fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Mondeo za tudena chcípne po 100 m už ne
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=19869
Stránka 1 z 2

Autor:  Robert18 [ 23 říj 2008 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Mondeo za tudena chcípne po 100 m už ne

Ahoj mám problém s Mondeem 1,6 16v 66 kw
když je motor studený tak cípá někdy se pak obtížně startuje a motor se dusí hned po

Autor:  Robert18 [ 23 říj 2008 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

po zahřátí a to stačí jen aby se hnula ručka teploměru motor normálně běží naprosto v pořádku.

udělány zásahy : nové svíčky NGK
zaslepen EGR ventil

výsledek je to omoc lepší někdy nechcípne jen má nízké otáčky 500

Co tedy dál ?

Autor:  Wizzy [ 23 říj 2008 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo teploty motoru? Ale jestli mě paměť neklame, tak Mondeo má jedno čidlo na všechno (eec, budík i termospínač), ne tři bazmeky jako Escort... Takžře pokud by bylo k.o. čidlo, tak by neukazoval ani budík...blbej nápad...

Autor:  Robert18 [ 23 říj 2008 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

voda ? vzduch ?

Autor:  Robert18 [ 23 říj 2008 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

ale otáčky volnoběho se řídí nejdřív tak 1500 a pak 1000 ale stejně to najednou chcípne

Autor:  fenca007 [ 23 říj 2008 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

A chcípá ti to jenom když je studený,nebo průběžně celý den?

Autor:  Robert18 [ 23 říj 2008 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

jen za studena nebo když opravdu hodně dlouho stojí úměrně vychladnutí se projevují obtíže.

stačí opravdu malé zahřátí a vše fungule jak má chytá dobře tedy až na start když je to úplně studené tak to porvé natartuje pěkně pak chcípnu pak nemůžu nastartovat pak už je to zas pohoda

Autor:  balu [ 23 říj 2008 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Čidlo teploty motoru? Ale jestli mě paměť neklame, tak Mondeo má jedno čidlo na všechno (eec, budík i termospínač), ne tři bazmeky jako Escort... Takžře pokud by bylo k.o. čidlo, tak by neukazoval ani budík...blbej nápad...

Nejsou tam náhodou dvě čidla, jedno budík a druhé ŘJ . :-D :-D :-D

Autor:  Perňa [ 23 říj 2008 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

....já mám osobně na MKI dvě čidla

Autor:  Wizzy [ 23 říj 2008 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Takže bych nebyl zase úplně mimo? Pokud jsou tam dvě, tak bych prověřil to, co by mělo hlásit teplotu řídící jednotce.

Autor:  Robert18 [ 23 říj 2008 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Dobře tedy bude to zřejmě to co je na termostatu že ?

Autor:  Perňa [ 23 říj 2008 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ano ....spodní pro budík horní pro ŘJ

Autor:  Ford [ 24 říj 2008 07:21 ]
Předmět příspěvku: 

jaký tam máš olej mě to dělalo to samé když jsem koupil esco byl tam 10w40 tak jsem tam nalil 5w30 a bylo po problému

Autor:  Standa [ 24 říj 2008 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

No může to dělat olej, ale taky třeba zdvihátka.

Autor:  Robert18 [ 24 říj 2008 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

ahoj,

tak nový poznatek. za studena nastartuji motor běží mormálně.
po 15 vteřinách zhasne.
Znovu natartuji vydám se na cestu a ve stejném místě těsně před křižovatkou auto chcípne ikdyž mám zařazeno a sešlápnutý plyn.
Motor začne škubat má příšerný chod a nejde při největší vůli zabránit chcípnutí motoru.
Pak nejde nastartovat starter točí dobře ale ani ťuk.
tak na popáté motor chytne a já mohu pokračovat v jízdě a čekám až se teploměr odlepí a začne ukazovat začátek zeleného pole.
Pak můžu konečně s klidem vyřadit.
Od tohoto okamžiku už motor běží jako by o něčem takovém vůbec nevěděl a hraje si na vzorný motor :-).

Tak co tedy stím ??

A dá se někde sehnat konektor čidla na vodu (RJ) to moje ho má takobý ble.¨

Díky Robert

Autor:  Perňa [ 24 říj 2008 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

Mě něco napadlo.....jiný příklad na formanu mě auto jezdilo po 5km.....a zdechlo nic s tím nešlo udělat...musel jsem 5x zapnout klíček a vypnout..tím jsem docílil že čerpadlo natlakovalo do lišty benzín a zase to jelo 5km. Káždý mi radil...ŘJ, vstřikování a jiné drahé možnosti
Nakonec to byl snímač převodovky nebo-li Hallův snímač, který má za učel dávat povel ŘJ že má pustit čerpadlo a dotlačit benzín....a jak jsem ho měl zasraný od pilin setrváku se startérem tak si čidlo myslelo, že motor stojí....vyčistil a jezdí do dnes...

Proto se ptám a zároveň radím....má escort nějakou takovou podobnou věc která to snímá někde mezi převodovkou a motorem na setrváku, mám pocit že......zkus se na to podívat...třeba to bude taková záležitost na 5min. opravy

Autor:  Wizzy [ 24 říj 2008 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud by na Zetecu nefachčil snímač na klikovce, tak to ani nenastartuješ.

Autor:  Perňa [ 24 říj 2008 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

Honzíku nevím jen to byl nápad

Autor:  balu [ 24 říj 2008 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

To může být ucpaný někde přívod paliva /i boční kanálek volnoběžného ventilu/. Když je studený, tak tam měl dávat více benzinu ale studenému to nestačí proto chcipá, ale jak se zdvihne teplota, tak ŘJ sníží dodávku /jako když vypneš sytič/ a jede to normálně, protože zahřátý tolik nepotřebuje. V elektrice to nebude,to by dělalo bez ohledu na teplotu :-D :-D

Autor:  Robert18 [ 25 říj 2008 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

děkuji tedy teď jen kde najdu na mondeu volnoběžný ventil ať zbytečně nerozbírám celý motor.

Díky Robert

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/