fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 01:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 17:32 
Offline
Forďák

Registrován: 18 črc 2008 16:49
Příspěvky: 72
Bydliště: Děčín
Čago, tak jsem resetoval ten počítač a kupodivu to začalo krásně chodit, ale tak jeden den. Pak se to začalo podivně houpat a dnes to zase točilo 1200.Mě to připadá, že je to závislý na počasí. O víkendu bylo hnusně, tak to mělo malý volnoběh a dnes když je zase horko tak to drží velký volnoběh. Fakt to auto nechápu a hlava mi to nebere. Nemáš v rukávu nějaký další typ Blackforde.

_________________
Ford Escort combi 97, 1.8 16V 115k, modrá metla, bílé budíky, super sedačky, tónovaná skla,pěkný křidýlko a slušný 15" hlíny :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 20:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2008 20:31
Příspěvky: 597
Bydliště: Brno - venkov
Nazdar Machino, co se odvetrani klikove skrine tyce, zbyva uz jen vytahnout a vycistit ten samotny ventil, nejlepe poradne vyprat v technickem benzinu, je jen zasunuty do bloku motoru v tom kruhovem tesneni, pozor na to gumovy kolinko od ventilku nahore co vede na spojovaci trubicku a z te pak hadickou primo do sani. Me to drzelo jak svina, / pristup na hovno / ten kousicek gumy stoji taky 321 Kc. Kdyz jsem ho nasunul zpet, cely to spojil a nastartoval tak jsem tu hadicku skripnul prsty a bylo slyset ze ten ventilek chodi.

Me chodi volnobeh jak svycary, ale abych se nenudil cekaji me manzety ;-)

_________________
black widow 2
Ex.: Escort MKVII, hatchback, r.v. 1998, 1.6 16V Zetec - po smrti vlivem ciziho zavineni.......
diagnostika ForDiag
Ford Focus C-max blackwidow Panther black


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 16:36 
Offline
Forďák

Registrován: 18 črc 2008 16:49
Příspěvky: 72
Bydliště: Děčín
Čau Blackforde, tak ten ventil ven nechce, zkusím to až budu mít víc času, nic nestíhám. Jinak jsem zkusil jenom tu novou hadičku zkřípnout, a mělo to tendenci chcípnout. Napovídá to něčemu? A co jinak, nechystáš se na Mimoň, doufám, že vyjde počasí.

_________________
Ford Escort combi 97, 1.8 16V 115k, modrá metla, bílé budíky, super sedačky, tónovaná skla,pěkný křidýlko a slušný 15" hlíny :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 16:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2008 20:31
Příspěvky: 597
Bydliště: Brno - venkov
Ahoj ten ventil je v gume jen zasunuty, kdyz nejde tak s nim zkus lehce zakyvat do stran a pak musi jit ven. Ja kdyz jsem to zkripnul abych zkusil jak to chodi, tak to melo na volnobeh vliv. Procti si celou sekci o volnobehu.
Jinak na Mimon bych mrknul rad, ale mam rodinu takze casu malo, a navic jsem predseda spolecenstvi vlastniku v nasem panelaku, a ted mame dost nabity program, coz znamena ze mam smulu a o praci vubec nemluvim :cry: ale kazdopadne pristi rok na sraz ffans urcite pojedu :wink:

_________________
black widow 2
Ex.: Escort MKVII, hatchback, r.v. 1998, 1.6 16V Zetec - po smrti vlivem ciziho zavineni.......
diagnostika ForDiag
Ford Focus C-max blackwidow Panther black


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2008 16:01 
Offline
Forďák

Registrován: 18 črc 2008 16:49
Příspěvky: 72
Bydliště: Děčín
Zdarec, tak jsem po delší odmlce opět zde.Předělávali jsme byt a elektriku tak jsem neměl šanci se dostat k počítači. Volnoběh už mám vyřešen, byl to ve finále ten ventil odvětrávání klik. hřídele. Teď už konečně chodí jak hodinky a snad už ho nikdy nebudu řešit. Ale řeším úplně jiný probllém a to olej. Vím, že to do této sekce nepatří, ale snad mi někdo poradí. Když jsem koupil esca (1.8 zetec 115k) tak byl měněnej olej a je tam AC DELCO 10W 40, má najeto 4000 km a řekl bych že je docela hlučnej motor, nebo se mi to zdá, nevím. Poradí mi někdo zda je to dobrej olej do esca (litr stojí 100 kč) Přemýšlel jsem, že bych ho vyměnil za PETROCANADU 10W 40, je to prý velice kvalitní olej, ikdyž není moc známý(litr za 200 kč). Nebo snad něco jiného a za jakou cenu. Nikdy jsem neřešil specifika zda je vhodný pro forda nebo golfa co jsem měl před tím, myslel jsem že dnešní oleje mají široké spektrum použití pro všechny značky. Díky

_________________
Ford Escort combi 97, 1.8 16V 115k, modrá metla, bílé budíky, super sedačky, tónovaná skla,pěkný křidýlko a slušný 15" hlíny :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2008 17:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2008 20:31
Příspěvky: 597
Bydliště: Brno - venkov
Nazdar Machino, jsem rad ze Ti ten volnobeh chodi 8)
Hele ja jezdim na Valvoline Durablend 10W40 a spokojenost, Vsichni tady ale doporucujou 5w30, ja mam origo nemeckej manual a tam je napsany jako hlavni 10w30 nebo 10w40, 5w30 upozornuji ze je jen pro skandinavii, tak si vyber....kazdej manual je jinej

mrkni treba sem :

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... &start=280

_________________
black widow 2
Ex.: Escort MKVII, hatchback, r.v. 1998, 1.6 16V Zetec - po smrti vlivem ciziho zavineni.......
diagnostika ForDiag
Ford Focus C-max blackwidow Panther black


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 10:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2008 12:06
Příspěvky: 383
Bydliště: Prágl
Mě bylo doporučeno ten ventil odvětrávání klikové hřídele vyměnit, že je v něm prasklý perko, kolik stojí novej ventil ?

Případně jestli mi sem někdo hodí odkaz na ňákej shop, tak to by bylo super, nedaří se mi to vyhledat v elitu ani v kelly ani v aci :oops: asi špatně hledám :?

_________________
Ford Escort MKVII; 1.6 16V Zetek; 1597ccm/66kW/90HP; r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 00:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
Ahoj všichni Forďáci, já jsem problém s otáčkama řešil asi před 4 roky. Nechtěly klesnout pod 2000 ať jsem dělal co jsem dělal. Za studena, za provozní teploty, ať jsem se projížděl lážoplážo, nebo to hnal 150 tkou, furt se na volnoběh držely na těch 2000. Nechal jsem u Forda vyměnit volnoběžný ventil a otáčky klesly, ale kolísaly mezi 800 - 1100, mechanik říkal, že aby tak moc nekolísaly, chtělo by to vyměnit i ventil odvětrání klikové skříně, tak jsem ho nechal taky vyměnit a teď drží na těch cca 800 - 900, mírně se zvyšují když zapnu klimu, ale to je asi normální.
Tak jsem se dnes díval kolik stál před 4 lety ten ventil odvětrání klik. skř. - u Forda 560,-

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2008 12:25 
Offline
Nováček

Registrován: 26 zář 2008 12:14
Příspěvky: 1
Bydliště: Nejdek
Tak jak to tak čtu,asi držim rekord-po vyřazení 3000 o/min,někdy padnou po chvíli,někdy musim vypnout zapalování.Když zastavim,tak klesnou okamžitě na 1000.Nebo úplně zatočim,třeba při vjezdu na parkoviště a motor zařve! :o Nechápu,snad čidlo otáčení kol?Včera jsem po čtyřech letech vyměnil vzduchovej filtr(já vim,jsem ostuda)a je to ještě horší,blbne to už skoro pořád a otáčky se zvedly. :roll:

_________________
1.8 16V kombi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2008 09:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
Zkus tohle: nastartuj a nechej motor běžet na volnoběh, pak odpoj volnoběžný ventil od elektriky. Normálně jen vytáhni konektor. Jestli je volnoběžný ventil v pořádku, tak by měly otáčky hluboce klesnout nebo úplně zhasne motor a je potřeba hledat příčinu jinde, pokud je volnoběžný ventil špatný, tak to ani nepoznáš, že jsi ho odpojil, může být jen zanesený nečistotami, někdy pomůže odmontování a vyčištění, ale na mém autě je zezadu na vzd. potrubí pod škrtící klapkou a je k němu hrozný přístup

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz