fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Houpou otáčky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=1222 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 17 pro 2004 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | Houpou otáčky |
Zdravim mám 1,8TD r.v 96 problém je ve volnoběhu. Při volnoběhu mi motor kolísá mezi 900 - 1100 otáčkami někdy i víc a je to stejný i při ohřátém motoru. Vstřiky mám nový tak už nevím. Dík za radu čau |
Autor: | Karel [ 17 pro 2004 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Oddelej tahlo(lanko) co automaticky pridava ,vede nad levej podbeh vedle filtru sani.Jestli udrzi volnobeh bez kolisani.Pri volnobehu mozna uvidis na vstrik. cerpadle jak to lanko taha a tim pridava.Nemas v haji snimac otacek? Ten je napojenej na ridici pocitac a ten podle otacek pres to lanko prida na volnobehu. Promin Psycho ,ale benzin je neco jineho nez diesel.Ja mam problem ze chci snizit volnobeh a nemuzu. |
Autor: | Návštěvník [ 05 led 2005 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | kolisanie otacok |
Ja mam Mondeo 1.8 TD a zacalo mi to nedavno robit tiez, keby si nahodou zistil, co to skutocne bolo, velmi pekne Ta prosim, daj mi vediet na mikom@inmail.sk Mne to zacalo robit po vymene vzduchoveho filtra, ale mozno je to nahoda. Nie som odbornik, ale teoreticky by to podla mna mohol robit aj snimac prietoku vzduchu, ktory je na potrubi od vzduchoveho filtra. Bohuzial, nemam to ako zmerat a kedze mi to robi dost sporadicky, zatial asi nema vyznam s tym chodit po servisoch (ku ktorym mimochodom nemam prilisnu doveru). |
Autor: | Návštěvník [ 05 led 2005 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, mě se tento problém objevil asi před měsícem po výměně oleje, vzduchového a palivového filtru. Někdy jsou otáčky OK a někdy kolísají - projevuje se to taky při jízdě, kdy při přeřazování (nejčastěji na 2 nebo 3) najednou při obvyklém přidání plynu cítím podle zvuku motoru jak jsou otáčky daleko vyšší, občas si i stalo, že jak to zakolísalo tak začal motor jakoby poškubávat. Zatím jsem s tím v servise nebyl. Pokud na to přijdeš dej vědět do tohoto fóra - asi nás bude více, které to bude zajímat Dík. Ford Escort kombi 1.8TD (51kW), 1996, klima |
Autor: | Karel [ 05 led 2005 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Semtam se mi to stavalo taky(ale jen na volnobeh,kdys auto stalo),hlavne v zime.Premyslel jsem o tom a podle me se nekde dostava male mnozstvi vzduchu a tim se snizi otacky ,ale rid.jednotka se to snazi upravit a tak to zvedne ,ale vic nez na volnobeh.A pak to zase hned klesne a tim me to tzv.houpalo otacky. Utah jsem vse, co souvisi s naftou ,hadicema privodu jsem zahybal (protocil) a zatim mam pokoj. Maf senzor(prut.vzduchu) kdys jsem mel spatnej,tak se auto chovalo uplne stejne jako s funkcnim,tim to neni. |
Autor: | spetik [ 18 led 2005 18:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj Fordaci,mel bych dotaz.Po vymene volnobezneho ventilu na 1,8 16V mi zacal delat tento problem.Volnobeh je uz diky bohu v pohode,ale kdyz vyradis z kopce,otacky sice padaji ale najednou se zhoupnou na 1500ot a chvili tam jsou a az pak to spadnou na pozadovanych 900.Nemuzete poradit cim pak by to mohlo byt?Diky |
Autor: | JanRypal [ 18 led 2005 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Známý má u dieselu podobný problém: Když pustím plyn, tak motor sjede hluboko pod normální volnoběžné otáčky. Až tak moc, že se začnou rožínat kontrolky baterky a mazání jako by měl každou chvíli motor chcípnout. Ale nechcípne a vrátí se na normální volnoběh. Je to nepříjemné v tom, že při řazení jde motor pomalej do otáček, a já musim řadit jakoby s meziplynem. Nevíte čím to a jak na to? |
Autor: | Karel [ 18 led 2005 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
JanRypal píše: Známý má u dieselu podobný problém:
Když pustím plyn, tak motor sjede hluboko pod normální volnoběžné otáčky. Až tak moc, že se začnou rožínat kontrolky baterky a mazání jako by měl každou chvíli motor chcípnout. Ale nechcípne a vrátí se na normální volnoběh. Je to nepříjemné v tom, že při řazení jde motor pomalej do otáček, a já musim řadit jakoby s meziplynem. Nevíte čím to a jak na to? A ma nastavenej doraz. sroub na volnobezne otacky? |
Autor: | Návštěvník [ 27 led 2005 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
JanRypal píše: Známý má u dieselu podobný problém:
Když pustím plyn, tak motor sjede hluboko pod normální volnoběžné otáčky. Až tak moc, že se začnou rožínat kontrolky baterky a mazání jako by měl každou chvíli motor chcípnout. Ale nechcípne a vrátí se na normální volnoběh. Je to nepříjemné v tom, že při řazení jde motor pomalej do otáček, a já musim řadit jakoby s meziplynem. Nevíte čím to a jak na to? Obdobný problém mám i u svého auta, akorát že se jedná o benzínový motor. Když nastartuju studený motor, je to OK, při jízdě je to OK, žádné problémy se nevyskytují, ale když vyřadím otačky občas spadnou velmi nízko pod 950 ot./min. ručička zběsile poskakuje, a občas když třeba vyřadím při dojíždění na červenou, tak motor zhasnul úplně (stalo se to zatím třikrát a skutečně vyjímečně) a pak jsou docela problémy s bržděním... Myslel jsem že by to mohlo bejt kabelama od svíček, tak jsem je vyměnil, řekl bych že se to zlepšilo při první zkušební projížďce (dnes), ale stejně když si tak brnknu nohou o plyn, tak při klesání ručičky otáčkoměru se pokaždé lehce propadne (a na kratší dobu) pod stanovenou mez. Nikdy před tím jsem tenhle problém neměl, takže jsem ještě ani netočil se šroubkem dorazu, stále je ještě zalitý tím "špuntem" volnoběžný ventil jsem vyčistil... ale ale závadu to zjevně nevyřešilo. Trochu mám obavy o vstřikovače, protože když je motor teplý a zrovna se nepropadaj otáčky a jde kultivovaně, tak jsem vstřikovače slyšet i přes zavřenou kapotu. Věděl by někdo kde by mohl být problém ??? |
Autor: | Maskot [ 12 bře 2005 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | Stejny problem |
Take mi posledni dobou kolisaji volnobezne otacky.Tim lankem to vsak tutove neni to se ani nehne,a otacky kolisaji stejne.Jinak motor normalne startuje dobre a na vykonu se neprojevuje zevne take nic jineho.Zrejme nezbyva nez se s tim smirit dokud neco nelehne uplne |
Autor: | Maskot [ 11 čer 2005 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak uz to doslo tak daleko ze jsem zacal hledat co s tim.A vypada to neuveritelne,problem zmizel,jedine na co jsem prisel bylo predehrivani nafty.Po uvedeni do provozu problemy s volnobehem nulove,vse jak ma byt.Nevim jestli to je nahoda nebo to opraavdu bylo tim,ale musim to zaklepat uz par dni je klid.Snad to tak bude i dal.A moyna to nekomu pomuze take. |
Autor: | komak [ 30 čer 2006 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | Už to mám .. |
u mňa húpanie otáčok spôsobovala mierne poškodená membrána v pumpičke na palivovom filtri (diesel). Keď som menil palivový filter, tak odišla úplne a po jej oprave to šlape ako hodinky. |
Autor: | mrazik [ 04 črc 2006 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud blbne volnoběh, tak je to známé kolečko - vyčistit volnoběžný ventil, škrtící klapku, proměřit čidla teploty vody, vzduchu a hlavně čidla škrtící klapky. Také se tu píše i o ventilu u ekologie, která je u výfuku. |
Autor: | onysx [ 07 črc 2006 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Řeším ted dá se říct stejný problém.Začal lítat volnoběh od 850 do 2000,ale jen občas.Ted jsem zjistil,že prdla hadička odvětrávání klikovky tak jsem ji hned vymněnil s tím,že bude vše ok,ale prd.Před tou výmněnou lítaly otáčky od 450 do 3000 a bylo jedno jestli teplej nebo studenej,ale motor se choval při jízdě divně.Zůstával jako by na plynu a mohl jsem jezdit s nohou uplně mimo.Při řazení když jsem vyšlápl spojku tak otáčky vyletěli ke 3500 a hned spadli do normálu.No ale spíš relativního-tak na 1000.To si člověk přijde jak uplnej idiot kterej neumí jezdit.Sjezdil jsem tady snad všechny opravny ale nikde nedokázali říct co to je.Ted když jsem vyměnil onu hadičku(330,-kč) a pročistil škrtící klapku-teda myslím že to je ono-a pro jistotu resetoval řj. to udělá občas taky ale už to není tak hrozný.Oáčky ted sedí tak na 900,ale po prvním startu motor zhasne!?Chystám se na volnoběžný ventyl tak uvidím.Ve fordu mě odpojil na zkoušku nějakej snímač otáček,ale beze změn.Ještě řeším termostat kdy se jen občas dostane rafička na R a většinu času je max.na O.Pokud máte někdo podobnou skušenost tak prosím napište. |
Autor: | Kashak [ 30 led 2007 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohl by mi někdo nafotit a vysvetlit jak vypadý a kde najdu toto? volnoběžný ventil, škrtící klapku, čidlo teploty vody a vzduchu a čidla škrtící klapky,díky za odpovědi kolisa mě volnoběh od asi 500 do 1000 jen někdy spiš když se motor zahřeje, taky mám pocit že při nastartování třeba po noci když je auto venku na mraze mi ze začátku drzí motor vysoko otáčky asi tak první dva kilometry mi todrží motor na 1500 otáčkách, poraďte mi někdo, díky! jediný co mě napadlo nemuřu mět špinavej vzduchovej filtr?(mam tam sportovní) a myslím že ten se ma po 10 000 km čistit a nevim jestli jsem to už nepřetáhl, díky ale za případné rady... |
Autor: | Wizzy [ 31 led 2007 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přijeď v neděli s autem (záměrně píšu s autem, ne s tou autosugescí) k UH a proberem to |
Autor: | Kashak [ 31 led 2007 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem zjistil že je to to samý jako kdyzž vypojím čidlo nasavanýho vzduch, co taková kravinka stojí nová? nebo nemuže mi to někdo pujčit na zkoušku? |
Autor: | mrJekill [ 27 úno 2007 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se zhoupne volnoběh zase jen když musím prudce zabrzdit.Když opravdu prudce zabrzdím asi třikrát se zhoupnou otáčky v rozsahu cca 200ot/min. Sice to není nic dramatickýho,ale já prostě takovýhle věci NESNÁŠÍM. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |