fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

kolísání otáček mondeo 96' 1.8 benzin
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=2181
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 11 dub 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku:  kolísání otáček mondeo 96' 1.8 benzin

:?: :?: :?: Pročítal jsem si na těchto skvělých stránkách spoustu příspěvků, návodů, rad a zkušeností. Prozřel jsem a do autorizovaného servisu opravdu nechci - rozpočet jen za diagnostiku při kolísání otáček mi na třech různých místech řekli od 1500 do 6000 korun !! A dál by to asi také pokračovalo podobným způsobem. Nebudu tu po tolikáté popisovat, co mi mondík dělá za neplechu. Vím, že nejlepsí by teď byla důkladná diagnostika, ale nejsem technický typ. Zbla ne. A tak se zde obracím s prosbou, JESTLI BY NĚKDO BYL TAK OCHOTNÝ A ŠIKOVNÝ A TU DIAGNOSTIKU PŘES L E D DIODU BY MI NEPRUBNUL ??? ZAJEDU KAMKOLI PO PRAZE ČI OKOLÍ, NA CENĚ SE DOHODNEME !!
spojení na mě: snowman@email.cz

DÍKY MOC :!: :!: :!:

Autor:  Wolf [ 11 dub 2005 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Čau tak něco pro tebe mám ,jeden servis v Nymburce jmenuje se Nota Bene čislo je tam 325533756. Cenu jsem tam měl -přečtení řídící jednotky 250 Kč a komplet proměření motoru (různé čidla přes osciloskop) za 600kč . Tak tam zavolej a domluv se .

Autor:  Návštěvník [ 12 dub 2005 10:25 ]
Předmět příspěvku:  ok

Díky, Wolfe, určitě tam zavolám !! :)

Autor:  mrazik [ 13 dub 2005 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

Snowman diagnostika může a nemusí vůbec pomoci. Neposléhal bych na to. Prošel bych známé věci - voln. ventil, klapka, odvětrání klikovky, senzor škrtící klapky, ..... Prověřit - proměřit na stole a v nejhorším za jízdy - prostě se píchnout na kabely, dovnitř mulitmetr a sledovat hodnoty. Já takto sledoval senzor škrtící klapky a choval se úplně jinak než při měření na stole doma.

Autor:  Návštěvník [ 18 dub 2005 08:45 ]
Předmět příspěvku:  falešné přisávání

Zatím jsem v SO zkoušel na to mrknout sám s otcem a zjistili jsme bedlivým poslechem, že to někde přisává falešný vzduch, a to dost drsně. Syčí to ještě cca dvě tři sekundy po vypnutí motoru jako když vypouštíš duši u kola. Mimochodem jsem se nezmínil, že kromě toho, že otáčky kolísají, tak když jsou dole mezi 500 až 900, motor jede dost nepravidelně, úplně mi to klepe s řadící pákou, že se mi občas z neutrálu tlačí na rychlost.... Myslíte, že je to normální příznak a po odstranění toho přisávání čili po srovnání otáček to přestane ???

Jinak mám motor ZETEC 1.8i výr. 1996/03 a vše je naprosto jinak, než na fotkách v návodu ČIŠTĚNÍ VOLN. VENTILU. Prostě jsme si nebyli jisti ani s otcovou pomocí, kde máme jednotlivé součásti hledat...(prostě jak jsem říkal: zbla nic) Ale snad to bude jen těsněním a popřípadě vyčištěním ventilu.... Takže do servisu budu teprve volat, musím stejně nechat doplnit klimu...

Autor:  Standa [ 18 dub 2005 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Čištění volnoběžného ventilu je foceni na mém motoru a tvůj bude vypadat určitě jinak. Ventil volného chodu ale má a je nejlíp vidět zaspoda auta. Jak píšeš že se motor chvěje, tak to odstranění falešného přisávání by to mohlo odstranit, jestli ovšem nemáš podpálené výfukové ventily. Máš na motoru změřenou kompres? Jestli ne tak to nech změřit.

Tvůj motor možná vypadá takto:
Obrázek

A umístění ventilu by mohlo být na sání asi takto:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Návštěvník [ 18 dub 2005 21:06 ]
Předmět příspěvku:  komprese

ok, diky, kompresi necham zmerit... Jake hodnoty by mely byt spravne a jake spatne a co by to melo znamenat.. ??? Podpaleny vyfukovy ventil.. to zatim pocka, nejdriv vyresit ten vzuch a pak uvidim..
Takze ten volnobezny ventil z meho motoru nepujde sundat tak snadno a rychle, co ?? :?

Autor:  Návštěvník [ 18 dub 2005 21:10 ]
Předmět příspěvku:  motor

...jo a ten motor je presny :wink:

Autor:  Standa [ 19 dub 2005 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

O tlacích na motoru si přečti tady:
http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=875

Autor:  Návštěvník [ 06 čer 2005 13:28 ]
Předmět příspěvku:  VYŘEŠENO !!!

:D takže jsem obešel diagnostiku, pozornějším poslechem jsem zjistil, že tam kdesi cosi syčí - a byla to ta hadice "T" - byla celá zdeformovaná, děravá - vyměnil jsem ji za novou (160kč) a otáčky super.
Teď mi akorát zlobí dvě jiné věci: když spustim klimu, tak během chvilky začne vycházet zápach spáleniny - asi jako když se něco taví, takže to radši nezapínám. Plíseň to není, nehcával jsem to důkladně čistit, dezinfikovat a kontrolovat - vše v naprostém pořádku. A ta druhá věc je, že když pustím větrák - ten nesmrdí - tak mi to spíná jen na stupeň č. 4. Na jedničku až trojku to nedělá nic. Neví někdo, co by to mohlo být ?? V jednom servisu, kde jsou vstřícní a levní si neporadí s klimou ...

Autor:  bibo [ 06 čer 2005 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

budeš mít špatnej odpor u větráku ventilace je tam namotanej odporovej drát a ten snižuje nebo zvyšuje otáčky podle přepínače

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/