fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=20365
Stránka 29 z 30

Autor:  Jirka72 [ 13 led 2011 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně jsem tu četl o volnoběhu ale ?

teď mě napadlo jestli sem neudělal blbost když sem tam dal i to těsnění který k tomu ventilu bylo , když sem sundal starej volnoběžák tak tam nic nebylo mám plast sání a tam je asi vsazený nebo ne? u toho nového bylo něco jako fíbr :idea:

Autor:  tomin [ 13 led 2011 23:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně jsem tu četl o volnoběhu ale ?

Tesneni bych tam dal, tim nic nezkazis. Pokud mas zjistene ze ti to nikde neprisava, tak bud
- vycist adaptace - tim se pozna spatny ventil odvetrani
nebo
- zkusit jiny ventil, protoze ten novy muze mit spatnou charakteristiku (jestli je kupovany mimo Ford ... zname nahradni vyrobce)

Autor:  Jirka72 [ 14 led 2011 00:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně jsem tu četl o volnoběhu ale ?

ale u toho byla psaná shoda s originálem,ventil odvětrání sem skouk a ta pružinka je funkční

Autor:  EwanS50 [ 14 led 2011 00:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně jsem tu četl o volnoběhu ale ?

1. papír snese všechno
2. zkusil bych taky ventil odvětrání klikovky a jeho hadičku.

Autor:  Jirka72 [ 14 led 2011 00:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně jsem tu četl o volnoběhu ale ?

ale tohle přece nemůže ovlivnit otáčky při dvou rozdílných zahřátí motoru ,když čekám bez plynu tak OK a když nepočkám tak můžu jet třeba hodinu a otáčky vysej,to řeší : zastavim chcípnuho a znova nastartuju a tim že je to vohřátý tak je to OK.........ta hadička je nová origoš

Autor:  miki21 [ 14 led 2011 09:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně jsem tu četl o volnoběhu ale ?

Doplnit do popisu bydliště-možná máš poblíž někoho ochotného,co Ti třeba půjčí svůj ventil :smt006

Autor:  kamm [ 12 srp 2011 10:26 ]
Předmět příspěvku:  Volnobezne otacky - problem

Ahoj, jsem tu u vas na foru novy.
Poridil jsem si pred mesicem Escorta 1.6 16V kombi. Mam problem s volnobeznyma otackama. Zacal jsem procitat hlavni tema o diagnostice. Mel bych dotaz, kde mam s lokalizaci zavady zacit bez diagnostiky nebo take kde se da poridit kabel k tominovu SW.

Chovani motoru je nasledujici:
- ihned po nastartovani (studeny motor) - NEKDY otacky vyssi, nekolisaji
kdyz je problem, tak:
a) vyleti po nastartovani na 1800 a cca do 5s slezou a ustali se na 1200
b) kdyz je to v poradku, standartne 900.

- po zahrati na provozni teplotu
udela NEKDY (1 z 20jizd) po delsi jizde - kdyz je problem, tak:
a) vyradim a otacky vyleti na 2500 - 4000 !
- nekdy pomuze vypnout motor a znovu nastartovat

Diky za napady. Hlavne bych poprosil o rady typu, vytahni a vycisti tento konektor, změř voltmetrem apod.. pokud jde dana cidla atd. takto diagnostikovat.

Autor:  Tazz89 [ 19 dub 2012 14:39 ]
Předmět příspěvku:  Nedrží volnoběh a nepravidelný chod motoru

Mám problém už jsem z toho na mrtvici, u mého Esca 1.6 16V mi kolísá volnoběh a chcípe motor a navíc mohu jet jen na osminu plynu pak se auto začne dusit a kuckat, nemáte někdo tip čím by to mohlo být??? A je jedno jestli je studenej nebo zahřátej, rozvody jsou v pořádku, lambda dobrá, volnoběžnej ventil taky a diagnostika nevyhodila ani jednu chybu, prosím poraďte.

Autor:  Nagant [ 21 dub 2012 10:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Co nějaká netěsnost na sání? (na rouře od vzduchového filtru, hadice od ventilu klikové skříně...)

Vzduchový a palivový filtr byly měněny?

Autor:  Tazz89 [ 21 dub 2012 13:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Filtry sou měněný, hadice jsou v pořádku ještě zkusím vyndat parohy sání jestli není díra tam.

Autor:  Tazz89 [ 25 dub 2012 14:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Tak parohy v pořádku, přetěsnili sme je, ale problém přetrvává, i když ujedu třeba 50km a je to fakt horor tak to pořád smrdí jak za studena spotřeba je asi 11l což je taky šílený, fakt už nevím co s tím, nemůže to být termostatem??? Jestli to nevymyslím do měsíce tak budu asi měnit motor, protože už jinak fakt nevím.

Autor:  Nagant [ 25 dub 2012 15:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Jak vypadá tlak paliva na palivové liště? Není nějak vysoký?

Autor:  Tazz89 [ 26 dub 2012 08:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Tlak je na žhavení asi 300bar, po nastartování mi nestačí měřák je jen do 380bar.

Autor:  Wizzy [ 27 dub 2012 07:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

No to by asi mohl být ten problém, regulátor tlaku paliva.. Na volnoběh by tam mělo být cca 270kPa, viz http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=fpr
Ještě se podívám do Etzolda, ale mám dojem, že to je taky tak.

Etzold mluví o konstantních 250kPa (Ale doufám, že to bere jako konstantní vůči tlaku v sání, takže oproti atmosférickému proměnlivý podle zatížení motoru..no to je fuk), kaedopádně pokud ti budík, který je do 380kPa nestačí, tak je asi jasné, kde je problém a než budeš měnit celý motor, zkus nejdřív jen ten regulátor tlaku ;-)

Autor:  Standa [ 27 dub 2012 08:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Tazz89 píše:
Tlak je na žhavení asi 300bar, po nastartování mi nestačí měřák je jen do 380bar.


Asi jsi chtěl napsat tlak na vstřikování, nicméně kdyby to bylo 300 bar tak se ty vstřikovače rozpadnou je to totiž 30 000 KPa a na takový tlak rozhodně nejsou stavěné. Na měření stačí tlakoměr na kola a ty většinou bývají do 5 MPa, což bohatě stačí.

Autor:  Tazz89 [ 28 dub 2012 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Oprava když otočím klíčem na žhavení čili jak se rozsvítí kontrolky a nasaje čerpadlo tak je na liště 290Kpa

Autor:  zde. [ 03 kvě 2012 09:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

A co Ti tam žhaví? :)

Autor:  Standa [ 03 kvě 2012 11:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Tazz89 píše:
Oprava když otočím klíčem na žhavení čili jak se rozsvítí kontrolky a nasaje čerpadlo tak je na liště 290Kpa


Já mám po otočení klíčku na zapalování jen 50 KPa a když nastartuji tak na volnoběh 220 KPa.

Autor:  Tazz89 [ 09 kvě 2012 21:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

Musí tam být hafo bohatá směs, asi řídící jednotka hloupej dotaz asi nepůjde vyměnit za jinou z 1.4i 55kW, že???

Autor:  Nagant [ 11 kvě 2012 08:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: volnoběh Zetec (1.6 16V a 1.8 16V)

A ten regulátor tlaku paliva jsi už vyměnil, prohlíd hadici od něj atd. ?

Stránka 29 z 30 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/