fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 21 kvě 2024 05:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 16:34 
:?: :?: :?: Pročítal jsem si na těchto skvělých stránkách spoustu příspěvků, návodů, rad a zkušeností. Prozřel jsem a do autorizovaného servisu opravdu nechci - rozpočet jen za diagnostiku při kolísání otáček mi na třech různých místech řekli od 1500 do 6000 korun !! A dál by to asi také pokračovalo podobným způsobem. Nebudu tu po tolikáté popisovat, co mi mondík dělá za neplechu. Vím, že nejlepsí by teď byla důkladná diagnostika, ale nejsem technický typ. Zbla ne. A tak se zde obracím s prosbou, JESTLI BY NĚKDO BYL TAK OCHOTNÝ A ŠIKOVNÝ A TU DIAGNOSTIKU PŘES L E D DIODU BY MI NEPRUBNUL ??? ZAJEDU KAMKOLI PO PRAZE ČI OKOLÍ, NA CENĚ SE DOHODNEME !!
spojení na mě: snowman@email.cz

DÍKY MOC :!: :!: :!:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 22:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2004 21:05
Příspěvky: 107
Bydliště: Milovice n. L
Čau tak něco pro tebe mám ,jeden servis v Nymburce jmenuje se Nota Bene čislo je tam 325533756. Cenu jsem tam měl -přečtení řídící jednotky 250 Kč a komplet proměření motoru (různé čidla přes osciloskop) za 600kč . Tak tam zavolej a domluv se .

_________________
je - Ford Focus III FL 1.5 EB 134 kW combi ST - Line
byl - Ford C-Max po FL 1,8 TDCi 91kW TREND 6x Airbag , ESP,TCS ,ABS , BC , navigace ,duální A/C .
byl - Ford Focus 1,8-16V 85kW combi Trend,4x airbag.ABS,ASR,vše v el. , BC , xenony,tempomat ,K&N filtr, LPG Magic2.
byl - Ford Fiesta XR2i , 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ok
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 10:25 
Díky, Wolfe, určitě tam zavolám !! :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2005 09:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Snowman diagnostika může a nemusí vůbec pomoci. Neposléhal bych na to. Prošel bych známé věci - voln. ventil, klapka, odvětrání klikovky, senzor škrtící klapky, ..... Prověřit - proměřit na stole a v nejhorším za jízdy - prostě se píchnout na kabely, dovnitř mulitmetr a sledovat hodnoty. Já takto sledoval senzor škrtící klapky a choval se úplně jinak než při měření na stole doma.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: falešné přisávání
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 08:45 
Zatím jsem v SO zkoušel na to mrknout sám s otcem a zjistili jsme bedlivým poslechem, že to někde přisává falešný vzduch, a to dost drsně. Syčí to ještě cca dvě tři sekundy po vypnutí motoru jako když vypouštíš duši u kola. Mimochodem jsem se nezmínil, že kromě toho, že otáčky kolísají, tak když jsou dole mezi 500 až 900, motor jede dost nepravidelně, úplně mi to klepe s řadící pákou, že se mi občas z neutrálu tlačí na rychlost.... Myslíte, že je to normální příznak a po odstranění toho přisávání čili po srovnání otáček to přestane ???

Jinak mám motor ZETEC 1.8i výr. 1996/03 a vše je naprosto jinak, než na fotkách v návodu ČIŠTĚNÍ VOLN. VENTILU. Prostě jsme si nebyli jisti ani s otcovou pomocí, kde máme jednotlivé součásti hledat...(prostě jak jsem říkal: zbla nic) Ale snad to bude jen těsněním a popřípadě vyčištěním ventilu.... Takže do servisu budu teprve volat, musím stejně nechat doplnit klimu...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 10:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Čištění volnoběžného ventilu je foceni na mém motoru a tvůj bude vypadat určitě jinak. Ventil volného chodu ale má a je nejlíp vidět zaspoda auta. Jak píšeš že se motor chvěje, tak to odstranění falešného přisávání by to mohlo odstranit, jestli ovšem nemáš podpálené výfukové ventily. Máš na motoru změřenou kompres? Jestli ne tak to nech změřit.

Tvůj motor možná vypadá takto:
Obrázek

A umístění ventilu by mohlo být na sání asi takto:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: komprese
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 21:06 
ok, diky, kompresi necham zmerit... Jake hodnoty by mely byt spravne a jake spatne a co by to melo znamenat.. ??? Podpaleny vyfukovy ventil.. to zatim pocka, nejdriv vyresit ten vzuch a pak uvidim..
Takze ten volnobezny ventil z meho motoru nepujde sundat tak snadno a rychle, co ?? :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: motor
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 21:10 
...jo a ten motor je presny :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2005 07:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
O tlacích na motoru si přečti tady:
http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=875

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: VYŘEŠENO !!!
PříspěvekNapsal: 06 čer 2005 13:28 
:D takže jsem obešel diagnostiku, pozornějším poslechem jsem zjistil, že tam kdesi cosi syčí - a byla to ta hadice "T" - byla celá zdeformovaná, děravá - vyměnil jsem ji za novou (160kč) a otáčky super.
Teď mi akorát zlobí dvě jiné věci: když spustim klimu, tak během chvilky začne vycházet zápach spáleniny - asi jako když se něco taví, takže to radši nezapínám. Plíseň to není, nehcával jsem to důkladně čistit, dezinfikovat a kontrolovat - vše v naprostém pořádku. A ta druhá věc je, že když pustím větrák - ten nesmrdí - tak mi to spíná jen na stupeň č. 4. Na jedničku až trojku to nedělá nic. Neví někdo, co by to mohlo být ?? V jednom servisu, kde jsou vstřícní a levní si neporadí s klimou ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2005 17:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
budeš mít špatnej odpor u větráku ventilace je tam namotanej odporovej drát a ten snižuje nebo zvyšuje otáčky podle přepínače

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz