fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pomoc volnobeh a nizké ot. u XR3i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=22&t=2640
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 00:14 ]
Předmět příspěvku:  Pomoc volnobeh a nizké ot. u XR3i

Mám menší problém. Mám esc. XR3i r.v. 86 . Při nastartování, když je motor studený nechce šlapat na volnoběh a otáčky klesají až to chcípne. Pak když jezdím v nízkej otáčkách a mám ve stejný poloze nohu na plynu tak dochází k děsnýmu cukání. Kámoš to odvez někam do servisu s tím že tam bude špatnej předstih ale oni mu tam řekli, že se u toho předstih nedělá. Tak fakt už nevím co s tím a k tomu ještě v motorech jsem totální laik. Díky za rady.

Autor:  PH [ 01 čer 2005 02:11 ]
Předmět příspěvku: 

zkus se mrknout na vzduchovy filtr a vymenit palivovy... taky by neskodilo napsat, jaky tam mas motor, podle toho se da pak premylset dal

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 12:23 ]
Předmět příspěvku:  volnobeh.....

Právě chci vyměnit vzduchovej a palivovej filtr a jsem zvedav co to udělá.
S tím motorem si nejsem jist vůbec. Ted na tom dělá kámoš tak se nemůžu mrknout ale je to 1.6 66Kw/90koní. Je to sice XR3i ale vůbec nevím jestli tam je mechan. vstřikování nebo jednobodové nebo snad jestli to je pouze karburátor? Nikdo mi to není schopnej říct. Je tam spoustu kabelů nezapojenejch tak jestli to ten předemnou nepředělal jen na karburátor.Fakt nevím. Jo a ještě jedna věc když teda stratuju za studena a aby to nechcípalo tak výtáhnu sitič ale to vůbec nepomáhá. A taky při volnoběhu když to protlápnu tak jako by to chtělo střílet z výfuku.

Autor:  mrazik [ 01 čer 2005 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tvůj motor má vstřikování Bosch K-Jetronic, pokud to teda minulý majitel nepředělal.

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

To si myslím taky že mám vstřikování K-Jetronic ale ten předemnou se asi v tom štoural tak nevím co s tím dělal. A navíc to muselo být taky pěkný prase podle jeho práce. Ještě by stálo za zmínku, že na volnoběhu mám cca 500ot. a to se mi zdá hodně málo. Taky to chípá ze začátku. Nevíte někdo kde se dají zvyšit otáčky na volnoběh ? Zatím budu teda měnit svíčky,olej a filtry a uvidí se jaká bude změna. Do pátku dám vědět jak to dopadlo :?

Autor:  bibo [ 01 čer 2005 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

a nemáš někde vypadlou hadičku na podtlak nebo prasklou

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

tak to se podívám. Můžeš to přibližne popsat kde přesně bych měl hledat?
Když jsem to auto koupil nestacil jsem se divit co tam vede hadicek naslepo. Tak treba jedna byla ucpaná sroubem fakt nepochopím koho to napadlo. Kdybych vedel aspon odceho tam je :D Můžu vám klidně i to celý nafotit aby jste byli trochu v obraze. Díky všem za rady.

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 19:41 ]
Předmět příspěvku:  XR3i

a ještě dodat, že ten motor má najeto min. 230 000Km.
Původně z Německa. Takže má už asi úmrtní list propadlej :)

Autor:  PH [ 01 čer 2005 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Vyfot motor a hod to sem, nebo mi ho posli mailem... na phweb@seznam.cz

Kazdopadne, motor 1,6 66kW neni ani nikdy nebyl K-Jetronic mechanicke vstrikovani, ale KE-Jetronic elektronicky rizene mechanicke vstrikovani... uz ma i ridici jednotku, dokonce dve.
Pak se do xr3i MK4 vyroba 06/86-91 montovaly 74kW EFi, a 77kW K-Jetronic. 66kW je motor stejne jako v "normalnim" 1,6 Escu.

A jeste panove odbornici... uz jste nekdy videli strikacku s cucakem????

Jestli tam mas cucak, tak je tam motor z buhvi ceho a pokud origo, tak predelany na karbec.

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 19:49 ]
Předmět příspěvku:  XR3i

počkat co je to cucák? No nejzpíš to bude předělaný na ten karbec. Dnes se uz k autu nedostanu ale zejtra to detailne nafotim a poslu ti to. Diky PH

Autor:  PH [ 01 čer 2005 19:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: XR3i

Bouky píše:
počkat co je to cucák? No nejzpíš to bude předělaný na ten karbec. Dnes se uz k autu nedostanu ale zejtra to detailne nafotim a poslu ti to. Diky PH

Cucak je sytic... jinymi slovy, pokud ho tam mas, tak tam strikacka neni

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

To PH : Ještě mi řekni. Jsem totiž elektrikář. Když to je elektricky řízené vstřikování tak co teda znamená mechanické a jaké je ještě jiné než mechanické ?

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

A ha. Tak teda Cucák tam mám. Ten když výtáhnu (není automatickej) tak vůbec nepomáhá po nastartování a pokud nedržím nohu na plynu tak to chcípne. Když se to ohřeje tak ne ale vždy to tak kucká a padjí otáčky, že tomu stejně nevěřím a bojím se že mi to někde na křižovatce chcípne.

Autor:  PH [ 01 čer 2005 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Bouky: tak pokud je elektronicke vstrikovani (treba EFi), tak to ridi ridici jednotka (tedy pocitac) a ciste mechanicke je rizeno mechanicky (presne jak se me neptej, nejsem mechanik ani elektrotechnik) bez ridici jednotky. KE-Jetronic, ktery ma byt povodne v Tvem aute je takovy jakysi hybrid... je to mechanicka strikacka, ale je rizena elektronicky za pomoci ridici jednotky (dokonce ma dve) pojedei bez elektroniky, ale potrebuje ji...

Autor:  PH [ 01 čer 2005 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Bouky: mozna bude stacit seridit karburator, treba jen postelovat volnobezne otacky, ale jak na to, to opravdu netusim, neorientuju se poradne ani ve svem motoru, natoz abych steloval karbec

Autor:  bibo [ 01 čer 2005 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

no asi bude nejrozumnější když to vyfotíš a pošleš nějak sem ztratil představu o čem se bavíme ta mechanická stříkačka je docela krám blbě se to seřizuje a bejvá to už celkem vyběhané zlatej karbec u té mech stříkačky sou takové červené hadičky máš to tam někde

Autor:  PH [ 01 čer 2005 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

bibo píše:
no asi bude nejrozumnější když to vyfotíš a pošleš nějak sem ztratil představu o čem se bavíme ta mechanická stříkačka je docela krám blbě se to seřizuje a bejvá to už celkem vyběhané zlatej karbec u té mech stříkačky sou takové červené hadičky máš to tam někde

cervene hadicky vstriku jsou jak u K-Jetronic, tak u KE-Jetronic... takze z toho zase houby poznas, ale podle me je tam prekopany karbec

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ok. Někdo mi dokoce říkal, že to bude jako když dělali první favority v 93 to byli prý podobný stříkačky. No kámoš cice dělá furt karburátory šádovky a tak ale na tohle taky koukal jak puk.

Tak tedy pokud někdo ví jak poštelovat karbec ozvěte se

Taky jsem slyšel, když blbne sitič je dobré vyčistit trysky nebo co.

Autor:  Návštěvník [ 01 čer 2005 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

To bibo and PH :

Jak říkám auto uvidím až zítra. Ale jak tak přemýšlím byli tam červené hadičky co vedly přímo na svíčky tak jestli myslíte tohle. Pošlu vám na mail fotky nebo pokud tady to forum není omezeno velikostí tak i sem.

Autor:  bibo [ 01 čer 2005 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

foto pošli klidně do mailu a pošli fotku i se sundaným futrálem na vzduchový filtr

:shock:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/