fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Padani otacek po pusteni plynu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=26275
Stránka 1 z 2

Autor:  tom000 [ 28 říj 2009 01:52 ]
Předmět příspěvku:  Padani otacek po pusteni plynu

Volnobeh drzi za tepla i za studena, ale kdyz normaln jedu, pak vyradim a pustim plyn, otacky prvne klesnou cca k 400, (za studena niz) a pak se hned vyhoupnou na cca 900 a drzi (obcas je videt jeste maly zakmit nahoru, tesne nad 1000... volnobezak je vycistenej, ventil odvetravani klikovky novy... nejak me nnapada cim jinym by tohle mohlo byt...

Autor:  Wizzy [ 29 říj 2009 10:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Čidlo rychlosti na převodovce?

Autor:  Perňa [ 29 říj 2009 11:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Ano souhlas Wizzym....
..viz v návodech, sice pro mondeo,ale princip je stejný

Autor:  petrrrr [ 30 říj 2009 08:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

JA NEVIM JAK U FORDU ALE KDYZ JSEM MEL RENAULTA TAK MI TO DELALA VAHA VZDUCHU

Autor:  tom000 [ 30 říj 2009 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Cidlo rychlosti je v poradku, pozoroval jsem otackomer, a presne pri zastaveni otacky klesnou o 100-200, coz je dobre... spis podezdrivam tu vahu vzduchu.... kdyz jsem mel jeste problemy s kolisanim volnobehu, tak je odpöjeni vahy vcelku redukovalo (znatelne zlepseni). Coz z toho co vim o vaze by se melo chovat presne naopak....

Autor:  tom000 [ 20 lis 2009 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Vcera jsem to trochu zkoumal, a z prostoru kolem skrtici klapky je slyset syceni vzduchu. Ono by davalo smysl kdyby tam nejaka netesnost byla, ale nechce se mi to rozdelavat vsechno jen tak, takze se chci zeptat jestli to syceni neni treba normalni kdyz vzduch prochazi pres volnobezak nebo kolem klapky....

jinak kdyz odpojim volnobezak tak to chcipne... takze ten to asi nebude.....

Autor:  tomin [ 20 lis 2009 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

tom000 píše:
jinak kdyz odpojim volnobezak tak to chcipne... takze ten to asi nebude.....

Ale bude :-) Mel jsem uplne stejne projevy. Poradne jsem vycistil volnobeznak, namazal a je uplny klid.

Autor:  tom000 [ 02 led 2010 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Tak to volnobezak byl, i presto ze byl po cisteni.... Sehnal jsem z vrakace jiny, a volnobeh drzi jako by byl novy :) Diky vsem za rady :)

Autor:  benny [ 09 dub 2010 17:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

tom000 píše:
Volnobeh drzi za tepla i za studena, ale kdyz normaln jedu, pak vyradim a pustim plyn, otacky prvne klesnou cca k 400, (za studena niz) a pak se hned vyhoupnou na cca 900 a drzi (obcas je videt jeste maly zakmit nahoru, tesne nad 1000... volnobezak je vycistenej, ventil odvetravani klikovky novy... nejak me nnapada cim jinym by tohle mohlo byt...


Teď se mi stává podobný problém, čím vyšší otáčky při sundání nohy z plynu, na tím menší otáčky motor sletí a u cca 2500 při vyřazení zdechne.Při nižších (2000-2500) se zhoupne na 300-400 a chytne se. Teď se určitě ozve miki21 ať hledám. Ale to bych u jáchyma strávil asi celý večer. Psalo se tu o ventilu odvětrávání klikovky. Vytáhl jsem ho a při pohybu v něm hrká. Zkrátka v něm bez odporu lítá nějaký bazmek. Je to normání? :oops:

Autor:  tomin [ 09 dub 2010 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Trochu hrkani muze byt, ale ta pruzinka co v nem je by mela tu kulicku fixovat.
Ale podle mych zkusenosti na nem nepoznas jestli je ok.
Jestli je spatny bys poznal jedine kdyz ho rozeberes a to pochybuju ze pujde bez destrukce.
Bud ho rovnou vymen, nebo zkus tu hadici co od nej vede do sani necim priskrtit. Ale ne uplne zaskrtit.
Jen ji skoro znepruchodnit. Pokud problem ustane, je velka sance ze je ventil KO.
Pokud mas pristup k nekomu s diagnostikou, tak se to da poznat podle adaptaci na volnobehu.

Autor:  benny [ 09 dub 2010 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

tomine, já v tom ventilu kuličku nevidím, spíš váleček, který kmitá při pohybu sem tam bez odporu ... :roll:

Autor:  tomin [ 09 dub 2010 19:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Kdysi jsem do nejakeho cumel a byla tam neco jako kulicka. To je ale celkem burt. Problem je prej v tom, ze ta "kulicka" funguje jako ucpavka ktera se prisava do otvoru (vystupu toho ventilu) a problem je pry vzdy v tom sedle.
To sedlo prej blbouni neudelali ze zeleza, ale z nejakeho plastu. Ten se omlati a pak to nedoseda/netesni tak jak ma.
Takze na tom moc nevykoukas, protoze to sedlo asi neuvidis a i kdybys ho videl, tak nepoznas jak hodne je nesoumerne.

Autor:  benny [ 10 dub 2010 16:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Je to ono ???
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  dj.DEKL [ 10 dub 2010 18:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Ano, novej stojí kolem 800Kč :roll:

Autor:  benny [ 10 dub 2010 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Teď pánové otázka - je to vůbec příčina mého problému?

Autor:  Fulda [ 10 dub 2010 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Když do něho foukneš,tak z jedné strany ho profoukneš a z druhé ne,pak je v pořádku :-)

Autor:  benny [ 11 dub 2010 11:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Kde Tě najdu, že bys mně do něj fouk ... :mrgreen:

Autor:  tomin [ 11 dub 2010 11:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Ten ventil je tam na to, aby karter odvetraval, takze ho profouknes i na tu druhou/spravnou stranu, ale ne tak volne.
A o to jde - JAK volne ho profouknes. Podle mne nemas bez velkych zkusenosti sanci poznat jestli
nim jde to spravne mnozstvi vzduchu.
On ovlivnuje jak HODNE vzduchu dovoli nasat z karteru do sani.
To, ze je ten ventil ko se pozna na adaptacich na volnobehu, takze pripojit na diag. u nekoho kdo vi co je LTFT hodnota a podivat se na ni. Cim vic bude vzdalena od idealu, tim vetsi sance je, ze ventil je ko.

Autor:  benny [ 06 kvě 2010 07:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

Tak chcípání motoru vyřešeno. Ani ventil odvětrávání klikovky, ani hadice od něj ale vyčištění škrticí klapky :D . Teď drží otáčky po vyřazení v pohodě :wink: .

Autor:  Fulda [ 06 kvě 2010 16:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Padani otacek po pusteni plynu

To musela být teda hodně špinavá,že to až chcípalo :smt006

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/