fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 01:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2012 20:14 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Tak regulátor vyměněnej tlak už v pořádku, ale problém pořád přetrvává...

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 16 črc 2012 20:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Tak nakonec to byla řídící jednotka....

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 18 črc 2012 21:10 
Offline
Nováček

Registrován: 20 čer 2012 12:08
Příspěvky: 3
Bydliště: Presov
a co s nou ak sa smiem spytat ? vymena alebo len novy sw ?

_________________
Ford Focus C-MAX 1.8 (92kW) 10/2004 (LPG - Lovato easy fast)
Renault 19 1.8 (54kW) r.v. 1/1992 (LPG - Stag100)
EX CARS Ford Escort Ghia 1.3 r.v. 12/1990 (LPG)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 14 srp 2012 22:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
nový sw se u escorta nevyplatí když jednotek je všude víc než dost

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: escort 1,6 16v volnobeh
PříspěvekNapsal: 30 lis 2012 19:53 
Offline
Nováček

Registrován: 30 lis 2012 19:35
Příspěvky: 1
zdravim nedrzi vubec volnobeh s seslaplym plynem se da nastartovat turovat se da taky v poho ale jak se pedal uvolni hned chcipne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nejen kolísavý volnoběh
PříspěvekNapsal: 01 pro 2014 19:32 
Offline
Nováček

Registrován: 03 led 2008 17:01
Příspěvky: 3
Bydliště: Přerov
No jak to říci - měl jsem a pořád mám oblíbený problém. Kolísání volnoběhu při startu, chcípání volnoběhu při vyřazení se zapnutou klimou, nízké otáčky volnoběhu po zahřátí a poslední dobou se přidávalo, že při volnoběhu otáčky občas vyletěly na 2500-3000, pak po zařazení rychlosti jsem ani nemusel šlapat na plyn a auto jelo jak divé, na tohleto celkem bezpečně zabíralo auto chcípnout a poté ho znovu nastartovat, ale poslední dobou se to stávalo čím dál častěji.

Tak jsem nechal (jsem celkem neodborník) vyčistit škrtící klapku a ventil volnoběhu a zůstaly tyto problémy: po nastartování za studena motor kolísá 2000 otáček-skoro nic ( občas chcípne)-2000 otáček-skoro nic atd atd, když jsem stál venku, jako by motor po těch vysokých otáčkách vždy něco přidusilo. Rozjet se není celkem problém, jen si musím trošku pohrát plynem. Po mírném zahřátí (cca 2 km jízdy ) už otáčky kolísají jen 1500 - 500 - 1500 - 500, po úplném zahřátí už volnoběh většinou jen vyletí na 1200, zhoupnou se na 700 a pak už drží pěkně těch cca 900 nebo rovnou klesne pomalu na 900. Dneska, když bylo venku pod nulou to po zahřátí kolísalo i vícekrát, ale jak se to na křižovatce ustálí, volnoběh drží krásně. Navíc se ale objevil další problém, uberu plyn, respektive sundám nohu z plynu a auto ještě 2-3 sekundy táhne, než začne zpomalovat. Toto mě taky celkem trápí.
Jak píšu, jsem celkem laik. První názor známého byl, že škrtící klapku po vyčištění je třeba nastavit. Další známý říkal, že se asi nastaví sama. Může to být ta špatně nastavená škrtící klapka?
Po přečtení spousty příspěvku začínám podezřívat ventil odvětrání klikové hřídele. Může to dělat ten ventil? Jakou má vlastně funkci.
Nebo nějaké teplotní čidlo? Nebo řídící jednotka - když jsem to nedávno startoval opakovaně již trochu zahřáté, jako by se to kolísání 1500-500 po 30 sekundách ustálilo samo?

Předem děkuji za nápady!

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16 V 66 kW r.v.1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejen kolísavý volnoběh
PříspěvekNapsal: 02 pro 2014 08:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Špatně nastavená škrtící klapka to asi nebude, ale problém nejspíš bude v senzoru na polohu škrtící klapky TPS. Většinou je problém v konektorech na vedení od TPS k řídící jednotce. Spolehlivě to lze zjistit s připojenou diagnostikou.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz