fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
volnoběh 1.4 CFi http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=21358 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | angličák [ 28 led 2011 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volnoběh 1.4CFi |
...po jeho odpojeni by to melo hlavne chcipnout....takze bych tu vadu videl v nem... |
Autor: | mrpixel [ 01 úno 2011 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volnoběh 1.4CFi |
Já už konečně problém s volnoběhem vyřešil. Pročistil jsem ukostření motoru (od převodovky na rám) a přepájel jsem pojistkovku (ta ale vypadala v pohodě) Takže všem doporučuji zkontrolovat i to ukostření. Nyní po nastartování otáčky za studena kolem 1500 a postupně padají až na 750-800, kde se stabilně drží. Motor má též lepší tah a lépe chytá. Spotřebu budu teprve sledovat. Samozřejmě nejprve proběhlo vyčištění konektorů, vyčištění a promazání volnoběžného ventilu, výměna ventilu odvětrání klikovky. Pomohlo až výše uvedené. Jen bych ještě rád věděl, zda se u EEC IV nechají přes diagnostiku nastavit otáčky za studena. |
Autor: | mrpixel [ 01 úno 2011 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | Volnoběh 500/min a chcípání |
O volnoběhu se zde nechá číst hodně, ale řešení mého problému jsem zde nikde nenašel. Ihned po nastartování mi motor běžel kolem 500 otáček a někdy i auto chcíplo. O křižovatkách raději nemluvím. Zkoušel jsem pročistit všechny konektory, vyčistit a promazat volnoběžnej ventil a nic. Tak jsem za skoro 800 Kč, v naději že se vše vyřeší, koupil ventil odvětrání klikovky. Opět žádná změna, jen lepší pocit, že je v autě po letech něco nového. Odpojení a připojení baterie problém jen zhoršilo. Až mi kolegyně v práci řekla, že něco podobného ji na Golfu dělalo špatné ukostření. Tím se nedá nic ztratit. Kompletně jsem pročistil hlavní ukostření baterie, a ukostření motoru (od šroubu na převodovce na rám auta - ten šroub už něco pamatoval) Když už jsem měl baterku odpojenou, vyndal jsem pojistkovku, rozebral a přepájel (je to jen pro silnější povahy a chce to víc rukou a 1,5 měděnej drát, navíc mám pocit, že pojistkovka byla v pohodě) Po zpětném zapojení a nastartování volnoběh konečně na normálu. Nejprve se pomalu adaptoval, ale po zahřátí, bublání na volnoběh a občasném sešlápnutí plynu se již trvale vrací na požadovaných 750-800 otáček. Nyní po nastartování za studena jsou otáčky 1500, což mi přijde trochu dost a nevím, zda se to nechá přes diagnostiku nastavit. Klidně poraďte, pokud máte řešení. Snad tento příspěvek pomůže i někomu z vás. |
Autor: | EwanS50 [ 01 úno 2011 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volnoběh 1.4CFi |
Otáčky se diagnostikou nastavit nedají. Tou lze "pouze" kontrolovat chyby, čidla... a nejsem si jistý, zda 1,4 jde diagnostikovat. podle mě jedině LED diodou. 1500 na chvíli po startu není nejhorší, zvlášť v téhle zimě. Třeba se ti za nějaký čas vyrobí lepší adaptace a bude to třeba jen 1200... |
Autor: | tomin [ 01 úno 2011 23:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volnoběh 1.4CFi |
1.4 lze pripojit podle roku vyroby. MKVII uz lze pripojit. Dokonce ma v ECU software ktery je mladsi nez ten pro Zetecy. |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |