fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Otáčky 3000-4000 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=12617 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jacho6380 [ 23 zář 2007 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | Otáčky 3000-4000 |
Nazdar, mám takýto problém. Pri normálnom volnobehu (je jadno či je motor studený alebo teplý) mi hocikedy vyskočia otáčky na 3000 až 4000 a držia sa v takýchto otáčkach. Spraví mi to aj počas jazdy!!! Niekedy klesnú same a niekedy musím vypnúť a hneď zapnúť klúč alebo pridať ešte viac plynu sai tak na 4200 a potom idú dole ale klesajú pomaly. Vie mi niekto poradiť prosím... Som z toho hotový |
Autor: | Puhla [ 23 zář 2007 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dělalo mě to něco podobnýho a po výměně všeho možnýho to nakonec byly váhy vzduchu, ale jak už někdo napsal u forda závisí všecho se vším. |
Autor: | Jarošu [ 23 zář 2007 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je tady toho popsáno mraky stačí to tu jen trochu pročíst a hledat. jinak bych začal vyištěním škrtící klapky a volnob. ventilu. je to nejčastější a hlavně zadara |
Autor: | wwollff [ 23 zář 2007 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
volnoběžný ventil |
Autor: | Wizzy [ 23 zář 2007 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo nějaká netěsnost v sání - díra v hadici odvětrávání klikovky a podobně |
Autor: | onysx [ 24 zář 2007 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
No začal bych tou hadičkou odv.klikovky a potom voln.ventyl +škr.klapka.To je prostě klasickej lék na tohle.Ještě že už to mám za sebou a zase běhá jako srnka. |
Autor: | jacho6380 [ 24 zář 2007 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dakujem za odpovede, Volnlbezny ventil a skrtiaca klapka mi nerobia problemy najst a vycistit, ale kde mam hladat to odvetravanie klukovky??? |
Autor: | Jiří [ 24 zář 2007 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
jacho6380 píše: Dakujem za odpovede, Volnlbezny ventil a skrtiaca klapka mi nerobia problemy najst a vycistit, ale kde mam hladat to odvetravanie klukovky???
Je to téma jako prase v sekci Potřebuji radu,pomoc. http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 37&start=0 |
Autor: | jacho6380 [ 25 zář 2007 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravim vsetkych, tak som spravil vsetko co ste mi radili, vycistil som volnobezny ventil, ventil na odvetravanie klukovky, skrtiaca klapka OK, resetoval som RJ a po nastartovani mi otacky skocili na 3000 chvilu sa drzali, potom kleski na 1500 a ostali tak, Po opetovnom nastartovani to iste. Nemoze to byt tym ze som to vsetko vystriekal KOKTOR-om??? Dostane sa to do normalu alebo som tam nieco pojebkal??? Bol som sa s tym aj previezt a stale na tych 1500. Ked pridam plyn tak ostanu na 3000 a potom klesnu a spomynanych 1500 o drzia sa. Toto mi nerobilo ana pred tymito zakrokmi. Pekne mi drzali plynuly volnobeh 900 |
Autor: | jacho6380 [ 26 zář 2007 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak so prisiel na to co to robi! Hned za vzduchovym filtrom na hadici ktora vedie k skrtiacej klapke je nejaka krabicka do ktorej idu 4 kable. Myslim ze je to zmiesavac vzduchu alebo nieco podobne. Ked je zapnuty tak su prilis vysoke otacky. PO nastartovani 3000 a potom klesnu na 1500. Ked tie kable odúojim tak klesnu na 900 ale zase sa to dusi. Vie mi niekto poradit??? Mam to kupit nove? |
Autor: | onysx [ 26 zář 2007 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže asi takhle.Ta krabička na té hadici patří k váze vzduchu jestli se nepletu.Skus sehnat od někoho prokazatelně dobrou a přehoď to.Kupovat novou znamená 4000,-fuč.Ta hadička odvětrávání klikovky je gumová a dost blbě umístěná.V poslední části má dost ostrej ohyb a tam ztyří a pak si přisává falešnej vzduch.Když tomu přidáš tak to jakoby syčí zezadu pod škr.klapkou.Já když vyčistil ventyl a klapku,udělal reset a potom nastartoval tak držel 1800 a pomalu si sedl na +-1000.Potom zvýšenej na 1200 asi 3 minuty a pak jízda v různejch režimech.Ale byl klid.Ta hadička stojí asi 300,- a docela to pomohlo.Nakonec novej ventyl a je klid ůplně. |
Autor: | jacho6380 [ 26 zář 2007 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta hadicka je OK a ten ventil tiez. Nemoze to byt tym ze som tu vahu vzduchu vcera nastriekal Kontorom, nedostal sa niekde kde nemal a nerobi tam zle? Lebo pred tym v pohode |
Autor: | onysx [ 27 zář 2007 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to ti nepotvrdím,ale fakt je že šéf si prostříkl kontakty u světel na 306 pažoutovi silikoňákem a pak mu nic nesvítilo.Tak to odmasti a prostříkni kontaktolem.Potom jedině snad dráty od té váhy a nebo ještě čidlo otáček.Zkus vypojit a uvidíš.Nic jiného mě už nenapadá. |
Autor: | onysx [ 27 zář 2007 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nečistil jsi vnitřek té váhy jak jsou ty vlákna?Vnitřek nečistit bo stačí málo a váha je v pr... a sní i kupa peněz. |
Autor: | M. [ 27 zář 2007 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně taky pomohlo vyčištění voln. ventilu, ale stejně jednou za cca 500km mi zůstanou otáčky viset na 3000. Pomůže jen vypnutí a zapnutí. Poraďte mi, kde najdui tu hadičku k odvětrávání klik. hřídele? To je někde vzadu nad volnob. ventilem, jak vede to sání ke klapce? |
Autor: | jacho6380 [ 27 zář 2007 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
onysx píše: No to ti nepotvrdím,ale fakt je že šéf si prostříkl kontakty u světel na 306 pažoutovi silikoňákem a pak mu nic nesvítilo.Tak to odmasti a prostříkni kontaktolem.Potom jedině snad dráty od té váhy a nebo ještě čidlo otáček.Zkus vypojit a uvidíš.Nic jiného mě už nenapadá.
Cidlo otacek??? |
Autor: | jacho6380 [ 27 zář 2007 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
onysx píše: A nečistil jsi vnitřek té váhy jak jsou ty vlákna?Vnitřek nečistit bo stačí málo a váha je v pr... a sní i kupa peněz.
VAha vzduchu je OK, skusali sme tam druhu a to iste. Kamarat mechanik mi povedal ze ked odpojis MAF a otacky ostanu v normale, potom je na 100% vadny volnobezny ventil |
Autor: | onysx [ 27 zář 2007 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to mě říkal maník ve fordu když mě haproval volnoběh a ferda jel jak s tempomatem.A jinej maník co dělá auta mě to říkal v souvislosti s cukáním při jízdě.Jemu to dělalo na orionu.Jinak už fakt nevím co by to mohlo bejt.A co diagnostika? |
Autor: | jacho6380 [ 27 zář 2007 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
onysx píše: No to mě říkal maník ve fordu když mě haproval volnoběh a ferda jel jak s tempomatem.A jinej maník co dělá auta mě to říkal v souvislosti s cukáním při jízdě.Jemu to dělalo na orionu.Jinak už fakt nevím co by to mohlo bejt.A co diagnostika? Tu na Slovensku vo Forde v Bratislave by ma asi poslali s prepacenim do ri**, su velmi ochotny , raz mi na moju otazku ci sa da automat prestavat na manual odpovedali ze to nieje mozne!!! Prerobil som si to sam. Takze diagnostika-neviem!!!
|
Autor: | onysx [ 28 zář 2007 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
No to mě taky tady radily kde co a nakonec jsem si poradil sám.Nemusí to bejt přeci ford servis.Stačí se jen optat jinde jestli to zvládnou.Stejně by ti ve fordu udělali jen základní diagnostiku a jen by ti řekli že je bohatá nebo chudá směs a podobně.No a následně za další kupu peněz by hledali co to vlastně způsobuje.Spousta lidí už z toho byla znechucená a jen pár je spokojeno s autoryzovanejma servisama. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |