fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 22:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: divný volnobeh
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 18:37 
Offline
Nováček

Registrován: 28 zář 2008 10:54
Příspěvky: 18
Bydliště: slovensko
Ja viem, že tu bolo veľa popísané o voľnobehu, ale z toho môjho som nešťastný. Pomaly mi padali otáčky, pri studenom štarte mi vyskočili na 2000 a po asi 10 sek klesli na 1500 a po krátkej jazde na 800 , pri neutrály som cítil jemné zachvenia asi každých 10sek. Vyčistil som voľnobežný ventil,škrtiacu klapku a z kolienka odvetrania kľukovky som vybral ventil a vyčistil. Samozrejme som mal odpojenú baterku. Problém je v tom, že keď som to všetko poskladal, tak pri studenom motore mi zas otáčky vyskočili na 2000 a po 10 sek 1200. Pri zohriatom motore mi po vyradení padnú na 1200 a po 10 sek na 800. Neviem prečo neklesnú hneď na 800 ako pred tým.Auto sa mi zdá živšie. Neviete niekto, kde je problém??????? Začínam pochybovať, či som kúpil dobré auto...

_________________
1,6 combi,klima, centrál,alarm,r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 18:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2008 20:42
Příspěvky: 219
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Čo tak ho napichnúť na diagnostiku??? Tých 200 korún hádam za to stojí. Myslím, že ti poradia, čoho sa chytiť, lebo takto ťažko niečo poriešiš......

_________________
Ford Escort 1,8 Zetec Combi Ghia, r.v. 1997, čierna metalíza
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 19:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Máš prostě špatný volnoběžný ventil. Ty ventily nevydřží věčně a nejdou do nekonečna jen čistit. Je to jedna ze součástek, která je pořád v pohybu a tak se není čemu divit, že jednou odejde nadobro. Chce to koupit nový ventil.....

btw: pokud jsi ten ventil při čištění zkoumal, tak sis určitě všíml, že to těsnění na tom pístku nedosedá úplně jak má a tudíž jde jednotlivé komory profouknout že? :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 19:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
a ještě poznámka: pokud tě tápí jen volnoběh, tak Tě můžu ujistit, že bude hůř :-D

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: divný volnobeh
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 19:55 
Offline
Nováček

Registrován: 28 zář 2008 10:54
Příspěvky: 18
Bydliště: slovensko
Ja som sa zle vyjadril, volnobež. ventil som čistil dávnejšie asi pred mesiacom.Dnes som vyčistil najprv ventil odvetrania kľukovky a naštartoval som a volnobeh pekne na 1200 po zahriatí na 800, ale pre kľud na duši som sa pustil do čistenia klapky a po spätnej montáži to robilo to, že mi nepadli otáčky na 800 ale na 1200 a po 10 sek na 800.

_________________
1,6 combi,klima, centrál,alarm,r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 21:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
ono je možné, že po vyčištění té klapky začal blbnout potenciometr..... chtělo by to proměřit. On signál z potenciometru je hlavním čidlem, který dává podněty pro volnoběh. Pokud bys ho proměřoval, tak mezi piny 1 a 3 by měl být odpor 3.400 Ohm až 4.600 Ohm, případně můžeš změřit volty při zapnutém motoru a to buď na pinu 2 nebo v ŘJ (tam by to mohl být pin č. 47) A hodnoty voltů by se měly pohybovat od 0,5 do 4,5V - podle otevření klapky.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: divný volnobeh
PříspěvekNapsal: 04 lis 2008 19:45 
Offline
Nováček

Registrován: 28 zář 2008 10:54
Příspěvky: 18
Bydliště: slovensko
Dokola som kontroloval konektory, ktoré som odpojil pri čistení klapky a napadlo ma odpojiť konektor od volnobež. ventila pri naštartovanom motore. Otačky padli asi na 500 ale motor nezhasol.Urobil som to ešte 2x a čuduj sa svete otáčky sa zrazu ustálili na 850. Znova som naštartoval, motor bol už zohriaty,popridával som a otáčky pekne padali na 850.Uvidím ráno. Ďakujem za rady

_________________
1,6 combi,klima, centrál,alarm,r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: divný volnobeh
PříspěvekNapsal: 09 lis 2008 13:20 
Offline
Nováček

Registrován: 28 zář 2008 10:54
Příspěvky: 18
Bydliště: slovensko
Už je to ok

_________________
1,6 combi,klima, centrál,alarm,r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz