fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 17 kvě 2024 07:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: hrozna spotreba a cukani
PříspěvekNapsal: 23 led 2005 20:38 
mam ford escort 1.4i r.v.91.mam ale prisernou spotrebu-dalka 9l a mesto 11l..............hruza na mrchu ktera poradne nejede.take je divne,ze nekdy motor tocim bezproblemu a to az za sedm tisic-divny...a nekdy zase nejde poradne do otacek a skube.cim to.diky :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2005 21:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Točíš tenhle motor za 7K? To jsi frajer. Měl jsem podobné problémy a vyměnil jsem termostat ( ale taky mi to vubec netopilo ) a výměna kabelů ( jeden z nich blbě seděl na svíčce ). Asi to nebude přesně tvůj případ, ale kdyby náhodou...

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2005 08:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Mně to dělaly svíčky (svíčka?) cca 1500 km po výměně. Nevím, zda příčinou nebylo, že jsem nevyměnil i kabely, protože po jejich výměně za nové to aspoň necukalo, ale vůbec to netáhlo. Pokud jsem to nerozjel aspoň na 80km/h a v tý rychlosti to nedržel, nedalo se s tím jet.
Prostě to auto bylo hrozně prkenné, nešlo vůbec za plynem. V servisu mi řekli, že to dělaly svíčky, že motor nešel "odspoda". Nevím, kolik jich vyměnili (byly v záruce), ale nyní to jede tak, jak má. Jo, a byly to Motorcraft Platinum AYFS 22 F1.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2005 08:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ještě jsem zapomněl dodat, že chvílemi jsem měl pocit, že to jede normálně, ale byly to jen takové krátké světlé chvíle. Zajímavé na tom je, že jsem s takto divně šlapajícím motorem ujel aspoň 400 km (závada se postupně stupňovala) a spotřeba mi vyšla jen cca 8.1 l/100 km.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2005 09:30 
Offline
Nováček

Registrován: 10 led 2005 08:52
Příspěvky: 13
Takový problem s líným motorem jsem měl taky a vyměnil jsem benzínový filtr a vše bylo ok ale spotřebu mam taky vysokou u 1.4 na popojíšťkách kolem 11l./100km. jo a ještě jsem měl prošlehnutý kabeli ke svíčkám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 09:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Taky mi nešel motor za plynem a to jako, že vůbec. Nakonec to ještě občas cuklo a divočel tomu volnoběh...v zimě. V létě jsem vyměnil palivový filtr..chvíli to bylo OK, ale stejně to moc netáhlo. Teď jsem nedávno vyměnil snímač polohy škrtící klapky a je to dobrý..ale žere to steně hrozně.. No ještě uvidím, jezdím hodně po Praze a krátký tratě..
Jinak takovej tip, skus, co Ti to udělá, když odpojíš ten potenciometr na škrtící klapce..mě to šlo hned líp vytáčet... tak jsem ho po delším laborování vyměnil za fungl.
Jinak tohle auto je živý, když v tom jedu sám, maximálně ve dvou:o))

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 20:30 
je jasny,ze ten motor netocim za 7 tisic,jen kdyz uz sem mel prost nervy na to cukani tak sem mu slapl a kdyz se chytnul tak najednou cumim a rucicka otackomeru uz byla za sedma tacama.......ma ten ford vubec omezovac........jinak kabely mam nove,svicky a dnes i filtr.dnes zatim docela jako jel a ani neskubl.tak to treba bude ok.jeste premyslim o nakym potenciometru-pry tam nekde je a muze to delat,nebo jestli to ma lambdu-jeste sem se nedival,tak nevim,ale bejvala 1.3i ju mela.tak by to mohlo byt lambdou i ta spotreba.vzdyt to neni normalni,ja mel nedavno citroen xm 3.0 v6 a s tim sem dalky jezdil do 9l a mesto 11l-nekdy ale i 15l ale to uz byla jizda...................................................................... zatim a dik moc..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 21:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Ten potenciometr je u škrtící klapky, kde zaznamenává polohu plynu. Tohle právě Zdechlina měnil.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 21:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
No já nevím ale tyhle auta už mají přece otáčky elektronicky omezené, nebo ne? Nezkoušel sem sice ještě na kolik, ale počítám že víc jak 6500 mi to nepovolí i kdybych ten motor strhal.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2005 12:50 
tak jsem odpojil to cidlo u skrtici klapky a kdyz sem nastartoval,tak okamzite vylitly otacky asi na 4tisice ale po chvilicce padly na 1000.ale neslo to vubec turovat,normalne se to dusilo.uz nevim co s tim nechce se mi do ty popelnice ktera vubec nejede a spotrebu ma jak 3.0 v6...vrazet uz dalsi penize.ted to dela stale vic a vic,nekdy jde tocit normalne a jindy sotva do 3000,proste kdyz dam plnej plyn tak jen skube a vubec netahne,kdyz plyn uberu tak jede.co mam jeste zkusit,benzinovej filtr,nebo naky cidlo...........diky mooooooc


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2005 19:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
POkud ti při prudkým šlápnutí na plyn auto skoro zdechne a motor se zaklepe, tak zkoukni svíčky a kabely. Opticky i elektricky.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 08:49 
Zkus odpojit lambda sondu a kousek to projeď pokud se to srovná je to ona měl jsem podobný problém v době kdy mi blbla chvíli šla a chvíli se blokovala v pozici chudá směs, měnil jsem svíčky, kabely palivový filtr a nakonec to byla sonda. jo na testu mí nic nezjistili tam asi zrovna šla až u mechanika u zástupce Bosch který mi sondu přeměřil zvlášť zjistil že se seká.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2005 00:04 
Taky typuju lambdu.... :lol:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz