fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zvuk motoru při volnoběhu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=2211
Stránka 1 z 1

Autor:  JanRypal [ 13 dub 2005 14:00 ]
Předmět příspěvku:  Zvuk motoru při volnoběhu

Zdarec. Mám takový možná trošku blbý dotaz. Zkuste tohle. Otevřete kastli, spusťte motor, nechte ho padnout na volnoběh. Nakloňte se až tam, kde je vstřikovací zařízení (bacha ať vás nenasosne ozubený řemen) a poslouchejte. Ja slyšim kromě normálního zvuku motoru, řemenu a všech těch hejblátek ještě takové slabé syčení, co vychází něhde ze zadní strany motoru. Nedokážu přesně určit odkud, ale je to někde kolem vstřikování. Pointa toho dotazu je tato: To syčení vydávájí vstřikovací ventily, nebo mám sakra díru v některé z těch podtlakových hadiček co vedou ze sání (myslim tim třeba posilovač brzd, a kdoví kam vedou ty 2 další). Dík.
Doufám že se NEbudete řídit heslem na blbou otázku blbá odpověď. Já tomu mechanikovi ve fordu totiž nevěřim ani bla a tomu motoru už ani brm.

Autor:  Standa [ 13 dub 2005 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jelikož taky píšeš o startování na druhý pokus což osobně znám a to syčení na volný chod taky, mám podezření na profukující výfukové ventily. Nevím jestli máš už změřené kompresní tlaky, ale nechal bych změřit. Přesně tak se mi totiž projevovaly a ještě spotřebou kolem 10l.

Autor:  JanRypal [ 14 dub 2005 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

A ty máš vstřikování EFI, nebo SEFI? Já mám SEFI a to je údajně o něco hlučnější. Pořád ještě doufám, že to syčí vstřikování. Ono to fakt není nějak extrémně nahlas.

Autor:  Standa [ 15 dub 2005 06:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jistě že mám vstřikování SEFI, jako všechny motory ZETEC od rv. 1993. Jen na sání mám uvedeno EFI, proto to uvádím v podpisu. Vstřikování nesyčí, ale lehce ševelí, není to skoro slyšet. Jinak to syčení od špatných ventilů je dobře slyšet pod autem v oblasti katalyzátoru.

Autor:  Ondrej [ 15 dub 2005 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja sem si to vcera taky poslechnul a zadny syceni neslysim

Autor:  JanRypal [ 15 dub 2005 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jo. Zkusim vlézt pod auto. Doufám že se k tomu katalizátoru nepřipeču. Je vždycky žhavý jak sfiňa. On vůbec celý běh motoru je takový divný.

Autor:  MV [ 16 dub 2005 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

Vstřikování bych tak řek jemně cvaká, jak se otvírají vstřikovací ventily. Co jsem tak při otevřený kapotě porovnával, tak se mi nezdá, že vstřikování SEFi (Zetec) proti EFi hlučnější, jen cvaká jinak. EFi totiž spíná vždy dva vstřiky najednou, ale u SEFi(sekvenční) se spíná každý vstřik zvlášť(sekvenčně). Proto SEFi cvaká častěji (ševelí).

Autor:  Nitro [ 19 dub 2005 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Jelikož taky píšeš o startování na druhý pokus což osobně znám a to syčení na volný chod taky, mám podezření na profukující výfukové ventily. Nevím jestli máš už změřené kompresní tlaky, ale nechal bych změřit. Přesně tak se mi totiž projevovaly a ještě spotřebou kolem 10l.


A co se dá dělat profukujícími výfukovými ventily? Vyměnit?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/