fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
rada na fiestu? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=13076 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vasik [ 21 říj 2007 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | rada na fiestu? |
nazdarek lidi,potreboval bych poradit-mam fiestu 1.1 a zacalo mi neco zlobit-pri nastartovani mi to vylitne tak na 3000ot/min a tak po pul minute to spadne na normal-to sami se deje pri razeni.nevite cim by to mohlo byt? |
Autor: | Homer [ 22 říj 2007 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může to bejt spousta věcí. Zkusil bych se podívat na krokovej motorek volnoběhu. Může se přidírat a proto by to mohlo padat pomalejc z otáček. |
Autor: | vasik [ 22 říj 2007 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
krokovej motorek-to myslis takovej valecek co je v tom ten malinkej pist co ma proti sobe kladivko?jsem mechanik antitalent:-))tam jsem videl problem ze se nevracel,a kdyz jo tak se sekal.ale nevim jestli to nemuze byt zapriceneny necim dalsim-lambdou nebo tak,myslis ze by to stacilo prostrikat treba WDckem?a jeste neco, nez mi to zacalo delat,tak jsem prolit takovou vetsi louzi a mel jsem vodu v hadicce co vede od filtru do olejovyho vicka, zacalo se mi hrozne hulit a tect voda z vyfuku-a to dela porad,a hlavu i tesneni jsou ok |
Autor: | Homer [ 25 říj 2007 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
vasik píše: krokovej motorek-to myslis takovej valecek co je v tom ten malinkej pist co ma proti sobe kladivko?
Tak to je přesně ten motorek. Jinak tem motorek když funguje, tak to může vypadat, jako když se seká, ale prostříknutím nic nezkazíš. Nejlíp to je vidět, když sundáš filtr vzduchu a na běžícím motoru přidáš rukou plyn. Pístek by měl zajet a když plyn "ubereš" a padají otáčky, tak pístek vyjede a pulsováním dorovná otáčky na volnoběžný. K druhýmu dotazu. Ta hadička je jenom odvětrání prostoru ventilů. Teoreticky by ta voda neměla nic udělat. A ta voda z vejfuku bude nejspíš kondenzát.Už je přece jenom chladno. |
Autor: | vasik [ 27 říj 2007 15:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo tak to byl jen ten moturek,stacilo prostrikat,rozhejbat,a vse funguje jak ma,diky za radu |
Autor: | Homer [ 28 říj 2007 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud můžu, rád pomůžu. |
Autor: | Eskláda [ 09 lis 2007 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
pánové sory že lezu do debaty ale mám něco podobného za problém.. nastartuji ale volnoběh je opravdu na malej otáčkách až bych řekl že nachcipnutí,musím mu trochu šlapnout,když si hrahu s plynem chytne se to a běží to normálně.. pak se to ale opakuje,čím je motor teplejší tím je to lepší.. je to fiesta 1.1 |
Autor: | Homer [ 10 lis 2007 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus si proměřit potenciometr. přesně tohle mi dělala Fiesta, když mi odešel potenciometr. Studený to nechtělo držet volnoběh a čím to bylo teplejší, tím vyšší volnoběch to drželo. Nejčastější závada totiž je, že se ti odloupne kousek uhlíku ze začátku dráhy potenciometru. |
Autor: | Eskláda [ 11 lis 2007 01:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Homer píše: zkus si proměřit potenciometr. přesně tohle mi dělala Fiesta, když mi odešel potenciometr. Studený to nechtělo držet volnoběh a čím to bylo teplejší, tím vyšší volnoběch to drželo. Nejčastější závada totiž je, že se ti odloupne kousek uhlíku ze začátku dráhy potenciometru.
díky moc za radu a zkus to vysvětlit mě-co nerozumim motoru,,kde to mám hledat?? zvladnu to?? |
Autor: | Homer [ 12 lis 2007 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi by jsi to mohl zvládnout. Potenciometr je pod filtrem sání na levý straně (po směru jízdy). Je to takovej malej červenej nebo černej placatej nesmysl do kterýho vedou tři kablíky. Je přišroubovanej dvouma 5-kama šroubkama. Až to budeš mít venku, tak to ohmetrem změříš. Pokud bude v háji, tak je špatný. Novej u Forda jsem kupoval za 4000.- kč. V druhovýrobě příjde na 5500.- !!!! Takže je lepší zkoušet vrakoviště, ale tam to bejvá hodně vybraný. A nebo zkusit Angliho. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |