fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zhorsene starty-volnobeh
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 20:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
Z niceho nic to zacalo a cim dal casteji se mi stava ze po nastartovani okamzite spadnou otacky a chcipne to,zatim se mi teda nestalo ze bych nenahodil pozdeji nez na podruhe. Ale vysledoval jsem,ze kdyz zapnu klicek do druhe polohy,naskoci cerpadlo a pokud ihned potom nenastartuju,tak to po nastartovani pokazde chcipne. Jinak auto obcas pri volnobehu lehounce cuka. Volnobezny ventil sem vycistil. Kde je zrada?

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 06:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Změřil bych kompresní tlaky, vypadá to na podpálené ventily, tedy nízký tlak v některém s válců, nebo i několika válcích.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 10:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
tlaky byly nedavno mereny a v poho.

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 12:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jestli byly tlaky změřeny a jsou OK, pak je otázka jestli byly změřeny dobře. Většinou se to takhle chová při špatných kompresních tlacích. Může to také dělat ventil volného chodu. Buď nefunguje, nebo nedostává správné impulsy z ŘJ. Ale to trhání na volný chod by pak spíš ukazovalo na špatné svíčky nebo kabely.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2007 11:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Připojuji se k problému. U mne chování stejné, jak píše Fíkus, až na to trhání při volnoběhu. A dělá mi to jen při startování (hodně) studeného motoru. Pokud pak startuji kdykoli tak během 24 hod, tak je to v pohodě. Mám podezření na volnoběžný ventil. Dneska bylo u nás -5st a potřeboval jsem přeparkovat auto. Nastartoval jsem takřka na drc. Motor vyběhnul na cca 2200ot., chvilku tam pobyl a pomalu slézal na "zahřívacích" 1200ot., kde by měl zůstat. Bohužel pokračoval dolu až chcípnul. Po druhém nastartování běžel správně, tak jsem ho nechal z "výzkumných" důvodů chvilku bublat a za chvíli se začal volnoběh houpat mezi 1000-1400ot až najednou chcípnul znova. Po třetím nastartování jsem odjel... Jinak to chcípání po prvním nastartování je zajímavé. Když padají otáčky, tak se motor ani moc nedusí, ani není snaha volnob. ventilu motor v otáčkách podržet. V podstatě když spadnou k 500ot., tak se motor ihned vypne, jako kdybych otočil klíčkem. Začalo to dělat až po výměně oleje (i když to může být jen shoda náhod, protože zhruba v tu dobu u nás klesly teploty pod 10st.). Olej by měl být stejné specifikace jako ten předešlý, čili 5W30 (Texaco Havoline), akorát je cca 3mm nad rysku... Asi nechám ten volnoběžňák vyčistit. Zatím jsem prostříkal konektory všech "zúčastněných" čidel a regulačních prvků kontoxem, tak uvidím...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz