnoběhu, kterou zatím nemám odstraněnu. Takže pokud by někdo věděl, čím to může být, nechť se ozve.
Stává se mi, ne pokaždé, ale často, že když se motor po ujetí nějaké vzdálenosti zahřeje, zůstávají mi při přeřazování viset otáčky nebo hodně pomalu klesají. Stejně tak při dobržďování motorem je dávkován benzín, aniž by otáčky spadly pod 2000. Takových problémů je tady popisováno dost, sám jsem si myslel, že jsem to vyřešil podzimní výměnou volnoběžného ventilu a ventilu odsávání klikové hřídele. Ale to nejlepší teprve přijde. Pokud při projevu této závady vypnu motor a znovu ho nastartuju, závada se neopakuje a otáčky jsou odteď při zahřátém motoru OK. Stejně tak, když provedu reset ŘJ, závada se určitou dobu (14 dní až měsíc) neprojevuje. Původně jsem si myslel. že je to pozůstatek po vadném termostatu, jelikož jsem hned po jeho výměně neprovedl reset ŘJ, ale jak mi jarní provoz ukázal, tím to nebylo.
Jinak teplotu na budíku mám vcelku OK. Napadá mě čidlo teploty pro ŘJ, ale proč po znovunastartování teplého motoru se závada přestane projevovat ???


Tohle se mi stava tak jednou za 2 mesice... nekde vyradim a otacky zustanou na 2-3 tisicich. taky jsem prisel na to, ze je nejlepsi chcipnout a nastartovat je to ok...



. . me to delalo to samy, po odpojeni dvou konektorů (draty k cidlum motoru), jejich prostrikani kontaktolem, to je to OK. Predtim nameren na cidle teploty vody jen k zemi odpor pres 20Ohmu . . . . .
. . . takze me to zpusobil prechodovy odpor v konektorech . . .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 08:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 črc 2005 18:07
Příspěvky: 203
Bydliště: Liberec
Kde a jak se resetuje ridici jednotka?

_________________
Focus combi I, 1.6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 08:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
jarous350 píše:
Kde a jak se resetuje ridici jednotka?


Najedeš myší Start / Programy / Automobily / Ford Escort / Nástroje / Reset ŘJ :-))))
Dělám si srandu :-D

Většinou se provádí tak, že na cca 10-15 min odpojíš autobaterii.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2005 19:44 
M. píše:
Toko píše:
Taky přispěju možná trochu kuriózní závadou volnoběhu, kterou zatím nemám odstraněnu. Takže pokud by někdo věděl, čím to může být, nechť se ozve.
Stává se mi, ne pokaždé, ale často, že když se motor po ujetí nějaké vzdálenosti zahřeje, zůstávají mi při přeřazování viset otáčky nebo hodně pomalu klesají. Stejně tak při dobržďování motorem je dávkován benzín, aniž by otáčky spadly pod 2000. Takových problémů je tady popisováno dost, sám jsem si myslel, že jsem to vyřešil podzimní výměnou volnoběžného ventilu a ventilu odsávání klikové hřídele. Ale to nejlepší teprve přijde. Pokud při projevu této závady vypnu motor a znovu ho nastartuju, závada se neopakuje a otáčky jsou odteď při zahřátém motoru OK. Stejně tak, když provedu reset ŘJ, závada se určitou dobu (14 dní až měsíc) neprojevuje. Původně jsem si myslel. že je to pozůstatek po vadném termostatu, jelikož jsem hned po jeho výměně neprovedl reset ŘJ, ale jak mi jarní provoz ukázal, tím to nebylo.
Jinak teplotu na budíku mám vcelku OK. Napadá mě čidlo teploty pro ŘJ, ale proč po znovunastartování teplého motoru se závada přestane projevovat ???


Tohle se mi stava tak jednou za 2 mesice... nekde vyradim a otacky zustanou na 2-3 tisicich. taky jsem prisel na to, ze je nejlepsi chcipnout a nastartovat je to ok...


Podobne veci mi to robilo po vymene volnobezneho ventilu, tak sme vymenili este ventil odsania kluk. skrine, ale problem bol v hadici, ktora ide od ventilu do sania, ta sa v slabom mieste podtlakom uplne splostila..
Preto snad pomoze, ked sa znovu nastartuje, lebo na hadicu nie je uz taky podtlak. :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 20:13 
Offline
Nováček

Registrován: 30 kvě 2006 23:45
Příspěvky: 14
Bydliště: české budějovice
Mám podobné problémy jako většina z vás tady, ale ne při studeném motoru, ale při teplém. Zahřátý motor po dobržďování na křižovatce prostě chcípne. Zdá se mi také, že to dělá častěji při dobržďování z vyšších otáček. I na volnoběh, když vytočím motor na caa. 4000tis a pustím pedál, motor chcípne. Vím,že se to tady řešilo volnoběžným ventilem, ale nikdo(nebo jsem to nenašel) to tu řešil u teplého motoru. U mýho motoru je volnoběžnej ventil dost nepřístupnej,nemám tam ani to paroží s nápisem EFI.Viz.třeba káru David Veitha http://www.fordfans.cz/nase_auta/dveith.htm .Musel bych toho dost rozebrat a nevim jestli bych tam něco nepodělal a nevim jestli to vůbec pomůže. Díky moc za rady

_________________
Escort 1.6 16V Zetec,combi,7/97,ABS,klima,el. okna,2xairbag,servo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2006 06:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Neboj nemusíš toho moc rozebírat, jen lehnout pod auto a vymontovat volnoběžný ventil. To že to zhasíná při vytočení na 4000 rpm s volnoběhu by také mohlo být špatným nastavením polohy klapky. Motor Zetec má mít nastavenou klapku tak, že po odpojení volnoběžného ventilu u teplého motoru jsou otáčky na 700 rpm. Při tomto nastavení pak ani při špatně fungujícím ventilu motor nezhasíná.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2006 07:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Standa: Vím, že se zde o tom již dost diskutovalo, ale mám za to, že u novějšího motoru Zetec jako má "strnadek" či já po odpojení volnoběžného ventilu má motor zhasnout.
strnadek: Jinak klapka nemusí být nutně špatně nastavená, může být zanesená karbonem, na čištění je dobré WD-40. K volnoběžnému ventilu je přístup mizerný, ale s vhodným nářadím a pevnými nervy se to dá zvládnout.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2006 07:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
strnadek: Anebo zkus dekarbonizaci, jestli si na to troufneš.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz