fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2009 10:09 
Offline
Nováček

Registrován: 19 čer 2009 13:51
Příspěvky: 14
Bydliště: České Budějovice
Zdravím po dovolené. Auto přežilo dalších 2600km. Chcípání a poskakování se zlepšilo, uvidíme ještě jak se auto bude chovat doma :) Po mírném ohřátí vychladlého motoru (v teplotě a době kdy chcípalo) je auto "už jen" hodně líné (skoro nereaguje na sešlápnutý plyn - ale aspoň tak neškube a neposkakuje). Volnoběh je však stále nevyrovnaný (i s haldou nových dílů...) Zdá se, že to bude asi kombinace více věcí... Nicméně po výměně snímače polohy klapky došlo určitě k mírnému zlepšení. Průměrná spotřeba je nečekaně cca 8L. Až na neustálé pečení brzd v brutálních Italských serpentýnách jsem byl s autem celkem spokojený (jinak řečeno - nikde mě nenechalo). Asi teď počkám na tu Tominovo diagnostiku :)

_________________
Ford Escort 1.6 16V Zetec 66KW- r.v. 10/97, najeto 92t km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2009 11:56 
Offline
Nováček

Registrován: 19 čer 2009 13:51
Příspěvky: 14
Bydliště: České Budějovice
Chyba sere se to furt...

_________________
Ford Escort 1.6 16V Zetec 66KW- r.v. 10/97, najeto 92t km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 06 srp 2009 11:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2008 11:36
Příspěvky: 47
Bydliště: kadaň
Takže nějak jsem nenašel uspokujující odpověď, ale jestli tu někde na FF je tak klidně help.
Problém: Nastartuji Esko drží cca 2000 ot/min (studený motor) rozjedu se a najednou 3000 ot/min, zastavim (buď hned, nebo klidně za 10 km), prostě musim zastavit, sešlápnout brzdu cca. tak na 10s a HUP a je tam nějakejch 800-900 ot/min. Když ale nezastavim a nesešlápnu brzdu tak je tam furt 3000 ot/min. Nevim, čím to? neví někdo???? Strašně pls, dělá to vždycky každý ráno... :(

_________________
ESKO VII 1.6 16V stříbrný kombajn, jeden pytel, klima, cd, repro i vzadu, kličky oken vzadu, vpředu elektric., chromová maska vpředu i vzadu, ALU 15" Borbet 195/50/R15 Barum Bravuris, xenový žárovky v předu, nějvětší vychytávka: obě mlhovky vzadu svítí :), interiér : palubka a kolem řadičky dřevo, budíky bílé, osvětlení interiéru modré + ghia lampička, zvětšen prostor pod rádiem, loketní opěrka + vzadu v sedačkách taky=> taková GHIA výbava BY MY :D... PROSTĚ KRASAVEC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2009 13:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 21 črc 2006 16:25
Příspěvky: 1311
Bydliště: Havlíčkův Brod
Já mám taky stejný příznaky tak jednou za půl roku jak ty. Musím zabrzdit aby klesly otáčky. A u mě to dělá volnoběžnej ventil.Před měsícem sem ho vyčistil a zas je klid.

_________________
Minulost-Ford escort combi 1.6 r.99
Součastnost Renault Megane Grantour Limited combi 2014 1.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2009 12:25 
Offline
Nováček

Registrován: 08 srp 2009 12:14
Příspěvky: 1
Bydliště: České Budějovice
Zdravím ve spolek obvzlášť Vaalcise, protože mám úplně ale úplně stejný problém jako on. Volnoběžné otáčky kolísají za studena i za tepla, občas to chcípne, občas to netáhne, žere to jak tank. Nejhorší je, že mi to občas chcípne i za jízdy po sešlápnutí spojky, to mi odpojí posilovače a já mám co dělat abych to někam nenahulil.

Předpokládal jsem, že to bude volnoběžný ventil, vyčistil jsem ho svépomocí, ale problém přetrval.

Jsem amatér, v podstatě o tom vím prd, ale rád bys se tohoto problému zbavil, protože je velmi obtěžující.

PS: Jsem také z Budějc:)

_________________
Escort 1.4CLX, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: špatný volnoběh znovu a znovu
PříspěvekNapsal: 25 srp 2009 21:22 
Offline
Nováček

Registrován: 25 srp 2009 21:13
Příspěvky: 25
Jako většinu z vás i mne trápil volnoběh u mého escorta 1.6 16V s motorem Zetec. Po nastartování vyletěly otáčky někam k 1200 a po chvíli začaly padat k hranici 800 ot/min. a občas se stalo že motor zhasl úplně. Zkoušel jsem tedy všemožně laborovat s kabely, lambda sondou, volnoběžným ventilem apod. avšak bez zlepšení. Pomohla mi až diagnostika sestrojená podle návodu z tohoto webu. Ledka mi vyblikala kód 211- (Signál PIP (zapalování) byl nestálý nebo není vůbec. Vzhledem k tomu, že se závada projevovala občas, usoudil jsem že snímání otáček by mohlo být ok a že se zřejmě bude jednat jen o špatný kontakt. Rozebral jsem tedy konektor snímače otáček a celý ho prostříkl sprejem na kontakty. Po se stavení motor naskočil a otáčky se krásně držely na 1 000/min. Dokonce zmizela i mezera v plynu která se projevovala při akceleraci. Závěrem tedy chcí říct, že špatný volnoběh může mít opravdu mnoho příčin-já se o téhle závadě ještě nikde nedočetl.

_________________
Ford Escort MK VI kabrio, 1.6 16V Zetec, r.v. 1994
Ford Escort MK VII 1.6 16V Zetec, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 09:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2008 11:36
Příspěvky: 47
Bydliště: kadaň
Tak jsem VV vyčistil 2 x a furt stejný, a to jsem odpojil i baterku na 2 hodiny...

_________________
ESKO VII 1.6 16V stříbrný kombajn, jeden pytel, klima, cd, repro i vzadu, kličky oken vzadu, vpředu elektric., chromová maska vpředu i vzadu, ALU 15" Borbet 195/50/R15 Barum Bravuris, xenový žárovky v předu, nějvětší vychytávka: obě mlhovky vzadu svítí :), interiér : palubka a kolem řadičky dřevo, budíky bílé, osvětlení interiéru modré + ghia lampička, zvětšen prostor pod rádiem, loketní opěrka + vzadu v sedačkách taky=> taková GHIA výbava BY MY :D... PROSTĚ KRASAVEC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 09:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Mám úplně stejný problém...čistil jsem volnoběžnej, vyměnil za jinej (jetej), čistil odvětrávání klikovky, měnil hadičku a spoustu jinejch věcí a pořád stejný. Jinak auto jezdí v poho a potom už je volnoběh uplně bez problémů. Akorát já musím chvilku jet (cca 1km) než ty otáčky po zastavení spadnou. Ale už jsem se s tím drobet smířil a tolik to neřeším. Jedině mě napadá koupit úplně novej vv origo ford.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 12:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2008 11:36
Příspěvky: 47
Bydliště: kadaň
Je v autě nějaký čidlo, co ví, že je auto v pohybu?

_________________
ESKO VII 1.6 16V stříbrný kombajn, jeden pytel, klima, cd, repro i vzadu, kličky oken vzadu, vpředu elektric., chromová maska vpředu i vzadu, ALU 15" Borbet 195/50/R15 Barum Bravuris, xenový žárovky v předu, nějvětší vychytávka: obě mlhovky vzadu svítí :), interiér : palubka a kolem řadičky dřevo, budíky bílé, osvětlení interiéru modré + ghia lampička, zvětšen prostor pod rádiem, loketní opěrka + vzadu v sedačkách taky=> taková GHIA výbava BY MY :D... PROSTĚ KRASAVEC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 13:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
čidlo rychlosti (VSS) by mělo být někde na převodovce. Ale není spíš tenhle stav důkazem, že čidlo funguje?

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 04 zář 2009 13:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
problem bude asi v tom,ze ne vzdycky se neco vycisti a ono to slape zase jako hodinky...
ja si dodnes gratuluju ze jsem koupil polskej volnobeznak za 1200,-(getz) a potreboval jsem ho sice az za rok ale ted mi to funguje a nic jsem ani cistit nezkosel...
ps:vim o cloveku ktery sel koupit novy do forda a pry stal jen asi 2200,- coz me mile prekvapilo...

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 07 zář 2009 08:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2008 11:36
Příspěvky: 47
Bydliště: kadaň
Je prostě divný, že auto dostane impuls zmenšit otáčky, až po zastavení. Bude v tom zakopanej pes...

_________________
ESKO VII 1.6 16V stříbrný kombajn, jeden pytel, klima, cd, repro i vzadu, kličky oken vzadu, vpředu elektric., chromová maska vpředu i vzadu, ALU 15" Borbet 195/50/R15 Barum Bravuris, xenový žárovky v předu, nějvětší vychytávka: obě mlhovky vzadu svítí :), interiér : palubka a kolem řadičky dřevo, budíky bílé, osvětlení interiéru modré + ghia lampička, zvětšen prostor pod rádiem, loketní opěrka + vzadu v sedačkách taky=> taková GHIA výbava BY MY :D... PROSTĚ KRASAVEC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 07 zář 2009 12:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
Tam neni zadnej pes,ani jiny hospodarsky zvire... proste i u normalne fungujiciho auta mas za jizdy volnobezny otacky vyssi a az po zastaveni se upravi na tech cca 900ot/m

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 07 zář 2009 13:22 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2008 11:36
Příspěvky: 47
Bydliště: kadaň
A ty otáčky řídí VV, nic jinýho?

_________________
ESKO VII 1.6 16V stříbrný kombajn, jeden pytel, klima, cd, repro i vzadu, kličky oken vzadu, vpředu elektric., chromová maska vpředu i vzadu, ALU 15" Borbet 195/50/R15 Barum Bravuris, xenový žárovky v předu, nějvětší vychytávka: obě mlhovky vzadu svítí :), interiér : palubka a kolem řadičky dřevo, budíky bílé, osvětlení interiéru modré + ghia lampička, zvětšen prostor pod rádiem, loketní opěrka + vzadu v sedačkách taky=> taková GHIA výbava BY MY :D... PROSTĚ KRASAVEC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 07 zář 2009 14:12 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2007 22:45
Příspěvky: 120
Bydliště: Kosice
Ja mam tiez podobny problem sekaju sa otacky za tepla aj za studena vetcinou na 2000 a drzi vysoky volnobeh kludne 1100 1200 otacok. Vv to nieje som skusal novy . Ale ked sa odpoji volnobezny ventil za tepla tak auto ide ako ma otacky su stabilne. Co je logicke lebo volnobezny ventil ma zakladnu polohu taku ze je trosku pootvoreny aby za tepla stacilo udrzat volnobeh. Len som neprisiel na to preco jednotka sa rozhodne ze ho proste otvori na plno niekedy.

_________________
Ford Escort 1,8 16V 96 Ghia
Ford Escort Combi 1,8TD 90PS
BMW e30 2.0i 95KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 07 zář 2009 14:19 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2008 11:36
Příspěvky: 47
Bydliště: kadaň
Tak možná, že ford udělal špatnou serii řídících jednotek (:

_________________
ESKO VII 1.6 16V stříbrný kombajn, jeden pytel, klima, cd, repro i vzadu, kličky oken vzadu, vpředu elektric., chromová maska vpředu i vzadu, ALU 15" Borbet 195/50/R15 Barum Bravuris, xenový žárovky v předu, nějvětší vychytávka: obě mlhovky vzadu svítí :), interiér : palubka a kolem řadičky dřevo, budíky bílé, osvětlení interiéru modré + ghia lampička, zvětšen prostor pod rádiem, loketní opěrka + vzadu v sedačkách taky=> taková GHIA výbava BY MY :D... PROSTĚ KRASAVEC


Naposledy upravil x-law dne 09 zář 2009 14:40, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 18:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
ještě mně napadlo...když je motor horkej a nastartuju, tak se otáčky cca 3 krát zhoupnou k 500tům, pokud je teplota normální, tak v pohodě držít.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vysoký volnoběh
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 19:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To bych nevidel na spatnou jednotku, ale spis napr. na unavenou pruzinu v tom volnobeznym ventilu.
Podle mne jednotka pocita s tim, ze kdyz pusti do ventilu napr. 20% vykonu, tak bude napr. na 30% otevreny.
A pokud se to hodne lisi od reality, bude pak volnobeh courat.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Opět a zase ten volnoběh
PříspěvekNapsal: 09 zář 2009 12:19 
Offline
Nováček

Registrován: 02 zář 2009 19:51
Příspěvky: 11
Bydliště: Zábřeh na Morvě
Ahoj, mám takový problém. Už jsem snad vše kolem volnoběhu přečetl, ale jestli náhodou někdo nebudete moudřejší. Když je venku teplo, tak kolem 10 - 20 st. tak vše v pohodě. Po nastartování volnoběh vyleze asi na 1500 - 2000 ot. a asi po 2 minutách jízdy se ustálí na 800 ot. a tam perfektně drží. Ale když je ráno chladno asi kolem 5 st. tak volnoběh vyletí na 2000 - 2500 ot. a tam pořád drží, ale stačí když asi po 4 minutách jízdy zastavím a volnoběh poslušně klesne na svých 800 ot. Ale kdybych nezastavil tak bude vysoký asi pořád, nevím. Připadá mi jako by ten volnoběh držela řídící jednotka a ne zaseklý voln. ventil. Dík za radu.

_________________
Ford Escort 1,6 16V combi, zelená metalíza, r. v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Opět a zase ten volnoběh
PříspěvekNapsal: 09 zář 2009 13:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
No.tech 1500-2000ot. co povazujes za normalni,tajky normalni neni.... normalni je max 1300ot.
ja bych to videl na volnobeznej ventil a ver tomu,ze zanedlouho te zacne trapit jeste vic....

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz