fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Studený motor
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=19320
Stránka 1 z 2

Autor:  Shiverr [ 25 zář 2008 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Studený motor

Vysoké otáčky-tady je o to že když nastartuju tak otáčky vyletí na 2500-3000 a nechtej spadnout až po určité době.díky za rady

Autor:  schyzoo [ 25 zář 2008 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

tak je studenej a má to nějakej automatickej sytič ne..? (podle mě) po zahřátí by to mělo být ok,ne..?

Autor:  Bumerank [ 25 zář 2008 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

sytič májí karburátorové motory - u řízeného vstřikování to množství paliva upravuje ECU (řídící jednotka)...já mám na volnoběh při studeném motoru cca 5-10sec. otáčky 1200-1300, pak to postupně padá na nějakých 1000... :-)

Autor:  schyzoo [ 26 zář 2008 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

vždyť jsem psal automatickej... nevim jak se tomu nadává..

Autor:  Bumerank [ 26 zář 2008 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

no automatický sytič má třeba Favorit..ale když se to veme kolem a kolem, tak by se to sytičem i možná nazvat dalo... :oops: :lol:

Autor:  Shiverr [ 27 zář 2008 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Vysoké otáčky

Nj to když se to zahřeje tak je to pak dobrý ale příjde mi moc když to točí tři tícíce po startu.

Autor:  Tomaja1 [ 01 úno 2009 21:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Shiverr

Zdravím,zjistil jsi čím to je? Mě to dělá přesně to co tobě :?

Autor:  blackford [ 01 úno 2009 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

tak to nekde prisava falesnej luft, prvni na co bych se podival je hadicka ventilu odvetrani klikove skrine. Bude placata a derava.

Autor:  Dieg0 [ 25 bře 2009 09:08 ]
Předmět příspěvku: 

Teplotní čidlo?? že by bylo zblblý?

Autor:  herdik [ 25 bře 2009 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

Dieg0 píše:
Teplotní čidlo?? že by bylo zblblý?


neviem ze by to cidlo teploty mohlo robit lebo ak hlasi RJ studeny motor tak mas zvysene otacky tak o 200-300 ot/min. skor by som to videl na volnobezny ventil i ked som sa este nestretol z takym extremom ze by to az na 3000 ot/min vytocilo motor. ale pre istotu by som ho skusil vycistit a aj zo skrtiacou klapkou

Autor:  Dieg0 [ 03 dub 2009 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak a je to tu zas. Po nastartování studenýho motoru otáčky tak 1500 a po minutě spadnou na 500 a míň...celý auto hází a škube..ale nechcípne. Volno ventil vyčištěnej, klapka čistá, sání čistý, hadička od klikovky v pohodě, teplotní čidlo nový...co to ještě může bejt?? Svíčky?? kabely??
To mi ta euforie, že to je v pohodě vydržela 14dní :cry:

Autor:  Ford [ 03 dub 2009 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

jaký v tom máš olej?

polo nebo plnou syntetiku?

Autor:  Dieg0 [ 03 dub 2009 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

polo 10w40... Ale olej sem dával novej a už je to tak 14 dní..A tohle se objevilo až teď..

Autor:  Ford [ 03 dub 2009 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

mi to dělalo taky když jsem to auto koupil kolikrát mi to i chcíplo byla tam nalitá polosyntetika tak jsem tam nalil plnou syntetiku a od té doby je klid

Autor:  Wizzy [ 03 dub 2009 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

Já celou dobu jezdil na 10W40 a až na období, kdy mi zdechla lambda,jsem s volnoběhem neměl problém.

Autor:  Dieg0 [ 03 dub 2009 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tohle to dělá zatim jen když je studenej..Za tepla drží jak židovská víra...Mno skusim svíce a uvidíme. Kdyby vás něco napadlo dejte vědět :wink:
BTW: Liberečáci poraďte kde mě nejlevnějch připojej motor na počítač...a udělaj diagnostiku??Do Forda se mi moc nechce :cry: Dík

Autor:  tomin [ 03 dub 2009 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

Divne ze ty otacky jsou VYSOKE, ne ?
Myslel jsem ze kdyby byly nenaplneny zdvihatka, ze to bude chcipat, ale ne se hodne tocit.

Autor:  Dieg0 [ 03 dub 2009 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
Divne ze ty otacky jsou VYSOKE, ne ?

Napadá mě jestli to třeba nemůže bejt tim motorkem co šteluje klapkou...Jen doměnka :wink:

Autor:  Prochy [ 03 dub 2009 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

taky si myslím že to bude někde přisávat falešný vzduch :D

Autor:  fishmean [ 14 kvě 2009 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

mel sem taky problem s vysokyma otackama u studeneho motoru,vymenil se termostat byl vadny,byl porad otevreny,v zime to malo topilo 1.6 16v esco

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/