fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
volnoběh 1.4 CFi http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=21358 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | RS1400 [ 26 čer 2004 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | volnoběh 1.4 CFi |
tohle už pozoruju dýl, když ho někdy ráno nastartuju, tak jde nádherně, a nic někdy po chvíli najednou spadnou otáčky jde jakoby na 3 a pak třeba zdechne cajzl, mřemejšlel sem co s tim, že by lambda sonda, jenže tu jsem minulej rok měnil, tak sem si říkal zaoxidovaný spoje, pže sem jí kupoval jako univerzál, tak jsetli se tam něco nedostalo, taky ráno jednou chytil asi na2 nebo 3 hrnce, možná taky svíčky než se ohřejou, mno nevim, neměl nějdo stejnej problém, ??, jinak taky padaj otáčky při jizdě po vyšlápnutí spojky to většinou když je taky studenej pak se to srovná, |
Autor: | futura [ 28 čer 2004 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Muze to bejt nejakym cidlem, usazeninama v klapce, ale vubec bych nevyloucil lambdu, pred tejdnem mne opustila moje univerzalka, rok stara QH, bylo to mimo indikatoru videt i na tom, ze kdyz jsem treba ubral plyn pri zarazeny 1, nebo 2 , tak to lehce zacukalo pri zpomalovani, nebylo to takovy spojity ten pohyb. Kdyz se startuje studenej, lambda nejede, jsou nastaveny hodnoty natvrdo, lambda zacne provoz ovlivnovat naplno po nejaky minute, nebo i driv, kdyz ohrata. Musais vylucovat jedno po druhym. |
Autor: | RS1400 [ 28 čer 2004 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm tohle začne taky cukat někdy jak popisuješ při tom zpomalování a nebo při jízdě na 3jku asi tak na 1500ot, jinak sem pěl stříkačku celou rozebranou, a čistil jsem to , tenkrát jak sem měl tu poruchu v tý elektrice,, a ta lambda sonda je vyhřejvaná, tak by to taky nemělo¨trvat dlouho než začne fungovat , dneska to zase zlobilo začlo to kolísat, a než sem zavřel bránu tak zdech, |
Autor: | futura [ 29 čer 2004 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle vypada, ze budes asi musewt zkouset, teoreticky by se dalo vyuzit diagnostiky, jestli by neco ukazala, ale chvilku to bude trvat asi. I vyhrivana sonda chvilku potrebuje, nez zacne fungovat naplno. Tyhle poruchy muzou bejt vic vecma, musis jedno po druhym, nejlip je menit, kdyz mas moznost. |
Autor: | RS1400 [ 30 čer 2004 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
čuss,tak dneska se to posralo ještě víc, nejde vytočit nad 3500tkm prostě jak když je tam omezovač, pulzuje to na těch třiapůl někdy na víc, zkoušel sem odpojit vejf, jestli není ucpanej kat. a pořád stejny, odpojil sem baterku a vymazal to a furt stejný, mno zejtra mám co dělat =/ |
Autor: | RS1400 [ 30 čer 2004 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
oprava: 3500ot |
Autor: | futura [ 01 črc 2004 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdybys mel zmetca, zkusil bych MAF, ale podle nicku RS1400 bych zase rekl CVH a monovstrik. Momentalne me nenapada nic jinyho, nez zkusit tlak paliva, jestli regulator funguje tak, jak ma i za behu motoru.Mozna nekoho jeste neco napadne, tohle mi zase na elektriku moc nepripada. |
Autor: | RS1400 [ 01 črc 2004 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
čus, tak sem byl dneska na diagnostice, dělá to tu jeden chlápek co dělá jen fordy ¨(200kč) naprosto bez chyb, dneska sem odpojil všechny konektory prostřík, vypojil baterku , dal starý motorkrafty a furt strejný, oni měli měřák půjčenej tak snad příští tejden mi ten tlak změřej, nesmí prej při 3000ot klesnout pod 0,8 bar, tak sem zvědavej, měl jsem ještě vyndanej palivovej filtr, nejvíc mě sere, že se čerpadlo nedá vyndat normálně, a musí se vyndat nádrž, to bude něco teda, , ten filtr normálně průchozí, takže to vypadá na ten obtokovej ventil nebo čarpadlo*8* |
Autor: | futura [ 02 črc 2004 07:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja bych jeste zkusil prohodit MAP, jestli je to CVH, jen tak pro sichr. To cerpadlo se da vyndat i vrchem pod sedackou, chce to vyriznout ten plech, dat tam na sroubky treba hlinikovou zaplatu. Furt lepsi, nez se drbat s nadrzi. |
Autor: | RS1400 [ 03 črc 2004 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
čus , tak včera jsem skončil na křižovatce, hned po zelení sem se rozjel a po přidání plynu vzdoroval až nakonec chcíp, po dalšim startování a opětovnem chcí pání sem nakonec popojel 100 metru na parkoviště, nakonec mě museli odtádnout, ráno jsem byl na vrakáči pro čerpadlo vyměnil sem ho, jde těď líp ale stejně nechá se vytočit na pět a pak zase začne cukat, nebo když sem ho nadlábnul tak klíďo 3 minuty běžel a najednou zdechnul už bych se z toho posral nevim co mam zkusit dalšího |
Autor: | Chorche [ 04 črc 2004 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
To RS1400: Kamosoj tedka taky porad chcipalo auto (ma KAcko) po pridani plynu a prudsim ubrani nebo pri razeni ze 4 na 3. Stacilo vymenit vzduchovej filtr a vycistit vahu vzduchu (jestli se tak rika ty krabicce s dvema konektorama za airboxem "???"). Ted mu to zas jezdi pekne - motorum moc nerozumim, ale treba to muze byt i Tvuj pripad, nebo jen cast reseni. |
Autor: | RS1400 [ 05 črc 2004 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
čus tak jsem to vyřešil, byl to kablik co přivádí prou na vstřik, když sem mělo sundanej filtr a koukal sem jak to tam vstřikuje tak to najednou přestalo a zdechlo, to tak sem s tim kablikem hejbal a pěkně to blblo, problém je že se ten kabílek nedá sehnat ani ve fordu ho nemaj tak jsem musel vzít s fiesty a zatím přepájet koncovku , nevim kde to seženu hlavně že to zatim jede |
Autor: | Návštěvník [ 08 úno 2005 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | zase volnoběh |
Ahojky všem. Taky jsem v problému s volnoběhem. Mám Escorta 1.4i CLX/ 1991. Volnoběžný otáčky se mi pořád drží mezi 1 100 a 1 800 a je jedno jestli je auto teplý nebo studený. Chová se jako by motor šel pořád na sytič. Někdy se stane, ale to je jenon málo kdy, že na chvilku otáčky slezou mezi 950 - 1000, ale jak říkam, jen někdy a na chvilku. Lambda? Je to stejný když a zapojená nebo odpojená. díky za odpovědi..... |
Autor: | bibo [ 08 úno 2005 16:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych si to tipnul na tu lambdu |
Autor: | mrazik [ 08 úno 2005 16:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
No lambdu bych viděl jako poslení možnost. Jakou máš spotřebu ? Pokud vyšší, tak to může být čidlo teploty motoru pro řídící jednotku, kde ji dodává informaci o stále studeném motoru a proto je směs bohatá - sytič. |
Autor: | Návštěvník [ 30 kvě 2005 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusil bych čidlo teploty motoru ,od toho se odvíjí řízení bohatosti směsi nebo netěsnost na podtlaku a sacím potrubí. |
Autor: | Hurdis [ 05 lis 2006 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Volnoběh po vymazání ŘJ |
Po kolapsu baterie jsem namontoval silnější novou aku. Při "zaučení" řídící jednotky po vymazání paměti jsem postupoval dle manuálu. Přesto mi i po několika desítkách kilometrů při přeřazení nebo vyřazení na neutrál občas zůstanou otáčky na 2000-2100 a na volnoběžné klesnou se zpožděním 6-8 s. Jinak subjektivně se mi zdá, že auto je trochu živější a reaguje víc na plyn. Mám ještě počkat dokud si modul řídící jednotky nezapamatuje hodnoty volnoběhu a provozní hodnoty, nebo zkusit znovu "učební cyklus". |
Autor: | Martin 1,6 [ 05 lis 2006 17:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Po resetování jsem nemusel nikdy nic ŘJ učit. Nastartoval jsem a jel. Jelo to bez problému. A taky se mi zdálo, že auto jelo vždycky líp. Dělám to asi tak každé dva měsíce. Protože jinak se to se.., drží otáčky a škube. |
Autor: | vendiik [ 28 lis 2006 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
zase z toho ucebniho cyklu nedelejte vedu, pokud s tim nejezdite vylozene kratky trasy, ze se to ani neohreje, tak se nauci sam. Pokud nekomu pri problemech pomohl ucebni cyklus, tak to neznamena, ze ho taky musite honem udelat, ale spis ze vadny cidlo davalo chvili spravny hodnoty. Taky sem ted mel problem, motor vynechaval, obcas to po nastartovani zdechlo. A nepomohlo do zblbnuti delat ucebni cyklus, ale prekvapive oprava vadnyho konektoru na vstrikovaci a vymena lambda sondy. Motor ted bezi na volnobeh uplne hladce, predtim i kdyz to jeste neblblo, tak sebou na volnobeh obcas cuknul. Stejne ruku na srdce, kdyz udelate vetsi opravu tak to nastartujete, kdyz to bezi tak balite zatim naradi a pak to clovek stejne jde projet. Mozna (ale je to "velky" mozna) bych to videl na svicky. To Martin 1,6: Tak tam neco smrdi. Edit: Jo a pokud mate nefunkcni lambdu, tak se ECU nauci prt, protoze pri uceni se musi smes regulovat podle lambdy v uzavreny smycce. |
Autor: | Charlie [ 28 lis 2006 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud se nemýlím tak si jednotka lambdu nahradí sama ale zbylá čidla si to poukládá. nevím to určo ale myslím si to. Takže něco ju přesto naučíme,musela by pracovat v nouzovým režimu aby se nic nenaučila a to bez lambdy nepracuje |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |