fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Správné otáčky při volnoběhu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=10311
Stránka 1 z 1

Autor:  Fíkus [ 10 kvě 2007 18:14 ]
Předmět příspěvku:  Správné otáčky při volnoběhu

Jaké by měly být správné otáčky při volnoběhu? Zdá se vám 900-1000 moc?

Autor:  Wizzy [ 10 kvě 2007 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Oproti jiným autům se to asi zdá víc, ale u Escorta je to normální.

Autor:  Fíkus [ 10 kvě 2007 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně to sem chtěl slyšet :-)

Autor:  enjoy [ 10 kvě 2007 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

po startu je to lehce vic,ale za jizdy akorat.

Autor:  Wizzy [ 10 kvě 2007 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Po startu, když je to hooodně studený, tak to vyletí i na 1800, pak postupně sjede na 1500, pak na 1200 a až se to zahřeje, tak teprve potom to spadne na cca 900.
Za jízdy se volnoběh trochu zvyšuje cca na 1100-1200, aby byla rezerva pro posilovač brzd a řízení.

Autor:  karel84 [ 22 kvě 2007 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

DOTAZ : kdyz pri volnobehu odpojim konektor od volnobeznyho ventilu...ma motor chcipnout nebo by si mel udrzet nejaky min otacky ?

Autor:  Jackiii [ 22 kvě 2007 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

Mel by si udrzet otacky imho..

Po nastartovani mam lehce 1200-1500 otacek..po chvili to spadne na 900-1000 :wink:

Autor:  mrazik [ 22 kvě 2007 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

Karle mel by drzet jakz tazk otacky kolem 500, ale motor se klepe celej chudak.

Autor:  karel84 [ 22 kvě 2007 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
Karle mel by drzet jakz tazk otacky kolem 500, ale motor se klepe celej chudak.
jasny taky to tak je kdyz sem to odpojil ...ale nekde sem cetl nebo mi snad nekdo rikal ze by mel chcipnout ale tim sem si nebyl tak jistej

Autor:  dj.DEKL [ 22 kvě 2007 17:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to mě chcípne.

Autor:  Wizzy [ 22 kvě 2007 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

Chcípnout může i nemusí, tuším i Etzold uvádí obojí možnost.

Autor:  Floki [ 22 kvě 2007 17:10 ]
Předmět příspěvku:  otáčky

Měly by být 875 +- 50

Autor:  mrazik [ 22 kvě 2007 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jo známá věc, někomu chcípne, někomu ne.

Autor:  Dolphino [ 19 zář 2007 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Po startu, když je to hooodně studený, tak to vyletí i na 1800, pak postupně sjede na 1500, pak na 1200 a až se to zahřeje, tak teprve potom to spadne na cca 900.
Za jízdy se volnoběh trochu zvyšuje cca na 1100-1200, aby byla rezerva pro posilovač brzd a řízení.

Mě to vyletí až na 2000 a až to spadne na 1500 tak vyjedu.Chci se zeptat jestli to není moc při studeném motoru.Jinak se chová normálně při znovu nastartování teplého motoru,nesmí teda vychladnout jinak se vše opakuje.Otáčky drží 1050 plus mínus i po zastavení to ale neřešim

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/