Mně to dělaly svíčky (svíčka?) cca 1500 km po výměně. Nevím, zda příčinou nebylo, že jsem nevyměnil i kabely, protože po jejich výměně za nové to aspoň necukalo, ale vůbec to netáhlo. Pokud jsem to nerozjel aspoň na 80km/h a v tý rychlosti to nedržel, nedalo se s tím jet.
Prostě to auto bylo hrozně prkenné, nešlo vůbec za plynem. V servisu mi řekli, že to dělaly svíčky, že motor nešel "odspoda". Nevím, kolik jich vyměnili (byly v záruce), ale nyní to jede tak, jak má. Jo, a byly to Motorcraft Platinum AYFS 22 F1.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|