fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
má eskorta 1,8i a občaš se mi stane,že zůstanou viset ... http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=1637 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 16 úno 2005 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | má eskorta 1,8i a občaš se mi stane,že zůstanou viset ... |
Zdravím,mám eskorta 1,8i a občas se mi stane že zůstanou viset otáčky na 2500-3500ích.Vím ,že už se toho hodně napsalo o volnoběžném ventilu,ALE NEMŮŽE TO BÝT NĚČÍM JINÝM?Napadlo mě jestli to nemůže dělat plynové lanko,protože když jsem jel posledně a mel jsem zařazenou rychlost a sundal jsem nohu z pedálu,tak otáčky zůstaly viset na 1800-1900ích a auto si jelo jako by mělo tempomat |
Autor: | Bendy&Macíček [ 16 úno 2005 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se to stalo taky a než sem to začal řešit, provedl jsem výměnu svíček a je to OK, ale jestli to mělo souvislost |
Autor: | futura [ 16 úno 2005 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Plynovy lanko to sice delat muze, ale je to dost nepravdepodobny, konecne kouknout na to muzes hodne lehce. Tech pricin muze bejt fakt vic, ale vetsinou je to opravdu ten ventil, kdyz ho vycistis, nic se nestane, urco nebyl od vyroby cistenej. Pred novym nastartovanim bych doporucil reset RJ, at se nauci novy hodnoty. Kdyby tohle nepomohlo , teprve potom bych hledal dal a pripadne neco kupoval. Vyblikani chybovejch kodu by taky mohlo pomoct. |
Autor: | spetik [ 17 úno 2005 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus taky hadicku ovetravani klikovy skrine.Muze byt vypadla nebo nevunkcni ventilek. |
Autor: | Návštěvník [ 17 dub 2005 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak si vyresil to to drzeni otacek...me to dela taky...dlouha setrvacnost...drzi otacky...nevim... :/ |
Autor: | mrazik [ 17 dub 2005 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Doporučuji prověřit také senzor škrtící klapky, který v momentě, kdy dává špatné informace řídící jednotce, může mít vliv na rychlost padání otáček. |
Autor: | Návštěvník [ 17 dub 2005 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok..mrknu na to...zaclo to delat po zime, kdy jsem s autem moc nejezdil... dik |
Autor: | Toko [ 18 dub 2005 09:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem s tím měl problémy loni, visely otáčky a rovněž kolísal volnoběh za studena. Loni na podzim jsem měnil volnoběžný ventil a ventil odvětrávání klikové hřídele. Teď na konci zimy po výměně termostatu mi otáčky začaly znovu viset, ale dělalo to až se motor zahřál. Za studena bylo všechno OK. Tím jak se oteplovalo na konci zimy, tak to začalo dělat po kratší ujeté vzdálenosti. Uvědomil jsem si, že po výměně termostatu v únoru jsem neprovedl reset ŘJ. Tak jsem to napravil a zatím se zdá, že je to v pořádku. Asi si ŘJ pamatovala nějaký chybný stav před výměnou termostatu a po jeho výměně to zůstalo. |
Autor: | JanRypal [ 18 dub 2005 11:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já to mám úplně stejně jak Toko. Akorát sem ještě čistil váhu vzduchu, filtry, hadice, prostě všechno. Nedávno sem resetoval, a je to v klidu. Jen ty studené starty. To je problém. Ještě budu měnit svíčky a zteřelé zapalovací kabely. Včera sem jeden vyndal, ohnul do ostrého úhlu a přes tu zteřelou gumu na mě vykoukl měděný kabel. To bude určitě ten důvod. Kabely probíjí, a nejspiš i proto vždycky dostanu takovou šílenou elektrickou ránu když vylezu z auta a šáhnu na cokoliv kovového. |
Autor: | Návštěvník [ 18 dub 2005 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ja vam nevim..mam ten motor fakt rozhadanej..ne jen ze maji setrvacnost otacky..ale jeste mi volnobeh beha na 1500...kurna to fakt nechapu..po vymene spojky se to cele nak s*** vubec si stim nevim rady...muze nekdo systematicky rici u ceho zacit? u toho termostatu?? |
Autor: | mike33 [ 30 dub 2006 00:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
tento týden jak bylo teplo jsem normálně vyjel ven, ujel asi 10 km a zaparkoval.Po asi hodinovém stání jsem opět vyjel a volnoběh při zahřátém motoru držel přes 2000 ot..Prošlapoval jsem plyn, motor při akceleraci se trochu dusil, jako kdyby byla v benzínu voda.Zastavil jsem a znovu nastartoval a dobrý, ale mám pocit, že to není o.k., protože ten volnoběh je zase nízkej a trochu kolísá!! Volnoběžnej ventil jsem zatím nekuchal, protože vysoké otáčky auto zatím nemá, ale do budoucna si myslím, že to bude asi zlobit!!!na diagnostice jsem zatím nebyl, může to být víc věcí, co ovlivňuje volnoběh a tak jsem se zatím do ničeho nepouštěl. Mám auto 3 roky, najel jsem okolo 30 000 km, ale nikdy ani přes tuto krutou zimu jsem s tím žádné problémy neměl!!! Mám to začít řešit od ventilu volnoběhu anebo jet raději na diagnostiku, ať nedělám něco zbytečně?? Díky!!! |
Autor: | mrazik [ 30 dub 2006 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pročisti ventil volnoběhu, skoukni odvětrání klikovky, pročisti klapku sání a proměř senzor škrtící klapky. Pokud to nepomůže, zkus tu diagnostiku, může napovědět. |
Autor: | mike33 [ 30 dub 2006 09:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Provedu!!!! Díky moc, pak napíšu, čím to bylo, čau!!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |