fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 12:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nastaveni volnobehu
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 20:37 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2007 11:58
Příspěvky: 38
Bydliště: presov
na 1.6 16v zetec sa otacky volnobehudaju nastavit so srubkov ktoraje na boku volnobezneho ventilu a je zakryta nejakym bielim silikonom alebo daco take no ja vam len tak keby ste nevedeli

_________________
Ford Escort 1.6 16v r.v. 98
Ford escort 1.4 8v r.v. 98 zadni kridlo orig. ford RS
litaky orig ford RS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 21:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
:shock:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 21:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 kvě 2007 21:08
Příspěvky: 20
Bydliště: Poprad
:shock:

_________________
FORD ESCORT 1,8 16V xr3 r.v.92 cierne 130hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 21:12 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2007 11:58
Příspěvky: 38
Bydliště: presov
co nevedeli ste o tom

_________________
Ford Escort 1.6 16v r.v. 98
Ford escort 1.4 8v r.v. 98 zadni kridlo orig. ford RS
litaky orig ford RS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 21:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Proč bysme je měli nastavovat?

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 21:31 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2007 11:58
Příspěvky: 38
Bydliště: presov
no mne po vicisteni volnobezneho ventilu motor zdochinal a drzal otacky max na 500

_________________
Ford Escort 1.6 16v r.v. 98
Ford escort 1.4 8v r.v. 98 zadni kridlo orig. ford RS
litaky orig ford RS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 06:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Abych vám to upřesnil. Ten volnoběžný ventil není doslova volnoběžný. Má za úkol doladit rychlost padání otaček a zvýšený otáčky při pohybu vozidla od čidla náhonu tachometru . Správné nastavení probíhá následovně. Všechno vyčistit , volnoběžný ventil, polohu škrtící klapky/ odstranit zalepení šroubu štelování klapky a konektory. Nastartovat a ohřát motor na provozní teplotu. Šroubem klapky zvýšit otáčky motoru a odpojit konektor od volnoběžného ventilu. Pomalém otáčením šroubu klapky stahnout otáčky na 700 ot/min. Pak zapojit konektor zpět , otáčky by se měly vyhopnout na 900 ot/ min. Ikdyž se ustálý na této hodnotě nebo ne , odpojit baterku , restartovat ŘJ , a po zapojení baterky by se měla ŘJ opět načíst a vše být OK: Jen pak zakápnout štelovací šroub klapky.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 14:15 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2007 11:58
Příspěvky: 38
Bydliště: presov
hm no neviem neviem ja mam klapku uzavretu uplne a drzi mi to krasne na 800 ot. ja som si to doladil tou srubkou na tom ventilu

_________________
Ford Escort 1.6 16v r.v. 98
Ford escort 1.4 8v r.v. 98 zadni kridlo orig. ford RS
litaky orig ford RS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 14:38 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Mohl bych poprosit o nějaký popis, kde se údajně na tom volnoběžném bazmeku nachází onen šroubek? Měl jsem to párkrát venku, ale na nic takového na něm si nevzpomínám.
Obrázek

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 15:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
tim sroubkem se doladuje volnobeh pri pohybu na neutral (cca 1200 ot/min) a je u toho cernuho konektoru (na obrazku z leve strany), vetsinou je zakapnutej silikonem

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 15:46 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2007 11:58
Příspěvky: 38
Bydliště: presov
jj no jak se koukam na ten tvuj ventil ja ho mam trosku inej
a mam plastovy saci

_________________
Ford Escort 1.6 16v r.v. 98
Ford escort 1.4 8v r.v. 98 zadni kridlo orig. ford RS
litaky orig ford RS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 17:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já mám taky jinej (taky mám sací paroží z plastu), tohle je ilustrační foto. Ale zase tak moc se neliší, je akorát trochu kratší, je na něm modrá nálepka a ty dvě části nejsou na šroubky, ale jsou do sebe zapertlované. Nicméně pořád nevím, kde na něm mám hledat ten šroubek, hm?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 17:44 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2007 11:58
Příspěvky: 38
Bydliště: presov
JJ PRESNE MAM AJ JA TAKY A TA SRUBKA JE VEDLA TEJ ZASUVKY V TOM PLASTE POD SILIKONOM

_________________
Ford Escort 1.6 16v r.v. 98
Ford escort 1.4 8v r.v. 98 zadni kridlo orig. ford RS
litaky orig ford RS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2007 12:35 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2006 19:35
Příspěvky: 28
Bydliště: jablonecko
Zdravim,mohl by mi prosím někdo vysvětlit kde se ten štelung šroub na klapce nachází,nebo kterej to je! Já sem nic nenašel.Díkes

_________________
U Forda začátečník
1.6 16V r.v.98 kombi, najeto 91tis.černá metal.centrál,klima,ABS na hlínách.Dovoz z rajchu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2007 12:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
:shock: tam něco takovýho je?? No každopádně kdo nemá problém s volnoběhem tak bych radši na nic nesahal - proč by to asi bylo zakápnutý že??

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2007 13:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2006 19:35
Příspěvky: 28
Bydliště: jablonecko
problém snad ani né,ale drží mě to 1200 plus mínus 500 i po zastavení.Jinak sem všech těch problémů co se tady píše ušetřen.Teda zatim

_________________
U Forda začátečník
1.6 16V r.v.98 kombi, najeto 91tis.černá metal.centrál,klima,ABS na hlínách.Dovoz z rajchu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nastavení volnoběhu - diesel
PříspěvekNapsal: 18 zář 2007 20:22 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Poradil by někdo, jakej je postup při štelování volnoběhu u nafťáka? Konkrétně čerpadlo Lucas? Jeden štelovací šroub je u lanka plynu a jeden nad ním. Jak nastavit volnoběh "zastudena" a jak pak pro ohřátý motor?

A ještě jeden postřeh. Když mi běží auto na volnoběh a svítím a běří i ventilátor topení, mám otáčky třeba 800 (nebo tak nějak). Když ale vypnu světla a ten ventilátor, rázem jsem na 1000. Vím, že se otáčky snímají z alternátoru a ten napájí zase celou el. soustavu, takže to souvislost má. Ale je to takhle správně, nebo ne?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 17:39 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Tak rada ke štelování volnoběhu žádná ... ? :(

No nic, tak aspoň: platí i u diesla stejně jako u benzínu, že po nastartování studenýho motoru mají být otáčky vyšší (přes 1000) a postupně klesat na těch cca 850?
Já jen, že u mě po nastartování jsou otáčky spíše o kapku nižší než pak po ohřátí. Proto možná mám ty problémy se startováním. Chtělo by to ty "studený" někde asi zvednout.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 21:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2006 19:35
Příspěvky: 28
Bydliště: jablonecko
Niraj píše:
Tak rada ke štelování volnoběhu žádná ... ? :(

No nic, tak aspoň: platí i u diesla stejně jako u benzínu, že po nastartování studenýho motoru mají být otáčky vyšší (přes 1000) a postupně klesat na těch cca 850?
Já jen, že u mě po nastartování jsou otáčky spíše o kapku nižší než pak po ohřátí. Proto možná mám ty problémy se startováním. Chtělo by to ty "s
tudený" někde asi zvednout.

No vidiš já mam problém opačnej,vopravdu co ford to original. :-D

_________________
U Forda začátečník
1.6 16V r.v.98 kombi, najeto 91tis.černá metal.centrál,klima,ABS na hlínách.Dovoz z rajchu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2007 21:40 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Tak kucíííííí, help s tím štelováním volnoběhu, plíssss.

Kamarád měl problém se startováním jako já - studenej start na 3. válce, než se to rozběhlo. Ale když se při startu přišlápne plyn, tak to naskočí hezky hned na 4. No a bylo to špatným seštelováním toho "studenýho" volnoběhu, co za něj tahá to "sytičový" lanko. Tak bych to potřeboval seštelovat (ale zárověň nerozštelovat zase ten "teplej" volnoběh).

A taky zkontrolovat správnou funkci toho "sytiče"

Poradíte?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz