fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 úno 2009 15:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Mozno to niekomu pomoze ako som riesil padanie otacok pod 500 a tendenciu zhasnutia motora na agregate 1,4 F4B.KEd to zacalo padat,skusal som podla fora cistenie IAB,dalej na rady z fora cistenie klapky,odlucovaca olejovych par-F4B nema ventil odvetravania,teda aspon som ho nenasiel,prezriet celistvost hadic,odpojit maf,lambdu,odtrh na 1mm,nakoniec "odborny" znackovy ford servis,kde do toho popozerali,vzali peniaze za diagnostiku
/obycajna diagnostika to nevezme,inac zapojene piny v obd a nie som taky sikovny ako na "novsich" zasuvkach vyblikat diagnostiku cez led-da sa to?Cosi som cital pri teme diagnostika/
a nic mudreho som sa nedozvedel.
Dalej som skusal co s tym spravi VSS,ale malo kde vedia o co ide v predajniach.
Naozaj som to netypoval na IAB,pretoze kazdy povacsine pise ze IAB moze len za vysoke otacky a ked som to odpojil tak to zhaslo motor ako ma / zase ked som ciatl na fore niekomu to vypne motor,niekomu nie/
V etzoldovy je na v clanku o zhasinani motora - skontrolujte palivovy filter,tlak paliva atd,len nic o tom ze V ventil sposobi padanie otacok.
Na fore bolo aj to,ze to moze byt chytanie falosneho vzduchu posilovacom riadenia a kadeco este,volnobeh je fakt choroba fordov a pobavilo ma heslo roka 2009 tu niekde - ford s tebou vy...be,alebo ze fordom tam autobusom spat. Stale ma odradzala cena za IAB
v porovnani s tym,ze niekto predava escosrt za 999kc a ventil je polska
replika za 3500 a podla prejavu chyby a co som sa docital,tak by to nemalo byt v tom IAB.Nakoniec som sa predsa rozhodol kupit novy,nastastie to pomohlo a otacky drzia ako treba.Stale vsak neviem ci to ma regulovat cvak cvak,alebo pulzne trrrrrrrr,jeden vravi tak,druhy inac-mechanici podotykam.Drzim palce vsetkym co riesia nas nestastny volnobeh o ktorom sa uz tolko popisalo a naozaj neberte pouzivane IAB,moze ist,ale elektromagnet moze byt uz slaby a bude to robit neplechu.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz