fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
volnobeh - 1.8D http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=14341 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jviskup [ 25 pro 2007 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | volnobeh - 1.8D |
Nazdar - mal som problemy s vyfukom a v servise mi zmenili otacky motora trocha vysie ... nechcem riesit pre co Very Happy .... a chcem to dat uz nazat - kedze je uz vyfuk O.K. Neviete kolko otaciek ma mat 1.8D motor v neutrali - ked auto stoji ? DAKUJEEEM za co najrychlejsie odpovede .... dik dik Embarassed |
Autor: | maryndj [ 31 pro 2007 00:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
caw no mne bezi na 800 a tak by to vraj malo byt:) |
Autor: | Návštěvník [ 31 pro 2007 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
takze volnobeh by mal bit 850. min volnobezne otacky 800 max volnobezne otacky 950 |
Autor: | jviskup [ 01 led 2008 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | dik |
DAKUJEM |
Autor: | haromax [ 21 dub 2008 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebudu začínat nový thread ,ale dnes jsem byl emisích a zjistili , že otáčky na volnoběhu mi dost lítají nahoru dolu mám TD 66kw otázkou je po čem jít v čem může být problém dík za tipy |
Autor: | odletelo [ 28 dub 2008 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechtěl jsem zakládat nové téma o volnoběhu 1.8D tak to napíšu sem. Můj problém je, že mi pořád klesá volnoběh mám 1.8D s čerpadlem Bosh a nemám otáčkoměr. Zahřátý motor se mi dost klepal tak jsem přidal na dorazovým šroubku (samozřejmě jsem ho dost utáhl) a chod motoru se výrazně zlepšil, po cca týdnu můžu dorazovým šroubkem opět točit protože zase klesl volnoběh. Rozvody sedí na značky akorát co vím tak mám malý vůle ventilů. Může mít ventilová vůle vliv na chod motoru nebo to bude zanedbatelný? dík |
Autor: | Walker [ 29 dub 2008 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
největší vliv na kolísání volnoběhu má systém zvýšeného volnoběhu při studeným motoru...to krátký táhlo zezadu na čerpadle co vede do takovýho válečku...to je tzv. waxstat, to může dělat problémy s nízkými otáčkami hlavně při zahřátým motoru...u studenýho motoru je zasunutý to táhlo, ohřevem přes topný tělísko co má uvnitř a taky teplotou od motoru se vysouvá...krok je tuším 4-5 mm.... |
Autor: | odletelo [ 29 dub 2008 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vím co máš na mysli. Při studeným motoru mi funguje správně, trošku přidá volnoběh. Schválně ho odpojím od napájení a budu pozorovat volnoběh |
Autor: | Floki [ 30 dub 2008 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Malá vůle na ventilech způsobí že bude motor hlučnější a časem ho zkurvíš :-d |
Autor: | odletelo [ 01 kvě 2008 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem jezdil s odpojeným "ventilem volnoběžných otáček za studena" a žádný rozdíl nebyl, volnoběh pořád stejný. Ještě jsem koukal na čerpadlo a je tam ještě jeden "ventil studeného startu" když jsem ho odpojil tak se nic nedělo, dá se nějak ověřit jeho funkčnost? |
Autor: | Walker [ 01 kvě 2008 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když to má starty dobrý a přidá si za studena, tak to zřejmě chodí správně...tvůj problém bude jinde...jen tak mě napadá, špatnej filtr nafty, nebo zavdušnění(to se projeví delším startováním než to natáhne naftu) nějaká chybka kolem EGR okruhu....těch možností je spousta a naslepo se to blbě určuje... |
Autor: | odletelo [ 01 kvě 2008 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Delší starty mám, protože nemám tlaky (pohybujou se okolo 15...). O víkendu mrknu na egr a vyčistím ho. Nemohlo by to být zpětným odvodem nafty kdyby byl přicpaný? |
Autor: | Walker [ 01 kvě 2008 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
To si nemyslím....zpatečka není žádný občasný kapátko, čerpadlo nasává a přefiltrovává zhruba desetinásobek toho co jde do vstřiků....takže je ve zpátečce slušnej odtok...a jestli máš tlaky opravdu na 15ti barech, tak bych se nějakejch odlišností od normálu moc nebál, protože s těmahle tlakama to nikdy žádnej zázrak nebude....je otázkou zda nejsou kvůli vyběhanýmu spodku nebo vršku (ventily)... |
Autor: | odletelo [ 02 kvě 2008 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem vyčistil sání s EGR ventilem. Sání bylo pěkně zadělaný a EGR byl zaslepený asi někdo přede mnou si hrál. Tak jsem ho nezaslepoval a když jsem udělal zkušební jízdu tak to pekelně kouřilo. Asi znovu zaslepím EGR... Volnoběh uvidíme zítra až to pořádně protáhnu. |
Autor: | odletelo [ 16 kvě 2008 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Seřídil jsem ventily a ubral jsem volnoběh, vevnitř skřípou plasty, ale docela to jde. Celá závada vibrování motoru bude v čerpadle bud je blbě nastavený nebo je vydřený a taky vstřiky. Jinak k těm tlakům spodek si myslím, že je v pohodě a někde to fouká kolem hlavy a taky kolem vodítek ventilů. |
Autor: | Micko [ 19 led 2009 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, nechci zakládat nové téma tak sorry - koupil jsem 1.6D a přijde mi že má poněkud zvláštní volnoběh - otáčky nevím, měřák ještě nemám, ale od ucha poměrně vysoký a hlavně to jede na volnoběh i na 3 do mírného kopce, 4 už klepe, ale po rovině i na 5. Je to normální? Né že bych si na to stěžoval, jen mi to přijde zajímavý a nevím ejstli to třeba ubytečně moc na volnoběh nežere ) tak se mi smějte, ale za komentáře budu rád ) |
Autor: | pista1 [ 19 led 2009 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty jsem u oriona 86 po koupi taky seřizoval, byly na mě až moc vysoký. Seřizujou se dorazovým šroubem vahadla na čerpadle co je blíž k bloku motoru. Chce si stím pohrát a ladit až když je motor opravdu teplej. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |