fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Studený motor http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=19320 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Shiverr [ 25 zář 2008 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Studený motor |
Vysoké otáčky-tady je o to že když nastartuju tak otáčky vyletí na 2500-3000 a nechtej spadnout až po určité době.díky za rady |
Autor: | schyzoo [ 25 zář 2008 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak je studenej a má to nějakej automatickej sytič ne..? (podle mě) po zahřátí by to mělo být ok,ne..? |
Autor: | Bumerank [ 25 zář 2008 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
sytič májí karburátorové motory - u řízeného vstřikování to množství paliva upravuje ECU (řídící jednotka)...já mám na volnoběh při studeném motoru cca 5-10sec. otáčky 1200-1300, pak to postupně padá na nějakých 1000... |
Autor: | schyzoo [ 26 zář 2008 14:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
vždyť jsem psal automatickej... nevim jak se tomu nadává.. |
Autor: | Bumerank [ 26 zář 2008 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
no automatický sytič má třeba Favorit..ale když se to veme kolem a kolem, tak by se to sytičem i možná nazvat dalo... |
Autor: | Shiverr [ 27 zář 2008 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | Vysoké otáčky |
Nj to když se to zahřeje tak je to pak dobrý ale příjde mi moc když to točí tři tícíce po startu. |
Autor: | Tomaja1 [ 01 úno 2009 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Shiverr |
Zdravím,zjistil jsi čím to je? Mě to dělá přesně to co tobě |
Autor: | blackford [ 01 úno 2009 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to nekde prisava falesnej luft, prvni na co bych se podival je hadicka ventilu odvetrani klikove skrine. Bude placata a derava. |
Autor: | Dieg0 [ 25 bře 2009 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teplotní čidlo?? že by bylo zblblý? |
Autor: | herdik [ 25 bře 2009 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dieg0 píše: Teplotní čidlo?? že by bylo zblblý?
neviem ze by to cidlo teploty mohlo robit lebo ak hlasi RJ studeny motor tak mas zvysene otacky tak o 200-300 ot/min. skor by som to videl na volnobezny ventil i ked som sa este nestretol z takym extremom ze by to az na 3000 ot/min vytocilo motor. ale pre istotu by som ho skusil vycistit a aj zo skrtiacou klapkou |
Autor: | Dieg0 [ 03 dub 2009 10:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak a je to tu zas. Po nastartování studenýho motoru otáčky tak 1500 a po minutě spadnou na 500 a míň...celý auto hází a škube..ale nechcípne. Volno ventil vyčištěnej, klapka čistá, sání čistý, hadička od klikovky v pohodě, teplotní čidlo nový...co to ještě může bejt?? Svíčky?? kabely?? To mi ta euforie, že to je v pohodě vydržela 14dní |
Autor: | Ford [ 03 dub 2009 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
jaký v tom máš olej? polo nebo plnou syntetiku? |
Autor: | Dieg0 [ 03 dub 2009 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
polo 10w40... Ale olej sem dával novej a už je to tak 14 dní..A tohle se objevilo až teď.. |
Autor: | Ford [ 03 dub 2009 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
mi to dělalo taky když jsem to auto koupil kolikrát mi to i chcíplo byla tam nalitá polosyntetika tak jsem tam nalil plnou syntetiku a od té doby je klid |
Autor: | Wizzy [ 03 dub 2009 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já celou dobu jezdil na 10W40 a až na období, kdy mi zdechla lambda,jsem s volnoběhem neměl problém. |
Autor: | Dieg0 [ 03 dub 2009 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tohle to dělá zatim jen když je studenej..Za tepla drží jak židovská víra...Mno skusim svíce a uvidíme. Kdyby vás něco napadlo dejte vědět BTW: Liberečáci poraďte kde mě nejlevnějch připojej motor na počítač...a udělaj diagnostiku??Do Forda se mi moc nechce Dík |
Autor: | tomin [ 03 dub 2009 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Divne ze ty otacky jsou VYSOKE, ne ? Myslel jsem ze kdyby byly nenaplneny zdvihatka, ze to bude chcipat, ale ne se hodne tocit. |
Autor: | Dieg0 [ 03 dub 2009 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: Divne ze ty otacky jsou VYSOKE, ne ?
Napadá mě jestli to třeba nemůže bejt tim motorkem co šteluje klapkou...Jen doměnka |
Autor: | Prochy [ 03 dub 2009 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky si myslím že to bude někde přisávat falešný vzduch |
Autor: | fishmean [ 14 kvě 2009 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
mel sem taky problem s vysokyma otackama u studeneho motoru,vymenil se termostat byl vadny,byl porad otevreny,v zime to malo topilo 1.6 16v esco |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |