fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 02:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 led 2011 23:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2010 20:02
Příspěvky: 51
Bydliště: Třebusice okres KLADNO
teď mě napadlo jestli sem neudělal blbost když sem tam dal i to těsnění který k tomu ventilu bylo , když sem sundal starej volnoběžák tak tam nic nebylo mám plast sání a tam je asi vsazený nebo ne? u toho nového bylo něco jako fíbr :idea:

_________________
escort 1.6 16v zetec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2011 23:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tesneni bych tam dal, tim nic nezkazis. Pokud mas zjistene ze ti to nikde neprisava, tak bud
- vycist adaptace - tim se pozna spatny ventil odvetrani
nebo
- zkusit jiny ventil, protoze ten novy muze mit spatnou charakteristiku (jestli je kupovany mimo Ford ... zname nahradni vyrobce)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2011 00:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2010 20:02
Příspěvky: 51
Bydliště: Třebusice okres KLADNO
ale u toho byla psaná shoda s originálem,ventil odvětrání sem skouk a ta pružinka je funkční

_________________
escort 1.6 16v zetec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2011 00:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
1. papír snese všechno
2. zkusil bych taky ventil odvětrání klikovky a jeho hadičku.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2011 00:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2010 20:02
Příspěvky: 51
Bydliště: Třebusice okres KLADNO
ale tohle přece nemůže ovlivnit otáčky při dvou rozdílných zahřátí motoru ,když čekám bez plynu tak OK a když nepočkám tak můžu jet třeba hodinu a otáčky vysej,to řeší : zastavim chcípnuho a znova nastartuju a tim že je to vohřátý tak je to OK.........ta hadička je nová origoš

_________________
escort 1.6 16v zetec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2011 09:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Doplnit do popisu bydliště-možná máš poblíž někoho ochotného,co Ti třeba půjčí svůj ventil :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnobezne otacky - problem
PříspěvekNapsal: 12 srp 2011 10:26 
Offline
Nováček

Registrován: 03 srp 2011 09:31
Příspěvky: 1
Ahoj, jsem tu u vas na foru novy.
Poridil jsem si pred mesicem Escorta 1.6 16V kombi. Mam problem s volnobeznyma otackama. Zacal jsem procitat hlavni tema o diagnostice. Mel bych dotaz, kde mam s lokalizaci zavady zacit bez diagnostiky nebo take kde se da poridit kabel k tominovu SW.

Chovani motoru je nasledujici:
- ihned po nastartovani (studeny motor) - NEKDY otacky vyssi, nekolisaji
kdyz je problem, tak:
a) vyleti po nastartovani na 1800 a cca do 5s slezou a ustali se na 1200
b) kdyz je to v poradku, standartne 900.

- po zahrati na provozni teplotu
udela NEKDY (1 z 20jizd) po delsi jizde - kdyz je problem, tak:
a) vyradim a otacky vyleti na 2500 - 4000 !
- nekdy pomuze vypnout motor a znovu nastartovat

Diky za napady. Hlavne bych poprosil o rady typu, vytahni a vycisti tento konektor, změř voltmetrem apod.. pokud jde dana cidla atd. takto diagnostikovat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 14:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Mám problém už jsem z toho na mrtvici, u mého Esca 1.6 16V mi kolísá volnoběh a chcípe motor a navíc mohu jet jen na osminu plynu pak se auto začne dusit a kuckat, nemáte někdo tip čím by to mohlo být??? A je jedno jestli je studenej nebo zahřátej, rozvody jsou v pořádku, lambda dobrá, volnoběžnej ventil taky a diagnostika nevyhodila ani jednu chybu, prosím poraďte.

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 21 dub 2012 10:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Co nějaká netěsnost na sání? (na rouře od vzduchového filtru, hadice od ventilu klikové skříně...)

Vzduchový a palivový filtr byly měněny?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 21 dub 2012 13:09 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Filtry sou měněný, hadice jsou v pořádku ještě zkusím vyndat parohy sání jestli není díra tam.

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 25 dub 2012 14:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Tak parohy v pořádku, přetěsnili sme je, ale problém přetrvává, i když ujedu třeba 50km a je to fakt horor tak to pořád smrdí jak za studena spotřeba je asi 11l což je taky šílený, fakt už nevím co s tím, nemůže to být termostatem??? Jestli to nevymyslím do měsíce tak budu asi měnit motor, protože už jinak fakt nevím.

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 25 dub 2012 15:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jak vypadá tlak paliva na palivové liště? Není nějak vysoký?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 26 dub 2012 08:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Tlak je na žhavení asi 300bar, po nastartování mi nestačí měřák je jen do 380bar.

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 07:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No to by asi mohl být ten problém, regulátor tlaku paliva.. Na volnoběh by tam mělo být cca 270kPa, viz http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=fpr
Ještě se podívám do Etzolda, ale mám dojem, že to je taky tak.

Etzold mluví o konstantních 250kPa (Ale doufám, že to bere jako konstantní vůči tlaku v sání, takže oproti atmosférickému proměnlivý podle zatížení motoru..no to je fuk), kaedopádně pokud ti budík, který je do 380kPa nestačí, tak je asi jasné, kde je problém a než budeš měnit celý motor, zkus nejdřív jen ten regulátor tlaku ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 08:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Tazz89 píše:
Tlak je na žhavení asi 300bar, po nastartování mi nestačí měřák je jen do 380bar.


Asi jsi chtěl napsat tlak na vstřikování, nicméně kdyby to bylo 300 bar tak se ty vstřikovače rozpadnou je to totiž 30 000 KPa a na takový tlak rozhodně nejsou stavěné. Na měření stačí tlakoměr na kola a ty většinou bývají do 5 MPa, což bohatě stačí.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 28 dub 2012 10:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Oprava když otočím klíčem na žhavení čili jak se rozsvítí kontrolky a nasaje čerpadlo tak je na liště 290Kpa

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2012 09:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
A co Ti tam žhaví? :)

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2012 11:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Tazz89 píše:
Oprava když otočím klíčem na žhavení čili jak se rozsvítí kontrolky a nasaje čerpadlo tak je na liště 290Kpa


Já mám po otočení klíčku na zapalování jen 50 KPa a když nastartuji tak na volnoběh 220 KPa.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2012 21:47 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2012 17:43
Příspěvky: 37
Bydliště: Sněžné - VYSOČINA
Musí tam být hafo bohatá směs, asi řídící jednotka hloupej dotaz asi nepůjde vyměnit za jinou z 1.4i 55kW, že???

_________________
Ford Mondeo 2.5 V6 97" MKII
Ford Mondeo 2.5 V6 96" MKI - dárce orgánů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2012 08:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A ten regulátor tlaku paliva jsi už vyměnil, prohlíd hadici od něj atd. ?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz