fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Chcípání při určité teplotě. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=12020 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jiří [ 21 srp 2007 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | Chcípání při určité teplotě. |
Mám takový dotaz. Při nastartování nechce držet volnoběh,ale ne vždy jen při teplotě vody mezi 20°C až 40°C.Když je to pod,nebo nad je vše v pohodě.Když to jakž takž rozjedu,to znamená držet to dost pod plynem tak jak teplota dosáhne 40°C tak to chytne druhý dech a jde cítit zátah.Je možné že to může být čidlo teploty vody pro ŘJ?A že by dávalo nesmyslné hodnoty jen v tomto teplotním rozmezí? |
Autor: | radio [ 01 zář 2007 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, určitě to bude čidlo teploty chladicí kapaliny. Nezapomeň resetovat ř.jednotku. Zdenek |
Autor: | Jiří [ 01 zář 2007 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak čidla jsou OK.Jak teplota vody pro řj tak nasávaného vzduchu.Na diagnostice mi vyběhla chyba 48 spínač volnoběhu jen motory CFI. Zkusil jsem tím dorazem,kterým se šteluje seřízení volnoběhu pootočit o pár otáček a dělá to tu chybu viz víše při nižží teplotě.Tak že asi ladit,zkoušet Nebo zkusím sehnat jinej ten motorek.Třeba to nějak rozchodím,aby to fungovalo bezprobléově. |
Autor: | radio [ 01 zář 2007 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, podívej se ještě na klapku tedy potenciometr škrticí klapky, není náhodou špatně nastavená nebo dokonce vadná ? |
Autor: | Pavel 1.6 [ 02 zář 2007 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tak,už tady řeším dva fordy s vadným potenciometrem-nedrží volnoběh,nebo naopak nejdou otáčky dolů,až po nějaké chvíli. |
Autor: | Jiří [ 02 zář 2007 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Poťák jsem měnil.Je pravda,že je jetej,ale podle měření a diagnostiky by měl být v pohodě.Ten starej mi vyhazuje chybu příliš vysoké napětí.Ten bordel dělá fakt asi ten motorek. Ale jak ho přesně naštelovat. |
Autor: | radio [ 02 zář 2007 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, napětí při zavřené klapce 0,2-1,1 voltů Jeden ontakt na kostru a druhý na ř.jednotku č.47 A zapnutém zapalováni. Měříme na kontaktu č:2 a 3 . Při 100% otevření 0,2-4,7 voltů a postupném otevírání. Při 100% otevření 4,0- 4,8 voltů. Odpor při 0% 150 - 2 000 DHM.postupně otevírat 150 - 5 000 OHM. 100% 3,5 - 5 Kohm Odpojit zástrčku ! Odpor mezi vývody 1 - 2 4K - 5,5Kohm. Zdenek |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |