fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

nastaveni volnobehu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=11432
Stránka 1 z 2

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 20:37 ]
Předmět příspěvku:  nastaveni volnobehu

na 1.6 16v zetec sa otacky volnobehudaju nastavit so srubkov ktoraje na boku volnobezneho ventilu a je zakryta nejakym bielim silikonom alebo daco take no ja vam len tak keby ste nevedeli

Autor:  Wizzy [ 16 črc 2007 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

:shock:

Autor:  xkocovnik [ 16 črc 2007 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

:shock:

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

co nevedeli ste o tom

Autor:  dj.DEKL [ 16 črc 2007 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

Proč bysme je měli nastavovat?

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

no mne po vicisteni volnobezneho ventilu motor zdochinal a drzal otacky max na 500

Autor:  balu [ 17 črc 2007 06:36 ]
Předmět příspěvku: 

Abych vám to upřesnil. Ten volnoběžný ventil není doslova volnoběžný. Má za úkol doladit rychlost padání otaček a zvýšený otáčky při pohybu vozidla od čidla náhonu tachometru . Správné nastavení probíhá následovně. Všechno vyčistit , volnoběžný ventil, polohu škrtící klapky/ odstranit zalepení šroubu štelování klapky a konektory. Nastartovat a ohřát motor na provozní teplotu. Šroubem klapky zvýšit otáčky motoru a odpojit konektor od volnoběžného ventilu. Pomalém otáčením šroubu klapky stahnout otáčky na 700 ot/min. Pak zapojit konektor zpět , otáčky by se měly vyhopnout na 900 ot/ min. Ikdyž se ustálý na této hodnotě nebo ne , odpojit baterku , restartovat ŘJ , a po zapojení baterky by se měla ŘJ opět načíst a vše být OK: Jen pak zakápnout štelovací šroub klapky.

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

hm no neviem neviem ja mam klapku uzavretu uplne a drzi mi to krasne na 800 ot. ja som si to doladil tou srubkou na tom ventilu

Autor:  Wizzy [ 17 črc 2007 14:38 ]
Předmět příspěvku: 

Mohl bych poprosit o nějaký popis, kde se údajně na tom volnoběžném bazmeku nachází onen šroubek? Měl jsem to párkrát venku, ale na nic takového na něm si nevzpomínám.
Obrázek

Autor:  Ondrej [ 17 črc 2007 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

tim sroubkem se doladuje volnobeh pri pohybu na neutral (cca 1200 ot/min) a je u toho cernuho konektoru (na obrazku z leve strany), vetsinou je zakapnutej silikonem

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

jj no jak se koukam na ten tvuj ventil ja ho mam trosku inej
a mam plastovy saci

Autor:  Wizzy [ 17 črc 2007 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám taky jinej (taky mám sací paroží z plastu), tohle je ilustrační foto. Ale zase tak moc se neliší, je akorát trochu kratší, je na něm modrá nálepka a ty dvě části nejsou na šroubky, ale jsou do sebe zapertlované. Nicméně pořád nevím, kde na něm mám hledat ten šroubek, hm?

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

JJ PRESNE MAM AJ JA TAKY A TA SRUBKA JE VEDLA TEJ ZASUVKY V TOM PLASTE POD SILIKONOM

Autor:  Dolphino [ 08 zář 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravim,mohl by mi prosím někdo vysvětlit kde se ten štelung šroub na klapce nachází,nebo kterej to je! Já sem nic nenašel.Díkes

Autor:  Krtek-NA [ 08 zář 2007 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: tam něco takovýho je?? No každopádně kdo nemá problém s volnoběhem tak bych radši na nic nesahal - proč by to asi bylo zakápnutý že??

Autor:  Dolphino [ 08 zář 2007 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

problém snad ani né,ale drží mě to 1200 plus mínus 500 i po zastavení.Jinak sem všech těch problémů co se tady píše ušetřen.Teda zatim

Autor:  Niraj [ 18 zář 2007 20:22 ]
Předmět příspěvku:  Nastavení volnoběhu - diesel

Poradil by někdo, jakej je postup při štelování volnoběhu u nafťáka? Konkrétně čerpadlo Lucas? Jeden štelovací šroub je u lanka plynu a jeden nad ním. Jak nastavit volnoběh "zastudena" a jak pak pro ohřátý motor?

A ještě jeden postřeh. Když mi běží auto na volnoběh a svítím a běří i ventilátor topení, mám otáčky třeba 800 (nebo tak nějak). Když ale vypnu světla a ten ventilátor, rázem jsem na 1000. Vím, že se otáčky snímají z alternátoru a ten napájí zase celou el. soustavu, takže to souvislost má. Ale je to takhle správně, nebo ne?

Autor:  Niraj [ 21 zář 2007 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tak rada ke štelování volnoběhu žádná ... ? :(

No nic, tak aspoň: platí i u diesla stejně jako u benzínu, že po nastartování studenýho motoru mají být otáčky vyšší (přes 1000) a postupně klesat na těch cca 850?
Já jen, že u mě po nastartování jsou otáčky spíše o kapku nižší než pak po ohřátí. Proto možná mám ty problémy se startováním. Chtělo by to ty "studený" někde asi zvednout.

Autor:  Dolphino [ 21 zář 2007 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Niraj píše:
Tak rada ke štelování volnoběhu žádná ... ? :(

No nic, tak aspoň: platí i u diesla stejně jako u benzínu, že po nastartování studenýho motoru mají být otáčky vyšší (přes 1000) a postupně klesat na těch cca 850?
Já jen, že u mě po nastartování jsou otáčky spíše o kapku nižší než pak po ohřátí. Proto možná mám ty problémy se startováním. Chtělo by to ty "s
tudený" někde asi zvednout.

No vidiš já mam problém opačnej,vopravdu co ford to original. :-D

Autor:  Niraj [ 22 zář 2007 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tak kucíííííí, help s tím štelováním volnoběhu, plíssss.

Kamarád měl problém se startováním jako já - studenej start na 3. válce, než se to rozběhlo. Ale když se při startu přišlápne plyn, tak to naskočí hezky hned na 4. No a bylo to špatným seštelováním toho "studenýho" volnoběhu, co za něj tahá to "sytičový" lanko. Tak bych to potřeboval seštelovat (ale zárověň nerozštelovat zase ten "teplej" volnoběh).

A taky zkontrolovat správnou funkci toho "sytiče"

Poradíte?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/