fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 21:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Z vysokých otáček chcípne
PříspěvekNapsal: 05 bře 2008 17:24 
Offline
Nováček

Registrován: 28 lis 2005 21:35
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha
čau lidi, mám escorta r.v.98, a nedávno mi začal padat volnoběh. Chod motoru je naprosto v pořádku. Když jedu nad 1500 otáček a sešlápnu spojku, tak se mi volnoběh propadne pod normál. Když jdou otáčky z 3500 a více tak na volnoběh klesnou cca k 300 a někdy i chcípne. Děje se to při studeným i zahřátym motoru. Jindy zase zůstavaj otáčky vyset na 3000 a pak teprve klesnou. Ventil volnoběhu je cca 5 měsíců starý.
Pročítám to tady už 2 dny a nic podobného jsem nenašel. Neví někdo čím by to mohlo být??? Já osobně mám podezření na nějakou podtlakovou hadičku, ale ty jsem kontroloval a zdají se být v pořádku.
Chtěl jsem udělat diagnostiku, ale nmám tam ten konektor na vyblikání. Ale při odpojování různých čidel a senzorů se to chovalo pořád stejně.

Escort 1,6 16V, 75000km,.

Díky za jakýkoliv smysluplný nápad.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2008 20:51 
Offline
Nováček

Registrován: 22 kvě 2007 12:51
Příspěvky: 12
Bydliště: Plzen
Zdar, tak ja mam to same, taky kdyz to seslapnu, tak to po seslapnuti spojky chce chcipnout. Po startu mi to otacky taky drzet nechce, mam z toho uz celkem nervy. Bohuzel nevim cim to je, tak prosim nekdo poradte.

_________________
Escort 1,6 EFI 77kW rv91., trochu predelan vzhledove na RS, sportovni filtrik, rezonator, ladak, spoilery, sedacky RS, sportovni volant, woofrik, kola RS, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2008 08:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Možná, zkus se podívat na hadici od ventilu odvětrávání klikové skříně - zda není někde naprasklá, nebo na samotný ventil, zda nějak nedrhne.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz