fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 00:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh 1.4CFi
PříspěvekNapsal: 28 led 2011 18:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
...po jeho odpojeni by to melo hlavne chcipnout....takze bych tu vadu videl v nem...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh 1.4CFi
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011 16:05 
Offline
Nováček

Registrován: 16 led 2011 11:19
Příspěvky: 4
Bydliště: Pzeň
Já už konečně problém s volnoběhem vyřešil. Pročistil jsem ukostření motoru (od převodovky na rám) a přepájel jsem pojistkovku (ta ale vypadala v pohodě) Takže všem doporučuji zkontrolovat i to ukostření. Nyní po nastartování otáčky za studena kolem 1500 a postupně padají až na 750-800, kde se stabilně drží. Motor má též lepší tah a lépe chytá. Spotřebu budu teprve sledovat. Samozřejmě nejprve proběhlo vyčištění konektorů, vyčištění a promazání volnoběžného ventilu, výměna ventilu odvětrání klikovky. Pomohlo až výše uvedené. Jen bych ještě rád věděl, zda se u EEC IV nechají přes diagnostiku nastavit otáčky za studena.

_________________
Ford Escort kombi MKVII 1.4 55 kW r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh 500/min a chcípání
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011 16:23 
Offline
Nováček

Registrován: 16 led 2011 11:19
Příspěvky: 4
Bydliště: Pzeň
O volnoběhu se zde nechá číst hodně, ale řešení mého problému jsem zde nikde nenašel. Ihned po nastartování mi motor běžel kolem 500 otáček a někdy i auto chcíplo. O křižovatkách raději nemluvím. Zkoušel jsem pročistit všechny konektory, vyčistit a promazat volnoběžnej ventil a nic. Tak jsem za skoro 800 Kč, v naději že se vše vyřeší, koupil ventil odvětrání klikovky. Opět žádná změna, jen lepší pocit, že je v autě po letech něco nového. Odpojení a připojení baterie problém jen zhoršilo. Až mi kolegyně v práci řekla, že něco podobného ji na Golfu dělalo špatné ukostření. Tím se nedá nic ztratit. Kompletně jsem pročistil hlavní ukostření baterie, a ukostření motoru (od šroubu na převodovce na rám auta - ten šroub už něco pamatoval) Když už jsem měl baterku odpojenou, vyndal jsem pojistkovku, rozebral a přepájel (je to jen pro silnější povahy a chce to víc rukou a 1,5 měděnej drát, navíc mám pocit, že pojistkovka byla v pohodě) Po zpětném zapojení a nastartování volnoběh konečně na normálu. Nejprve se pomalu adaptoval, ale po zahřátí, bublání na volnoběh a občasném sešlápnutí plynu se již trvale vrací na požadovaných 750-800 otáček. Nyní po nastartování za studena jsou otáčky 1500, což mi přijde trochu dost a nevím, zda se to nechá přes diagnostiku nastavit. Klidně poraďte, pokud máte řešení. Snad tento příspěvek pomůže i někomu z vás.

_________________
Ford Escort kombi MKVII 1.4 55 kW r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh 1.4CFi
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011 23:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Otáčky se diagnostikou nastavit nedají. Tou lze "pouze" kontrolovat chyby, čidla... a nejsem si jistý, zda 1,4 jde diagnostikovat. podle mě jedině LED diodou.
1500 na chvíli po startu není nejhorší, zvlášť v téhle zimě. Třeba se ti za nějaký čas vyrobí lepší adaptace a bude to třeba jen 1200...

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh 1.4CFi
PříspěvekNapsal: 01 úno 2011 23:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
1.4 lze pripojit podle roku vyroby. MKVII uz lze pripojit. Dokonce ma v ECU software ktery je mladsi nez ten pro Zetecy.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz